וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנהלו את המותג שלכם נכון באמזון

בשיתוף AMZ ISRAEL, בשיתוף AMZ ISRAEL

18.5.2020 / 11:54

מי שרוצה למכור מוצרים לאנשים ברחבי העולם חייב לפתוח חנות דיגיטלית ואמזון היא זירת המסחר הגדולה והמצליחה ביותר - אבל ההתנהלות מולה לא תמיד קלה. החברה הזו תסייע לכם בתהליך

מחסן. יח"צ,
סחורה/יח"צ

אז יש לכם חנות מצליחה ומשגשגת כאן בישראל, אתם מוכרים אלפי מוצרים מדי חודש, אבל חולמים לצאת מחוץ לגבולות הארץ ולכבוש את השוק האמריקאי והאירופאי? הדרך לעשות זאת היא להקים חנות מקוונת בפלטפורמת המסחר האלקטרוני אמזון. פלטפורמת אמזון היא הקניון הגדול ביותר בעולם, כש-49% מסך המסחר המקוון בארצות הברית נמצאים בידיה של אמזון. אם גם אתם רוצים להרחיב את ההכנסות שלכם ולמכור מוצרים ללקוחות מעבר לים, אתם חייבים להקים חנות מקוונת שתופיע בשוק האלקטרוני הגדול ביותר בעולם - אמזון.

אבל איך עושים את זה? איך מקימים חנות מצליחה באמזון?

"אמזון זה עולם שלם. מאוד קשה ומסובך לדעת ולהבין איך מוכרים באמזון. איך בכלל מתחילים? איך מתנהלים מול הרגולציה הפנימית של אמזון? איך מטפלים בתהליך השילוח והשינוע? יש הרבה חנויות בישראל שרוצות למכור און ליין, אבל לא יודעות איך עושים זאת", כך אומר נתן וורטר, מנכ"ל חברת AMZ ISRAEL העוסקת בניהול חנויות באמזון עבור מותגים וחברות ישראליות ובינלאומיות. וורטר, שמגיע מעולם התיירות והנדל"ן, הקים את החברה לפני 5 שנים יחד עם אחיו גלעד, איש עסקים, שערך מחקרים רבים בתחום השיווק הדיגיטל בכלל, ובאמזון בפרט. לחברה יש שלוחות גם בארצות הברית ובאנגליה בשם "Advantiqs" והיא מוכרת ומשווקת בעצמה מותגים פרטיים במגוון תחומים, בין היתר בתחום החירום והיוגה דרך אמזון.

כיצד אתם מסייעים לחברות להקים חנות וירטואלית באמזון?

"אנחנו מטפלים בניהול החנות באמזון מא' ועד ת' - מפתיחת החשבון ועד שהמוצר מגיע לבית
הלקוח. אנחנו מטפלים בכל מערך הפרסום, ברגולציה הפנימית בתוך אמזון, בכל מה שקשור לפידבקים
ושירות לקוחות, בתמונות של החנות ובאינפוגרפיקה, במערך השילוח והשינוע. לצד הניהול הכללי אנחנו גם מספקים שירותי ייעוץ מקצועי לחברות שרוצות להתפתח בתחום ה-E-commerce, דואגים לאתרי האינטרנט של המותגים ומטפלים גם בניהול חנויות באתרי מסחר אחרים, אבל עיקר הפעילות שלנו הוא אמזון כי היקף המסחר בו הוא עצום והיקף המכירות בו הוא גדול פי כמה מכל זירת מסחר מקבילה אחרת, בארה"ב ובעולם. השירות שלנו מיועד לחברות שמסוגלות ומעוניינות להגדיל משמעותית את היקף המכירות שלהן, ולפנות לשווקים האמריקאים והאירופאים שהם השווקים הגדולים ביותר בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהם היתרונות של החברה שלכם על פני המתחרים?

"אנחנו מכירים היטב את השוק האמריקאי. אני ואחי אזרחי ארצות הברית ודוברי אנגלית שפת אם. יש לנו מומחיות גדולה באמזון, וחברים בקבוצות מידע ומחקר בנושא. אנחנו חיים ונושמים את העולם הזה. מעבר לכך, יש לנו ניסיון בניהול המותגים הפרטיים שלנו שאנחנו מוכרים דרך אמזון, ומאוד מצליחים במכירות. אנחנו נותנים שירותי ניהול ללקוח כפי שאנחנו מנהלים את המותגים הפרטיים שלנו".

מה הטיפים שלכם לחברות המעוניינות להקים חנות באמזון?

"לא להאמין לכל מי שאומר לכם שזה קל ופשוט. זה ממש לא עניין של מספר פעולות "קסם" ויש לכם חנות משגשגת. יש פה השקעה של זמן, אנרגיה וכסף. כמו בכל עסק, ההצלחה תלויה בכמות ההשקעה ואין ארוחות חינם. מומלץ מאוד להתייעץ עם מישהו שיש לו חנות באמזון, והוא מצליח למכור אלפי מוצרים בחודש. זה שוק סבוך שכולל הרבה רגולציה ולכן כדאי להתייעץ וללמוד. ידע זה כוח".

לאורך השנים, נתן וגלעד וורטר בעלי ומייסדי חברת AMZisrael, צברו ניסיון רב בניהול מותגים וחנויות באמזון מסביב לעולם, הכניסו מיליוני דולרים מעסקאות ישירות במגוון זירות מסחר, ואינם נרתעים מאתגרים חדשים שצצים כל הזמן, במגוון תחומי פעילויות החברה.

אנחנו בצוות המומחים בהחלט מצאנו את חברת AMZ ישראל כחברה המובילה בישראל לניהול מותגים באמזון, וכן ניהול חנויות וערוצי מסחר משגשגים בפלטפורמת המכירות הגדולה בעולם.

ליצירת קשר חייגו: 02-502-8383

או בקרו בדף הבית של החברה: www.amzisrael.co.il
בכתובת המייל: info@amzisrael.co.il

בשיתוף AMZ ISRAEL, בשיתוף AMZ ISRAEL
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully