וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד אחר צעד לחיים טובים: אלסי מ- step by step מעניקה לכם את ארגז הכלים להצלחה בחיים

בשיתוף Step By Step, בשיתוף Step By Step

17.5.2020 / 15:21

הכירו את אלסי מערוץ היוטיוב Step by step, שתלמד אתכם את הדברים החשובים באמת בחיים

אלסי זיסלמן. יח"צ,
אלסי זיסלמן/יח"צ

דעות רבות נשמעות בקרב מקטרגים רבים כי בתי הספר של היום אינם מכינים את התלמידים לחיים האמיתיים. בניגוד לכל אותם בעלי הדעות, שמשמיעים את דבריהם ללא הפסקה, אלסי זיסלמן החליטה להקים מיזם חדשני לטובת הציבור הרחב - סרטוני יוטיוב קצרים וממוקדים בו היא מעניקה שעורים משני חיים שמביאים אתכם להגשמה עצמית. כיום, ערוץ היוטיוב זכה להצלחה מסחררת, עם מעל ל-110 סרטונים שצברו מיליוני צפיות וכ-30 אלף נרשמים. היכולת של הסרטונים לפשט נקודות מסובכות, באמצעות הסברים קולחים ודוגמאות מהחיים, במשך זמן קצר וממוקד, היא מופלאה, ויתכן כי זהו הסוד מאחורי ההצלחה הגדולה.

עורך המערכת שוחח בהרחבה עם אלסי, וזכה להכיר אישיות מיוחדת במינה, ושמע ממנה על האמונות שלה בהתפתחות אישית וביכולת של כל אחד יכול ליצור שינוי ולחיות בעוצמה.

אז איך הכול התחיל?

"גדלתי בבית צנוע, בראש העין, להורים מדהימים שהגיעו מהודו. החיים שלנו התנהלו בצורה די מצומצמת, חיים של צניעות. הייתי ילדה מאוד ביישנית וסגורה לא הצלחתי אפילו להתחיל שיחה עם אנשים ,לא לקחתי סיכונים מיותרים וחייתי ''על בטוח". לאחר הצבא עבדתי כשכירה בחברת תעופה ואז המשכתי לעבודה בחברת הייטק.

לאחר שנים בהייטק הבנתי שהנוף היחיד שנמצא מולי ,זה המחשב ותאורת הפלורסנטים. חזרתי הביתה מותשת מיום ארוך ושואב אנרגיה, הרגשתי שאני מפספסת את עצמי ואת המשפחה שלי.

ככל שהתקרבתי לגיל 40, הרגשתי שאני פשוט לא מממשת את הפוטנציאל שלי, ובתוך תוכי החל לבעור בי הרצון לבצע שינוי בחיי, וכך התחלתי לפעול בצעדים הראשונים לקראת השינוי."

אלסי הלכה עם הלב והשינוי שבעבע בתוכה התפרץ, כאשר הייתה ב''מסע מומנטום'', מסע נשים משמעותי מיוחד במינו של 8 ימים.

"בתחילת המסע, כשאחת מהחברותי חוותה רגע של משבר והייתה על סף דמעות, לא אשכח את התחושה הזאת לראות איך החיוך שלה חוזר אליה לאחר שחיזקתי אותה והייתי שם בשבילה. באותו רגע הבנתי שאני רוצה לעזור לאנשים לשנות את התפיסה שלהם , בצורה שתקדם אותם וכך ליצור השפעה חיובית על העולם. איך שחזרתי מהמסע החלטתי ללמוד NLP ודמיון מודרך. כטריינרית ב-NLP התחלתי להוביל אנשים להצלחה אחד על אחד. לשמחתי הרבה, ראיתי את יכולת ההשפעה שלי עליהם והחלטתי להפיץ את הידע ולתת השראה לקהל הרחב."

אלסי הבינה את הכוח שיש ברשת, ובשיתוף פעולה עם בנה הבכור, מתן, הם יצאו יחד לדרך משותפת בהקמת ערוץ היוטיוב STEP BY STEP בו הם מקליטים סרטונים עם אנימציות ייחודיות, עם תוכן שעוסק בהתפתחות אישית, חשיבה חיובית ואפילו בשילוב כלים עוצמתיים מעולם ה-NLP .

אלסי זיסלמן ומתן. יח"צ,
צוות מנצח, אלסי ומתן/יח"צ

איך זה לעבוד עם הבן שלך?

"זאת חוויה מדהימה לעשות את זה יחד איתו. זה תרם מאוד לקשר בינינו, ובעיקר לשיח המשותף שלנו שנעשה עמוק יותר. יצרנו שפה משותפת שייחודית רק לנו. השיתוף פעולה ביננו משלב בין השקפות העולם השונות, שמאפשרות לאנשים מכל הגילאים לקבל טיפים בנושאים שמעסיקים את כולנו."

איזה נושאים אפשר למצוא בערוץ?

"אצלי בערוץ תוכלו למצוא סרטונים על כל מה שאתם צריכים כדי להצליח בחיים, בין אם זה בתקשורת בין אישית, טיפים לחיי זוגיות מוצלחים, לעסקים ולכסף.

כך למשל תוכלו ללמוד איך לבנות בטחון עצמי, לשדר שפת גוף שממגנטת כל אחד, לפתח משמעית עצמית, ואפילו דרכים לשכנע כל אדם".

"מאחורי כל סרטון, יש עבודת הכנה של ימים ולעיתים גם שבועות, בזמן כתיבת התסריט נעשה מחקר מעמיק ובתוכו אני משלבת את הניסיון חיים האישי שלי. המומחיות שלי היא להנגיש את זה לקהל הרחב בצורה ממוקדת בשילוב אנימציה קלילה שהופכת את חווית הלמידה לכייפית המתחברת לכולם."

step by step. יח"צ,
עמוד היוטיוב של step by step/יח"צ

עם ההצלחה האדירה החל להגיע ביקוש לחומר מעמיק יותר, ואלסי נענתה לאתגר והחלה לכתוב ספרים במגוון רחב של נושאים.

"היו המון אנשים שכתבו לנו, שהם רוצים לשמוע עוד על חלק מהנושאים של הסרטונים. לדוגמה בנושא כמו שפת גוף או בטחון עצמי. התחלתי לחקור את העולמות הללו וכתבתי ספרים בנושא, על מנת להעניק שירות למעוניינים להעמיק בזה יותר."

אלסי מספרת על האג'נדה שהובילה אותה ליצור את סרטוני ההשראה וסדרת הספרים לקהל הרחב.

"אני מרגישה שיש ביכולתי לסייע לאנשים רבים להגשים את עצמם. להוביל אותם צעד אחר צעד להצלחה יוצאת דופן. אני מאמינה שבכל אחד מכם, יש את הפוטנציאל להשיג את המטרות שלכם ואני כאן להנחות אתכם, לתת לכם מוטיבציה ולעזור לכם לעשות את הדרך הזאת ביחד. כל אחד יכול לעשות את השינוי, ולחיות חיים מאושרים."

עורכי מערכת המומחים רכשו השכלה נהדרת בבתי הספר, אך בהחלט שמחים לשילוב תכנים מותאמים למציאות העכשווית, שמכינים אותם לחיים בצורה טובה יותר. נרשמנו כמנויים לערוץ של סטפ ביי סטפ, וגם עקבנו באינסטגרם.

עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.

להרשמה לעמוד היוטיוב של Step by step

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Step By Step, בשיתוף Step By Step
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully