וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים עוגת יום הולדת מושלמת לילדים?

בשיתוף השף הלבן, בשיתוף השף הלבן

18.5.2020 / 9:42

מסיבת יום הולדת היא אירוע משמח ומרגש לילדים ולהורים ועוגה מושלמת היא חלק נכבד מהאירוע - ההכנה לא חייבת להיות מסובכת

עוגה. pixabay,
מצרכים לעוגה/pixabay

כולם אוהבים יומולדת, הן הילדים הקטנים והן הילדים הגדולים שלא תמיד ירצו להודות בכך. כולם מתרגשים ומתלהבים מיום ההולדת הקרב ובא. הם מתכוננים למסיבה, מכינים רשימת מוזמנים, מתכננים מה ילבשו ואילו משחקים ישחקו. חלקם ירצו להיות שותפים מלאים בתכנון המסיבה, החל מהיום שבו תהיה החגיגה וכלה באוכל שיוגש, וחלקם לא יתעניינו מאוד בתכנון, אלא בעיקר במחשבות על המתנות שיקבלו. אך כל הילדים ירצו שתהיה להם עוגה חגיגית ויפה שעליה יהיו נרות, ושהם יהיו במרכז החדר מוקפים במשפחה וחברים, ויכבו אותם לצלילי השירים ושמחת המשתתפים.

ההתרגשות הזו לא פוסחת על ההורים. אנחנו אוהבים להשקיע מחשבה בקישוט הבית, בבחירת בגדים יפים לחגיגה, בבחירת משחקים והפעלות שיתאימו במיוחד לילד שלנו, וכמובן גם לאוכל שנגיש ולעוגת היום הולדת. הכנת העוגה לא חייבת לגזול זמן רב או להיות מורכבת ומסובכת במיוחד להכנה. חשוב שתהיה לטעמו של הילד החוגג ושתהיה פשוטה עבורכם להכנה. בקיצור העוגה המושלמת.

המלצתנו לעוגה שכזו היא עוגת זברה ללא אפייה. מדובר בעוגת ביסקוויטים פשוטה אך ייחודית למראה כאשר חותכים אותה והפנים שלה מתגלה. עוגה קרה שאינה דורשת אפייה, וניתן להכינה אפילו בשיתוף עם ילד יום ההולדת.

המצרכים הנדרשים להכנת העוגה הם:

2 מכלי שמנת מתוקה

½ כוס חלב

½ כוס סוכר

1 שקית אינסטנט פודינג וניל

גביע של גבינה לבנה 5%

חבילת ביסקוויטים מסוג פתי בר שוקולד מריר

לציפוי:

1 מכל שמנת מתוקה

1 חבילת שוקולד מריר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אופן ההכנה:

נכניס לקערת המיקסר את מכלי השמנת המתוקה עם חצי כוס חלב, שקית אינסטנט פודינג וניל וחצי כוס סוכר. נקציף במהירות גבוהה כשתי דקות עד שנקבל קרם אחיד. כעת, נוסיף לקרם גביע אחד של גבינה לבנה ונקציף מספר שניות נוספות לקבלת תערובת אחידה.

את התערובת הקרמית נעביר אל תבנית וניישר בעזרת לקקן. התבניות המומלצות לעוגה זו הן: מרובעת, מלבנית או תבנית אינגליש קייק מאורכת לעוגה קצת יותר קטנה.

כעת, נטבול בקערית חלב את הביסקוויטים (כל אחד בתורו) למשך שניות בודדות כדי שלא יתפוררו. לאחר טבילת כל ביסקוויט בנפרד, נכניס אותו לתוך הקרם באופן מאונך. יש לסדר את כל הביסקוויטים בשורות ישרות וצפופות לאורך התבנית. לסיום, נכין ציפוי של גנאש שוקולד משמנת מתוקה וחבילת שוקולד מריר. בסיר קטן נרתיח את השמנת המתוקה, אליה נוסיף את השוקולד לאחר ששברנו אותו לקוביות. כך נמיס את השוקולד היטב עד לקבלת ציפוי סמיך ועשיר שאותו נשפוך מעל העוגה לפני שנכניס למקפיא.

מומלץ להקפיא את העוגה למספר שעות ואז להוציאה מהמקפיא, לפני ההגשה יש להפשיר כשעה במקרר. כעת, תוכלו לחתוך את העוגה לריבועים, וניתן יהיה לראות את דוגמת הזברה שלה.

עוגת זברה הפוכה

כדי לגוון ולשנות אפשר להכין את אותה העוגה רק הפוך. אם קודם הכנו עוגה לבנה עם ביסקוויטים שחורים של שוקולד מריר, כעת נכין אותה עם קרם חום על ידי הוספת אבקת קקאו לתערובת הגבינות, או לחלופין נוסיף גנאש שוקולד מריר לתערובת. לביסקוויטים של העוגה נשתמש בפתי בר וניל שהם בהירים בצבעם וכך נקבל את הניגודיות לעוגה הכהה.

את העוגה נצפה עם קרם גבינות, אותו נכין מהקצפה של מכל שמנת מתוקה עם גבינה לבנה, חלב, סוכר ופודינג וניל עד לקבלת מרקם קרמי עדין וסמיך. את הקרם נמרח בסיום סידור הביסקוויטים מעל העוגה ונכניס למקרר, בדיוק באותו אופן של העוגה הקודמת.

תוספות מעניינות לעוגת יום ההולדת

מכיוון שמדובר בעוגת יומולדת של ילדים, תוכלו לשדרגה עם שלל תוספות אהובות כגון: שבבי שוקולד מגוררים בפומפייה, סוכריות צבעוניות, שברי מקופלת, או אף להחליף את ציפוי הגנאש עם ציפוי של ממרח לוטוס עליו יונחו שברי עוגיות לוטוס או קרם עם עוגיות אוריאו טעימות, או כל תוספת אחרת שילד היומולדת אוהב מעל העוגה.

לסיכום, האפקט שיתקבל כאשר נחתוך את עוגת הזברה, ולא משנה באיזו עוגה מהשתיים נבחר יהיה מרשים ומפתיע. עוגה לבנה עם פסים חומים או עוגה חומה עם פסים בהירים. העיקר ש יום ההולדת יהיה שמח, שהילד החוגג יהיה מרוצה ושיהיה לו יום מופלא שייזכר לפחות עד ליום הולדת הבא בשנה הבאה.

בשיתוף השף הלבן, בשיתוף השף הלבן
  • עוד באותו נושא:
  • עוגה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully