וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיות בתוך סרט: הקולנוע מעולם לא היה קרוב יותר

בשיתוף אינדורטק, בשיתוף אינדורטק

18.5.2020 / 14:59

איכות השידור המדהימה של ספקיות התוכן הופכת את הטלוויזיה לכזאת שמספקת איכות צפייה ושימוש ברמה שלא הכרנו. אך כדי ליהנות כמו שצריך מהחוויה מומלץ במיוחד להתקין מערכת סאונד מתקדמת שתהפוך את סלון ביתכם לבית קולנוע קטן

אינדורטק. יח"צ,
אינדורטק/יח"צ

תחום שירותי הקולנוע הביתי הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות, אך חברת "אינדורטק סטריאו" החליטה לקחת את התחום כמה צעדים קדימה, כאשר חרטה על דגלה שירותי קולנוע ביתי בהתאמה אישית לכל לקוח. מייסד החברה, אנדריי, מספר על זיכרון הילדות שלו שהוביל אותו להקים את ''אינדור טק'' " כבר בגיל עשר קיבלתי במתנה משחק הרכבה של מכשיר רדיו. התחברתי מאוד לכל המערכת מאחורי מכשירים חשמליים, ונדבקתי בחיידק של התחום. עם השנים למדתי הנדסת אלקטרוניקה ועבדתי במקביל בתחום אצל יבואנים של מערכות אודיו וידיאו, כך רקמתי קשרים עם בעלי חברות בתחום, ולאחר מכן הקמתי את ''אינדורטק'' על מנת להביא בשורה לעולם הקולנוע הביתי".

הרעיון מאחורי השירות הוא שעובדי החברה מתאימים באופן אישי את סוג המערכת הנדרשת, בהתאם לצורכי הלקוח. כך למשל בחברה ידאגו להתאים את המערכת לעיצוב הסלון, יחד עם מעצב מומחה. לאחר תכנון ראשוני, מתואמת ללקוח פגישה באולמות תצוגה, בליווי נציג "אינדורטק סטריאו", שם יוכל להתרשם ממגוון עצום של אפשרויות סאונד מתקדמות. לאחר בחירת הלקוח, ב''אינדורטק'' דואגים להתקנה מקצועית, וללקוח נשאר להתרווח על הספה וליהנות מחוויית צפייה מיוחדת במינה, השמורה לאולמות הקולנוע המפוארים ביותר, מבלי לצאת מהבית.

אינדורטק. יח"צ,
אינדורטק/יח"צ

בשיחה עם אנדריי, מייסד ''אינדורטק'', הוא מסביר את הרעיון מאחורי החברה "לצערי, רוב המערכות המותקנות בבתים כיום לא שימושיות. הן מסורבלות ומגושמות, ומצריכות מהלקוח התעסקות יתרה על מנת להפעילה, לכן אנשים בצדק מתייאשים ולא משתמשים בהן. אנחנו מנסים להביא ללקוחות חווית צפייה במינימום מאמץ. כל המערכות שלנו מוסתרות מהעין, באמצעות שיטות עיצוב מיוחדות, ומאוד פשוטות להפעלה. מכשיר אידיאלי היום זה מכשיר שלא נראה לעין אך נהנים ממנו. מדובר למעשה באומנות של ממש."

בנוסף לשירותי התקנת מערכות קולנוע, ב''אינדורטק'' מציעים גם שירותי יעוץ ותיקון ללקוחות שכבר יש ברשותם מערכת קולנוע ביתית. כך למשל, לקוחות שאחסנו את המערכת במחסן הבית בשל חווית שימוש לא טובה, יכולים להיעזר בשירותיהם של יועצי ''אינדורטק'' על מנת לזהות את מקור הבעיה ולהתאים את המערכת כך שתעניק את השירות הטוב ביותר. כמו כן, בחברה גם מספקים יעוץ והתקנה של מערכות ''בית חכם'', שיהפכו את ביתכם למקום נוח יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אינדורטק. יח"צ,
אינדורטק/יח"צ

חברי מערכת המומחים משוועים למערכת קולנוע משרדית, בה יוכלו עורכי המערכת לצפות יחדיו בסרטים ולהרגיש שאנחנו חיים בתוך סרט.

ליעוץ בהתקנת מערכות קולנוע ביתי - 054-483-2180

לאתר "אינדורטק סטריאו"

בשיתוף אינדורטק, בשיתוף אינדורטק
  • עוד באותו נושא:
  • טלוויזיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully