וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכולת לחיות מחמד: חנות לאנשים שאוהבים גם בעלי חיים

בשיתוף מכולת לחיות מחמד', בשיתוף מכולת לחיות מחמד'

19.5.2020 / 10:16

כבר כמעט 10 שנים שבשרון קיימת חנות מכולת מיוחדת במינה, המיועדת עבור בעלי החיים. לאחר המלצות רבות שהציפו את חברי מערכת המומחים, אודות המקצועיות ואיכות המוצרים ברשת, יצאנו לבדוק ולהכיר את החנות עם האג'נדה המיוחדת שמעלה על נס את היחסים המיטביים עם בעלי החיים

מכולת לבעלי חיים. יח"צ,
נטע ושלומי, מכולת לחיות מחמד/יח"צ

''מכולת לחיות מחמד'' הוקמה על ידי נטע ושלומי, זוג צעיר, שמיד כאשר השתחררו מהצבא הבינו שהם רוצים לעסוק במה שהם באמת אוהבים - בעלי החיים. בחנות תמצאו ציוד ומזון לבעלי חיים: כלבים חתולים, מכרסמים ותוכים. במקרה הזה הסנדלרים לא הולכים יחפים, והמשפחה של נטע ושלומי מונה עוד שש חיות מחמד - חמישה חתולים וכלב.

בשיחה עם נטע ושלומי, מתברר שהאהבה לבעלי החיים היא דרך חיים עבור השניים "מתוך המחשבה של הרצון לתת ולעזור לבעלי החיים ולאוהבי החיות בכלל פתחנו את המכולת. אנחנו מאמינים שאנשים שאוהבים בעלי חיים זה אנשים מסוג אחר, וזה כיף עבורנו לשרת אותם ולא פחות חשוב מכך, את בעלי החיים שלהם."

על מנת לקדם את האידיאולוגיה שלהם, נטע ושלומי בחרו למקם את סניפי הרשת בתוך השכונות, על מנת ליצור קהילה של אוהבי בעלי חיים בתוך השכונות בנתניה ובכפר יונה.

"אנחנו מאמינים כי באמצעות הנגיעה בקהילה יש לנו אפשרות לשנות את אופן הטיפול בבעלי החיים לטובה." מספר שלומי. "אנחנו מרוצים מאוד מהשיפור העצום ביחס של האנשים לבעלי החיים בשנים האחרונות. יש עוד דרך לעבור כמובן, ואנחנו מקווים לסייע במעט דרך הייעוץ וההדרכה בחנויות הרשת."

בסניפי הרשת שמים דגש מיוחד על האינדיבידואליות של בעלי החיים. כך למשל, לאנשים רבים יש נטייה לחשוב שלכל הכלבים מתאים אותו סוג אוכל, נטע ושלומי מנפצים את הדעה הרווחת "צריך להבין שאין כלב דומה למשנהו. לקוחות שמגיעים לפעמים חסרי ניסיון לחנות ומבקשים את המזון הכי יקר לכלב, אנחנו מבינים אותם, הם רוצים את הכי טוב עבור הכלב שלהם, אך אנחנו מסבירים להם כי הכי יקר הוא לאו דווקא הכי טוב. אנחנו עורכים תחקיר קצר על מנת להתאים את המזון הטוב ביותר לכלב הספציפי של כל אדם."

מכולת לבעלי חיים. יח"צ,
מכולת לבעלי חיים/יח"צ

לנטע ושלומי חשוב במיוחד הערך המוסף שהלקוחות מקבלים בסניפי הרשת "מעבר למוצרים האיכותיים שאנו דואגים שיעמדו לרשות הלקוחות, אנחנו מספקים ייעוץ והדרכה. מקרה שזכור לנו במיוחד היה כאשר לקוח הגיע לרכוש מזון לכלב שלו, ובמהלך השיחה עלה כי למרות שהכלב היה אצל שלושה מאלפים שונים, הוא לא מאולף כהלכה. לאחר בירור מקיף עם הלקוח גילינו את הכשלים שגרמו לכך, וקישרנו את הבעלים של הכלב עם מאלף מקצועי שאנחנו סומכים עליו. מבחינתנו זה הערך המוסף שלנו, בשביל זה פתחנו את המכולת, לעזור לבעלי החיים וללקוחות שלנו, שלעיתים לא מצליחים להסתדר."

מתוך נאמנות לדרך ולאג'נדה שמאחורי החנות, כל העובדים בסניפי הרשת הם בעלים של חיות מחמד. העובדים בחנות הם אנשי מקצוע לכל דבר ועניין, שעברו תהליך הכשרה של מספר חודשים לפני התחלת העבודה בחנות. "חשוב לנו שהעובדים שלנו יהיו מחוברים לבעלי החיים ויבואו מתוך אהבה אליהם, בדיוק כמונו."

נטע ושלומי לא ויתרו לפני שדאגו להוסיף טיפ חשוב לבעלי הכלבים, על מנת לשמור על בריאות ידידם הטוב ביותר "בניגוד לדעה הרווחת, עצמות דחוסות מעור מעובד מזיקות לכלב שלכם כיוון שהן עלולות ליצור בעיות עיכול במעי, חסימות בערכת העיכול. אנחנו בפירוש ממליצים לא להשתמש בעצמות אלו."

כיום, ''מכולת לחיות מחמד'' מונה שלושה סניפים, שניים בנתניה ואחד בכפר יונה. בנוסף, ישנה אפשרות לרכישה דיגיטלית באתר החנות.

מכולת לחיות מחמד - לאנשים שאוהבים, גם בעלי חיים

נתניה

יהודה פרח 10
פנחס לבון 30

כפר יונה
יקינטון 14

מספרים להזמנה:

יהודה פרח 10 097733136

פנחס לבון 30 099740361

כפר יונה 097751967

לחנות הדיגיטלית

לדף הפייסבוק

בשיתוף מכולת לחיות מחמד', בשיתוף מכולת לחיות מחמד'
  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully