וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ מגיע וזה הזמן להתקין מסך אוויר

בשיתוף אדירן, בשיתוף אדירן

18.5.2020 / 10:20

התקנת מסך אוויר על דלת העסק תוכל לסייע לכם לחסוך באנרגיה, למנוע כניסת מזיקים וליצור חווייה נוחה יותר ללקוחות

מסך אוויר. יח"צ,
מסך אוויר/יח"צ

לקראת הקיץ הישראלי הלוהט רצוי לבדוק מראש את תקינות מערכות מיזוג האוויר, כמו גם לחשוב על דרכים לייעל מערכות אלו, כדי להביא לחסכון משמעותי בהוצאות המיזוג. אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להוזלת עלויות מיזוג האוויר אינה טמונה במערכת המיזוג עצמה, אלא דווקא בדלת הכניסה למבנה.

מי מאיתנו לא ישב בטעות ליד דלת הכניסה של מסעדה ממוזגת ו"נהנה" מפרצי אוויר לוהטים המתלווים לכל פתיחה של הדלת? זליגת האוויר הממוזג החוצה לא רק פוגעת בחוויית השוהים במבנה, אלא אף מובילה לאובדן אנרגטי יקר, שכן בכל פעם כזו מיזוג האוויר נאלץ להגביר את תפוקתו על מנת לפצות על אובדן האוויר הממוזג.

בעיה נוספת העלולה להיגרם כתוצאה מפתיחתה או סגירתה של דלת הכניסה, היא חדירת חרקים מעופפים, אבק, או ריחות לא נעימים מבחוץ.

את כל אלו בדיוק בא לפתור מסך האוויר.

מהו מסך אוויר

מסך אוויר הינו מעין "וילון שקוף" אשר נוצר כתוצאה מסילון אוויר מבוקר לכל אורכו ורוחבו של פתח הכניסה למבנה. מסך האוויר מאפשר כניסה חופשית של אנשים וסחורות, תוך כדי צמצום משמעותי של זליגת מיזוג האוויר החוצה, וכניסת חרקים ומזיקים שונים לחלל המבנה.

מסך האוויר מותקן לרוב מעל פתח הכניסה למבנה ולכל רוחבו, ומזכיר מעט בצורתו מזגן עילי. מסך אוויר מתאים במיוחד למבנים בהם קיימת תנועה ערה של אנשים או סחורות כגון: חנויות, קניונים, בנייני משרדים, מפעלים ומבני תעשיה, מחסנים, מרכזי לוגיסטיקה ועוד.

במבני תעשיה רבים מסך האוויר משמש לא רק לצרכי חציצה בין פנים לחוץ המבנה, אלא גם ליצירת חציצה לא הרמטית בין חללים שונים של המבנה, באופן שאינו פוגע במעבר ביניהם.

דגשים לרכישת מסך אוויר

● במבנים בהם מותקנות דלתות אוטומטיות, מומלץ לרכוש מסכי אוויר בעלי יחידות פיקוד אוטומטיות לשליטה על עוצמת זרם האוויר.

● במפתחים גבוהים, מעל ל - 3 מטרים (ובמקרים מסוימים אף מעל 2.5 מטרים), נדרש מסך אוויר מחוזק בעל מאיץ המאפשר את פריסת האוויר לכל אורך המפתח.


● חשוב לוודא שרכישת מסך האוויר נעשית מחברה בעל ותק וניסיון בתחום, המספקת בהמשך, לאחר ההתקנה, גם שירותי תחזוקה שוטפים.

לסיכום, התקנת מסך אוויר מעל לפתח הכניסה מסייעת לשמירה על טמפרטורה אחידה בתוך המבנה, מפחיתה באופן משמעותי את עלויות מיזוג האוויר וכן מסייעת לצמצום כניסת חרקים, אבק וריחות שונים לפנים המבנה.

עכשיו, לקראת הקיץ הישראלי הלוהט, זה בדיוק הזמן לבדוק האם מסך אוויר יכול להועיל גם לעסק שלכם.

בשיתוף אדירן, בשיתוף אדירן
  • עוד באותו נושא:
  • מיזוג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully