וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''קולדר'': הפתרון המושלם לישיבה בגינה גם בימי הקיץ

בשיתוף קולדר, בשיתוף קולדר

18.5.2020 / 14:05

הקיץ בפתח, השמש מגיעה לביקור, והגינות הביתיות יתמלאו באורחים שיגיעו כדי לנצל את העונה לישיבה תחת כיפת השמיים. האתגר הגדול שעומד בפניהם הוא החום הלוהט. הכירו את מצנני האיכות של חברת ''קולדר", שיעניקו לכם מזג אוויר נעים בקיץ גם מחוץ לכותלי הבית

מצנן. יח"צ,
מצנן/יח"צ

המצנן מוכר לציבור הרחב במיוחד מבתי הקפה השכונתיים, שבימי הקיץ העמוסים משתמשים בהם על מנת לצנן את הלקוחות ולהעניק חווית שירות אולטימטיבית. בנוסף, גם במתחמים רחבים כמו שדות תעופה, בתי קפה, האנגרים גדולים וכלל התעשייה, משתמשים במצננים על מנת להעניק מזג אוויר אידיאלי.

המצנן של קולדר עובד באמצעות מערכת מים סגורה שפולטת אוויר קר. למצנן שפע של יתרונות שהפכו אותו למבוקש מאוד בישראל. המצנן חסכוני באנרגיה, בייחוד בהשוואה למקבילו המזגן. למעשה, המצנן חוסך את השימוש בחשמל במאות אחוזים בהשוואה למזגן. המצנן הוא מוצר נייד, שניתן להעבירו ממקום למקום בקלות. בנוסף, אין צורך בהתקנה, ניתן להשתמש במצנן מיד לאחר הרכישה באמצעות חיבור פשוט לחשמל. כמו כן, המצנן ידידותי לסביבה ואף מספק אוויר נקי.

חברות רבות משתמשות במצננים כפתרונות קירור במתחמים גדולים ובאירועים פתוחים. בשנים האחרונות המצנן פופולרי גם בקרב הלקוחות הפרטיים בעלי הגינות. בעזרת המצננים של קולדר תוכלו להפוך כל ישיבה בגינה שברשותכם להרבה יותר נעימה, שתהווה הפוגה ממזג האוויר הלוהט. בניגוד לדעה הרווחת, מחירם של המצננים איננו יקר ביחס לתפוקה שהוא מספק. כך למשל תוכלו למצוא מצננים במחירים נוחים לכל כיס.

מצנן. יח"צ,
מצנן/יח"צ

בשיחה עם נתי, בעלי חברת ''קולדר'', שמהווה את חוד החנית של שיווק המצננים בישראל, הוא פורט בפנינו את הדגש החשוב ביותר שיש לשים אליו לב ברכישת מצנן. "כיום יש מגוון רחב של מצננים. כאשר ניגשים לבחור מצנן אוויר חשוב לשים לב שאנו רוכשים מצנן שמתאים לגודל החלל שברצוננו לקרר, ניתן לעשות זאת באמצעות חישוב פשוט או להיעזר בנציג המכירות."

חברת "קולדר" פועלת בתחום מוצרי האוורור, הקירור והחימום לתעשייה ולבתי עסק בישראל, ומספקת מגוון רחב של מוצרים ופתרונות לשטחי פנים וחוץ כגון: מאווררים תעשייתיים, ונטות, מפוחי אוויר, מצנני מים, מצנני אוויר, מסכי אוויר, מוצרי חימום (תנורים תעשייתיים ותנורי אינפרא), מפוחים, וכן השכרת ציוד אוורור וחימום לאירועים. בנוסף לשוק הפרטי, בחברה מעניקים שירות גם למגזר העסקי, באמצעות פתרונות קירור וחימום לאירועים, בתי קפה, חברות וארגנים ואף סיפקו פתרונות חימום לתוכנית ''האח הגדול''.

כאמור, קולדר נחשבת לחברה המובילה בתחום המצננים בישראל. קולדר מפתחת את תחום המצננים בישראל בתחום הקירור, עיצוב המוצר, טכנולוגיית המוצר והמצאתו מחדש. החידושים בשוק הישראלי ובעולם כולו נעשים על ידי חברת קולדר הישראלית. בחברה מתגאים בפיתוח מהפכני של מצננים ייחודיים בעלי בקרי לחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מצנן. יח"צ,
מצנן/יח"צ

הייחודיות של ''קולדר'' טמונה באחריות ובשירות ללקוחותיה. כל הזמנה של מצנן מגיעה עם שליח של החברה, עד שלושה ימי עסקים, עד לבית הלקוח. למרבה ההפתעה, כך נוהגים בקולדר גם לגבי תיקון תקלות במצננים המצריכות הגעת טכנאי. בחברה מספקים אחריות לשנה על המצנן, במסגרתה הלקוח מקבל שירות של טכנאי מטעם החברה שמגיע לביתו ומבצע אבחון ותיקון במידת הצורך, כל זאת מבלי לטרטר את הלקוחות למעבדות ברחבי הארץ.

המצננים של חברת ''קולדר'' יכולים להפוך את הקיץ הקרוב לנעים במיוחד. עורכי המערכת סובלים במיוחד מהחום הלוהט של הקיץ הישראלי, וכבר החלו במשא ומתן עם הנהלת המערכת לרכישת מצנן איכותי לגינה במשרד.

''קולדר'' פתרונות קירור, חימום ואוורור

לפרטים והזמנות 0722570493

לאתר החברה

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף קולדר, בשיתוף קולדר
  • עוד באותו נושא:
  • מיזוג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully