וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדלת חזה - אפשר גם ללא שתלים

בשיתוף ד"ר נמרוד פרידמן, בשיתוף ד"ר נמרוד פרידמן

18.5.2020 / 10:47

שתלים אינם הדרך היחידה בה ניתן להגדיל את החזה. שיטה נוספת בעלת יתרונות היא הגדלת החזה באמצעות שומן עצמי

הגדלת חזה. shutterstock,
הגדלת חזה/shutterstock

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד מהליכי הכירורגיה הפלסטית הנפוצים ביותר כיום. נשים רבות רואות בו הזדמנות להשיג את המראה שתמיד רצו, כזה שיאפשר להן ליהנות יותר מהגוף שלהן. עם זאת, לכל אישה יש את המראה האידיאלי מבחינתה - לעיתים היא תרצה הגדלה משמעותית ולפעמים היא תהיה מעוניינת בהגדלה עדינה יותר בעיקר כדי למלא נפחים אשר אבדו עם הזמן ולעצב מחדש את מראה החזה. בעבר, כדי להשיג את התוצאה הרצויה השתמשו בשתלים בלבד, אך כיום ישנה גם אפשרות אחרת.

הגדלת חזה באמצעות שתלים

את התוצאות המרשימות ביותר מבחינת גודל החזה, אפשר להשיג בדרך כלל בעזרת השיטה המוכרת - הגדלת חזה באמצעות שתלים. יש נשים המעוניינות במראה "פוש אפ" שאי-אפשר להתעלם ממנו, ואילו אחרות יעדיפו מראה טבעי יותר. במקרים אחרים, המטופלת תבקש לשלב בין ניתוח הרמת חזה לבין ניתוח הגדלה, וכך לחזה יהיה מראה מלא ורענן יותר. את תוכנית הטיפול בונה המנתח ביחד עם המטופלת, ועל פי תוכנית זו נבחרים סוגי השתלים וגודלם.

הגדלת חזה בשומן עצמי

לאחרונה אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של נשים המעוניינות לבצע שינוי מתון ובמראה טבעי, בעיקר כדי להחזיר לחזה את הצורה והנפח שאבדו לו במרוצת השנים, וכתוצאה מההריונות וההנקות. במקרה זה ניתן להיעזר בהליך חדשני של הגדלת חזה בשומן עצמי. במסגרת זו, השומן נשאב מאזורים אחרים בגוף (הירכיים או הבטן, למשל) בטכניקה מיוחדת, לאחר מכן הוא עובר תהליך סינון ומוזרק לשדיים. היתרון המרכזי של הליך זה הוא השימוש בשומן שמקורו מהגוף של המטופלת עצמה. השומן העצמי אינו מזוהה על ידי הגוף כזר לו, וכך סיכויי הצלחת ההליך גדלים משמעותית. בנוסף הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן עצמי מאפשרת למנתח "לפסל" את מראה השד בהתאם לנתוניה האישיים של המטופלת. בסופו של התהליך השד נראה מלא ומעוצב יותר, כאשר התחושה והמראה שלו הינם טבעיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במה לבחור?

שתי האפשרויות - הגדלת חזה בשומן עצמי או שתלים, מאפשרות לאישה להשיג חזה מעוצב, מלא ונשי יותר. עם זאת, לכל שיטה יתרונות משלה והבחירה צריכה להיעשות בהתאם לרצונות המטופלת ולתוצאה המבוקשת. הגדלת חזה באמצעות שתלים תתאים בעיקר כשרוצים להגדיל את נפח החזה באופן משמעותי. בנוסף השתלים מאפשרים ליצור מראה מלא יותר באזור המחשוף (מראה "פוש אפ").

לעומת זאת, שימוש בשומן עצמי עשוי להתאים מאוד לנשים המעוניינות בהגדלה מתונה יותר ובמראה ותחושה טבעיים.

שילוב של שתי השיטות - הזרקת שומן ושימוש בשתל קטן יותר להשלמת המראה המבוקש, יתנו את התוצאה הטובה ביותר למי שמעוניינת במראה ומגע טבעיים, תוך כדי הגדלה משמעותית של נפח החזה.

כדי להשיג את התוצאה הרצויה, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי אצל מנתח פלסטי מומחה ולבנות ביחד תוכנית טיפול המותאמת לצרכים של המטופלת.

בשיתוף ד"ר נמרוד פרידמן, בשיתוף ד"ר נמרוד פרידמן
  • עוד באותו נושא:
  • הגדלת חזה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully