וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוו זה מטריף! ניסינו שמן קנאביס לנשים וחזרנו לוהטים

אתי דהאן בשיתוף איי לאב קאנה, בשיתוף איי לאב קאנה

19.5.2020 / 9:23

כולם מדברים על הסגולות הרפואיות של שמן הקנאביס, משיכוך כאבים ועד ריפוי מחלות, אך מסתבר שמחקרים מראים שהשמן הלוהט הפך לחברם הטוב של נשים במיטה. אז יצאנו לבדוק על מה המהומה ומצאנו את 'שמן אמור', הגרסה המשודרגת של חומר סיכה מעורר מינית, שמעניק חוויה על חושית

שמן קנאביס. יח"צ,
שמן אמור/יח"צ

בשנת 2020 חיי המין שלנו מקבלים טוויסט רציני. הרי שמרנות היא כבר ממזמן מילה גסה. שלל אביזרים וצעצועים ממלאים את המגירה הסודית שלנו, לצד פיתוחים ייחודיים של שמנים אתריים וחומרי סיכה שעדיין לא אמרו את המילה האחרונה. ייתכן שאנחנו מושפעים מחדר הסקס הלוהט של 'כריסטיאן גריי' מהסרט 50 גוונים של אפור, מהסדרה הלוהטת 'סקס והעיר הגדולה', ואולי בא לנו להכניס תשוקה למיטה, הרי חיי מין משודרגים בהחלט לא קיימים רק בסדרות הסקסיות של נטפליקס ו- HBO.

המצאה שהטריפה נשים בכל רחבי העולם

עם כל הכבוד לצעצועי המין המוכרים (ויש לנו הרבה כבוד אליהם!), דווקא מי שפרץ לשוק לאחרונה הוא טרנד היסטרי של שמן קנאביס לשימוש וגינאלי, שמעבר לחומר סיכה מעולה הוא מספק חוויה מינית על חושית לנשים, עם עצמן או עם בן זוגן. מחקרים רבים מראים שלשמן קנאביס יש קשר מיוחד להנאה נשית, וליתר דיוק, הוא מעניק חוויה מינית מושלמת.

הפיתוח הישראלי שמצאנו הוא 'SHEMEN AMOR', המבוסס על שמן קנאביס. האמת שהתרגשנו מאוד לקבל אותו, העטיפה השחורה כבר הכניסה אותנו למוד מיני, ממש 'מאטש' מושלם עם פוטנציאל לקשר מחייב ארוך טווח. אז החשכנו את החדר, הדלקנו נר, מוזיקה טובה ו... תדמייני לבד מה קרה שם.

שמן אמור מטריף החושים פותח כאן בישראל במעבדות מובילות, הוא המשדרג פלאים את החוויה המינית פי כמה וכמה ממה שהכרתם! בנוסף, הוא מגביר את הרטיבות הטבעית, עוזר בהרפיית הנרתיק, מרגיע, מעורר תשוקה מינית וכמובן מביא לאורגזמה מלאה יותר. ואם שאלתם, אז השמן חוקי לגמרי ומאושר על ידי משרד הבריאות!

שמן קנאביס. יח"צ,
שמן אמור/יח"צ

להרגיש את ה- 'היי' של הקנאביס במיטה

אם התנסית בעבר בחוויה מינית תחת השפעת קנאביס, את וודאי יודעת כמה הוא משדרג פלאים את החוויה המינית במיטה, זה פשוט 'היי' שלא ניתן להסביר במילים. רק שכאן הקנאביס הוא ללא החומר הממסטל, (למרות שלא הרגשנו ככה...).

קיום יחסי מין עם שמן אמור המבוסס על שמן קנאביס, הוא משהו אחר ומטריף עוד יותר, שהרי השמן נמרח ישירות על הנרתיק ולאחר כ-10 דקות האזור מתחמם ומספק 'היי' דומה לשימוש בקנאביס (אבל חוקי כן...). השמן מלווה בתחושת גירוי יוצאת דופן המעצימה את המגע, מגבירה את הרטיבות הטבעית ומעוררת את התשוקה המינית. כל אלה גורמים לאורגזמה מלאה מעולם אחר...

שמן טבעי מרגש כמו דייט ראשון

שמן אמור בהחלט מרגש כמו דייט ראשון, הוא עשוי מתערובת סינרגטית המכילה מספר אפרודיזיאקים טבעיים; קינמון, CBD, ג'ינג'ר, קוקוס ושמן הל. וכמובן לכל זה מצטרף שמן קנאביס הידוע בסגולותיו הרפואיות, החל מהקלת כאבי מחזור, הפחתה במתח השרירים, שיפור בזרימת הדם וירידה באיתות הכאב.

אך נראה שהמותג "שמן אמור" עדיין לא אמר את דברו, וכבר עכשיו נמצא בעיצומו של פיתוח מגוון מוצרים נוספים המבוססים על שמן קנאביס. ספויילר; בקרוב תמצאו בחנות האונליין של המותג שמן להפחתה והרגעת כאבי מחזור ועד שלל מוצרים מהפכנים בתחום, אז בהחלט שווה להתעדכן באתר.

הנשים שהתנסו בשמן אמור מספרות

עדי מחיפה מספרת: "התרגשתי מאוד רגע לפני, סוג של פרפרים בבטן שלא ניתן להסביר במילים, ממש כמו דייט ראשון. מרחתי את השמן על אזור הנרתיק, המתנתי כ-10 דקות ופתאום הרגשתי שהאזור מתחמם בצורה נעימה, מן תחושה שלא הכרתי לפני. השמן עזר לי להגיע ל -3 אורגזמות ברציפות עם בן זוגי".

"אורגזמה עוצמתית שמעולם לא חוויתי". כך מספרת ספיר מראשון לציון: "ברגע שבקבוקון השמן הגיע אליי אני ובן זוגי הרגשנו 'היי' מטורף. התיאום עם בן הזוג וההרגשה המופלאה להכניס משהו חדש למיטה כבר הדליקה את שנינו. התחלנו עם משחק מקדים, התזנו כמה טיפות ולאחר כמה דקות הרגשתי שכרון חושים. האזור נעשה רגיש מאוד וכל נגיעה הייתה WOW בפעם הראשונה בחיי חוויתי אורגזמה עוצמתית!"

והן לא היחידות, שמן אמור נוסה באמצעות עשרות נשים, עד שנוצרה הגרסה הטובה ביותר שגורמת לטירוף על חושי במיטה. השימוש בו פשוט מאוד; מתיזים 3-4 פעמים ו-ז-ה-ו! מעסים קלות את האזור והחגיגה מתחילה...

את המותג פיתחה חברת 'איי לאב קאנה בע"מ' המשווקת את מותג 'שמן אמור' ומתמחה בפיתוח מוצרים המבוססים על צמחים טבעיים וקנאביס. לדברי מייסד המותג ;"במשך כשנתיים פיתחנו את שמן אמור במעבדות ובהתבסס על בדיקות מו"פ מקיפות. הפורמולה החדשה בטוחה לשימוש ובאישור משרד הבריאות, נבדקה ונבחרה על ידי מומחים בתחום הקנאביס והשמנים, ונמצאה יותר איכותית וחזקה ממוצרים דומים בעולם".

אהה... והוא הולך להיות החבר הכי טוב שלך במיטה, אז את חייבת אחד כזה!

לרכישה >>> לחצי כאן

אתי דהאן בשיתוף איי לאב קאנה, בשיתוף איי לאב קאנה
  • עוד באותו נושא:
  • קנאביס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully