וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים שידות החתלה?

בשיתוף VOX, בשיתוף VOX

18.5.2020 / 12:21

הורים צעירים רבים מתלבטים האם כדאי לקנות שידת החתלה. מהם הייתרונות של הרהיט ולמה כדאילהשקיע בו

שידת החתלה. יח"צ,
שידת החתלה/יח"צ

שידת החתלה לתינוק היא מוצר ייעודי המשתלב בחדרי תינוקות, ונועד להקל על ההורים בטיפול בתינוק באמצעות מוצר פונקציונלי המשלב תמיכה, משטח החתלה וטיפול בתינוק, פתרונות אחסון ונגישות מלאה. ניתן לרכוש שידת החתלה כפריט בודד, בפני עצמה, או כחלק מחדר תינוקות מלא, בהתאמה למיטת התינוק ולפריטים נוספים.

הורים צעירים רבים מתלבטים האם קיים צורך מהותי בשיטת החתלה, או שניתן לעשות שימוש בארון בלבד. חשוב לזכור כי אחסון בגדי התינוק בשידת ההחתלה הוא רק אחד מן הפתרונות המוצעים, וכי כאמור השידה מספקת יתרונות רבים נוספים:

משטח החתלה, הטיפול בתינוק רך מצריך לרכון לעברו לצרכי החלפת בגדים והחלפת טיטולים, לאחר מקלחת, מספר פעמים ביום. התנועה והכיפוף, החוזרים על עצמם, עשויים לגרום לכאבי גב ולאי נוחות, בטיפול בתינוק המתבצע על גבי המיטה. שידת החתלה כוללת משטח אחיד וישר הנמצא בגובה של אדם בוגר ממוצע, מה שמאפשר טיפול בתינוק במצב עמידה, ללא כיפוף, קושי או כאב.

שידת החתלה. יח"צ,
שידת החתלה/יח"צ

שידות החתלה גם מספקות מגירות הנפתחות בקלות ומתאימות לאחסון טיטולים, מגבונים, משחות ושאר פריטים ומוצרים המשמשים לטיפול בתינוק. בעת ההלבשה או ההחתלה לא ניתן לעזוב את התינוק על המשטח ולגשת לארון בחיפוש אחר פריטים ומוצרים נחוצים, ועל כן האחסון שלהם בשידת ההחתלה מאפשר נגישות שלהם בהישג יד, מבלי לעזוב את התינוק או לטלטל אותו.

שידת החתלה גם תופסת מעט מקום בחדר, ביחס לארון, ולפחות בשנתיים הראשונות מספיקה בהחלט לאחסון כל פרטי ובגדי התינוק, בנוחות ובאופן מסודר.

המותק האירופאי VOX מביא לישראל מבחר דוגמאות ועיצובים לפרטי ריהוט שונים, בניהם שידות החתלה מעוצבות מעץ מלא, איכותיות, בעלות לוח למינציה הנועד להגן על הפריט מפני שריטות ופגיעה, ידיות סיליקון וצבעים נטולי רעלנים בהתאם לדרישות התקנים המחמירים ביותר.

כתובת החנות: בן ציון גליס 18 פתח תקווה

טלפון: 03-6610033

פקס: 036610034

אתר אינטרנט

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף VOX, בשיתוף VOX
  • עוד באותו נושא:
  • חיתולים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully