וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Aquaview180°: מסיכת הצלילה המהפכנית

בשיתוף Aquaview., בשיתוף Aquaview.

18.5.2020 / 9:08

מסיכת צלילה הקלה לתפעול המאפשרת ראייה רחבה וללא אדים ושלל מוצרים נוספים - הכירו את חברת aquaview

aquaview. יח"צ,
Aquaview180°/יח"צ

צוללנים וחובבי צלילה ודאי התנסו בצלילה עם שנורקל ומשקפת ייעודיים, וחלקם אף חווים בצלילות את החסרונות הבולטים של השנורקל הסטנדרטי המחייב נעילת לסתות, משקפת נפרדת בה האדים מפריעים ושדה ראייה מוגבל. על מנת להקל על חובבי השנורקל וכדי לשדרג את חווית השחייה, פותחה טכנולוגיית ה- Aquaview180°.

מדובר במסכת שנורקל מובנה עם עדשה המאפשרת מבט פנורמי לכל כיוון בצורה מיטבית. עורך מערכת המומחים יצא לבדוק עבורכם את המסכה הצלילה החדשנית ומוצרים ייחודיים נוספים של חברת Aquaview.

הטכנולוגיה של מסכת Aquaview180°

שנירקול עם מסכת Aquaview180° מייצר חווית שחיה בצורה הטבעית והנוחה ביותר ללא כל חשש. גם חסרי הניסיון בשנורקלינג יוכלו ליהנות מהמסכה, משום שהיא קלה מאוד לשימוש.

הייחודיות שבטכנולוגיית ה Aquaview180° באה לידי ביטוי בקלות השימוש, היכולת למנוע אדים, לאטום חדירת מים ולהעניק שדה ראיה של 180 מעלות. מדובר מוצר איכותי ומהפכני מהמתקדמים בענף מסיכות הצלילה.

מסיכות Aquaview180 מיובאות לישראל באופן בלעדי לאחר שנבחנו ונמצאו בטוחות ובטיחותיות לשימוש לילדים ולמבוגרים. המסכת נמכרות באתר aquaview, שמתמחה בייבוא בלעדי של מוצרי ספורט, פנאי ונופש. בשיחה עם היבואן הרשמי ובעלי החברה, אלדר, שמעתי ממנו על המוטו של החברה "אנחנו פועלים על מנת להביא בפני חובבי הפנאי בישראל את המוצרים הייחודיים והאיכותיים ביותר שטרם נראו בארץ. כדי להעניק את החווית הפנאי הטובה ביותר, באיכות הגבוהה ביותר ולאורך שנים."

מוצר מים נוסף מסדרת Aquaview180 שהגיע לראשונה לישראל ממש בימים אלו הינו ערסל המים. ממה שהתרשמנו זה הדבר הבא בתחום מזרוני הים והבריכה. ערסל רשת המתנפח רק בשני צדדיו בעזרת פטנט שסתום ייחודי, מה שהופך את הניפוח לקל וקצר .על גבי הערסל ניתן לשכב, לשבת או להתערסל בכל צורה שנוחה לכם תוך כדי שגופכם מצטנן בפינוק במים. הערסל עשוי בד נעים למגע והכי חשוב קל משקל-פחות מחצי ק"ג, מגיע בתיק נשיאה.

aquaview. יח"צ,
בקבוק סיליקון מתקפל/יח"צ

סדרת Sili go

לאחרונה ב aquaview השיקו ליין מוצרי סיליקון בסדרת Sili go. מדובר במוצרי סיליקון חכמים וייחודיים ביותר, המתאימים במיוחד לשימוש מחוץ לבית. כך למשל תוכלו למצוא בסדרה בקבוקון מסיליקון למילוי קל ונוח של מוצרים קוסמטיים, אלכוג'ל ומוצרי היגיינה, מוצרי מזון דוגמת שמנים ורטבים.

מוצר מיוחד שתפס את עינינו הוא בקבוק שתיה מסיליקון מתקפל, בנפח 750 מ"ל. ניתן למלא את הבקבוק, להשתמש בטמפרטורות שונות -חימום או הקפאה בהתאם לצורך, ולקחת אותו לדרך לכל מטרה. הבקבוק יכול להתאים במיוחד לספורטאים ולמטיילים, משום שלאחר השימוש ניתן לקפל את הבקבוק ולהכניסו לתיק.

aquaview. יח"צ,
כוס סיליקון מתקפלת/יח"צ

בקבוק סיליקון מתקפל

מוצר נוסף בסדרת Sili go שיכול להוות פתרון נהדר לשימוש במשרדים - כוס שתייה סיליקון מתקפלת. גם הכוס הזו עשויה 100% מסיליקון. הייחודיות של הכוס טמונה בכך שניתן לחמם אותה במיקרוגל, ולמעשה מתאימה לשימוש בטמפרטורות 20°- עד 100° מעלות צלזיוס. בדומה לבקבוק הסיליקון, ניתן לקפל את הכוס בסיום השימוש ולהכניסה לתיק או לכיס.

אלדר מחדד כי "המוצרים בסדרת Sili go נבחרו על ידנו מתוך רצון לשמור על הסביבה. מדובר במוצרים העשויים 100% מסיליקון. במקום לרכוש בקבוקים וכוסות מפלסטיק, ניתן להצטייד במוצרי הסיליקון שלנו שימשו את הלקוחות לאורך זמן ולא יפגעו בסביבה."

כל מוצרי Aquaview זמינים לרכישה באתר החברה ובחלק מחנויות הפנאי ברחבי הארץ.
Aquaview מוצרי ספורט פנאי ונופש

להזמנות

אתר Aquaview

לדף הפייסבוק

עמוד היוטיוב

בשיתוף Aquaview., בשיתוף Aquaview.
  • עוד באותו נושא:
  • צלילה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully