3 צעדי הכנה לקיץ ואימון בסביבה בטוחה

החורף נגמר, הסגר משוחרר וחוף הים מתחיל לקרוא לנו. כך נכין את הגוף לקראת בגד הים הנחשק

  • חדר כושר
בשיתוף הולמס פלייס, בשיתוף הולמס פלייס
חדר כושר (צילום: יח"צ, shutterstock)

הקיץ נמצא ממש מעבר לפינה ואפשר כבר להתחיל להרגיש את אחוזי הלחות הולכים ועולים. אנחנו מרגישים היטב גם את הטמפרטורות הגבוהות שהולכות ומתגברות, החולצות והמכנסיים הקצרים שמבצבצים מן הארון, ואיך אפשר בלי בגדי הים שסוף סוף אפשר להוציא מהארון?

בתקופת החורף נוח לכולנו להתכרבל עם הפוך, לצפות בסדרות ולאכול כמה ומה שאנחנו רוצים, אביב 2020 הביא עימו גם את הקורונה שהכניסה אותו להסגר לחודשיים ורק האריכה את ההשלכות הרעות של החורף על גופנו. אולם, כאשר מגיע הקיץ, כל אחד מאיתנו רוצה להיראות במיטבו כדי להרגיש בנוח ללכת בבגדי ים ובבגדים קצרים שחושפים, לצערנו, את נזקי החורף על הגוף שלנו. אז איך מתחטבים בחזרה ומשיגים לעצמנו את הגוף שאותו אנחנו רוצים? ברוכים הבאים למאמר מטעם הולמס פלייס ישראל: הכנה לקיץ ואימון בסביבה בטוחה.

(תוכן מקודם)

הלחצן הזה יכול להציל את חייכם באירוע לבבי או מוחי

לכתבה המלאה

צעד מס' 1 - אימון כושר בסביבה בטוחה

ביצוע של פעילות גופנית הוא חלק בלתי נפרד מהכנה לקיץ. כן, זה נכון שגם אם אתם יוצאים להליכה של 40 דקות או שעה בפארק - אכן עשיתם פעילות גופנית, אבל כמובן שההשפעה שלה תהיה קטנה יותר ואיטית יותר מאשר השפעה של ביצוע פעילות גופנית אינטנסיבית יותר, אותה תוכלו לבצע במועדוני הכושר שלנו.

רבים שואלים האם אימון בסביבה בטוחה יכול להתקיים גם במועדוני הכושר השונים. התשובה היא "כן", אבל הכל בהנחה שאתם מוודאים שהמקום בו אתם מתאמנים עומד בהנחיות של משרד הבריאות ורמת התחזוקה והניקיון בו גבוהה.

כמו כן, חשוב מאוד שתבצעו תרגילים מסודרים הכוללים גם חימום בתחילת האימון ומתיחות בסופו. אנשים שמפחדים מהמילה "אימון" - אנחנו לגמרי מבינים אתכם, לא כולם מתחברים לביצוע פעילות גופנית, ורבים חוששים שלא ידעו איך לערוך את התרגילים נכון, אבל בסופו של דבר אין צורך להיבהל - המדריכים במועדוני הכושר שלנו ישגיחו אחר כל פעולה שלכם ובאמצעות הדרכה נכונה, יעזרו לכם להשתפר ולעשות את התנועות נכון יותר מאימון לאימון.

צעד מס' 2 - התחילו לאכול יותר ירקות ופירות

בחורף אנחנו אוהבים לאכול דברים חמים, ובינינו - רובנו לא מסתפקים רק במרק ירקות עשיר. אמנם המרק הוא חם ומנחם, אך רובנו מתייחסים אליו בתור מנת פתיחה ומוסיפים עליו מנות נוספות. ברגע שהארוחה מתחילה לצאת מגבולות הגזרה שלה, אנחנו מכניסים הרבה יותר קלוריות ממה שאנחנו צריכים - אפילו בלי להרגיש.

כדי למנוע את המצב הזה וכדי להגיע לארוחות מראש במצב טוב ולא בתחושת רעב בלתי נסבלת, כדאי לשלב פירות וירקות בתפריט. כן, מנת ביניים יכולה לגמרי להיות מלפפון חתוך עם כמה עגבניות שרי או מנת פרי וכמה שקדים, שיחזיקו אתכם לפחות לעוד שעתיים במצב שובע שבריא לגוף שלכם. אמרתם הכנה לקיץ? אמרתם ירקות ופירות.

צעד מס' 3 - היו מודעים יותר למצב גופכם

לאחר שראינו מה ההשלכות של הקורונה, חשוב יותר מאי פעם להיות רגישים ומודעים למצב הגוף שלנו, ובמידה ואנו חשים לא בטוב, עדיף לא להגיע למועדון הכושר כדי למנוע הדבקה של מתאמנים אחרים.

אז קדימה, זה הזמן שלכם לפתוח את הקיץ ברגל ימין ולהצטרף לאחד ממועדוני הכושר שלנו אשר פזורים ברחבי הארץ. היכנסו לאתר שלנו בכתובת https://www.holmesplace.co.il/, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. ועד אז, שיהיה קיץ מהנה, בריא ומלא בכושר!

לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

התרעות פיקוד העורף

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully