וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעתם על מפעל הצלת החיים הגדול בישראל?

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

17.5.2020 / 14:04

אגודת אפרת המסייעת לנשים להגיע להחלטה מושכלת בנוגע להפלה מסייעת בהצלת חיי תינוקות

הריון. pixabay,
הריון/pixabay

רבים מכם מכירים את שכונת קריית משה הירושלמית ואת בתי האבן היפים שלה, אך מעטים מכם מכירים את אגודת אפרת, שמשרדיה הצנועים שוכנים בה. בארגון מבצעים עבודת קודש, ועוזרים לנשים הרות בהחלטה החשובה, שלא להפיל את תינוקן, על ידי מתן מידע, יעוץ, וסיוע כלכלי לנשים הזקוקות לכך, לפיכך עד היום אגודת אפרת הצליחה להציל ממוות אלפי תינוקות, שלולא הסיוע שקיבלו מהאגודה, לא היו באים לעולם

העמותה ששמה לה למטרה להגיע לכל אישה בישראל

העמותה שמה לה למטרה להגיע לכל אישה בישראל, אשר חווה הריון לא מתוכנן, ומעוניינת להפיל את תינוקה מכל סיבה שהיא, ולבסוף למנוע את ההפלה. בשביל מטרה זאת, המידע הרפואי המקצועי והעדכני מונגש, בצורה ברורה ומרבית, כמו כן צוות העמותה עובדים בשיתוף פעולה עם הרופאים הבכירים ביותר ברפואת הנשים בארץ, על מנת שכל אישה תוכל לקבל חוות דעת מקצועית נוספת על מצבה הרפואי.

באגודת אפרת מודעים למצב השברירי, שבו נמצאת אישה, הרוצה לעבור הפלה, ועושים את כל המאמצים, על מנת שתבצע את ההחלטה המושכלת ביותר עבורך. לנגד עיננו עומדת בקשתו של מייסד העמותה, אוד מוצל מאש, מר הרשל פייגנבוים, אשר ראה צורך להמשיך את הילודה של עם ישראל בארצו, ולפיכך למנוע מנשים להפיל את תינוקן, וכך כיום יו"ר העמותה, ד"ר אלי שוסהיים, רופא בכיר, הפועל בהתנדבות מלאה וללא מטרות רווח.

אגודת אפרת הקימה מערך של הסברה, הכולל הרצאות במוסדות חינוך, הפצה של דיסקים ועלונים, וכך ב38 שנות פעילות זכתה להציל 64,000 תינוקות.

לסיוע בהריון לא רצוי לחצי כאן

מה הם מגוון הפתרונות הניתנים לאישה במצוקה?

עזרה כלכלית- במקרה של הפלה, מפני בעיה כלכלית, אנחנו שולחים מידי חודש למשפחה מזון, מזון לתינוק, טיטולים, ומוצרים נצרכים.

סיוע ראשוני לתינוק- מוצרים ראשוניים הכוללים: עגלה, מיטה, ואמבטיה חדשים.

בית חם- במקרים שבהם האישה נאלצת לבצע הפלה, בגלל לחץ הסביבה, אגודת אפרת עוזרת לה למצוא מקום מגורים חלופי, על מנת שתקבל החלטה מושכלת ועצמאית.

סיוע במעון- לנשים חד הוריות, הצריכות לעבוד, מסייעים כלכלית בהכנסת התינוק למעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אלו עקרונות מנחים את הפעילות של העמותה?

באגודת אפרת לא משתמשים בהפחדות ובתמונות של עוברים לאחר הפלה, על מנת שהאישה לא תבצע את ההפלה, ולא בנימוקים דתיים, אלא מאפשרים לאישה לקבל החלטה על סמך מידע עדכני ולא מתוך לחץ של הסביבה, כמו כן בפרסומי העמותה לא ניתן למצוא מילים כמו :"רצח" משום שבכל מקרה ההחלטה הסופית היא של האישה בלבד. במקרה שבו ההחלטה להפיל את העובר, האגודה תדאג לתת את כל המידע לתהליך האישי כולל השלכות לגוף ולנפש.

מרכז המבקרים

ניתן להתרשם מפעילות העמותה בביקור במשרדים שלנו, המכילים מאות תמונות של תינוקות מתוקים, שנולדו בזכות הפעילות שלנו, כמו כן ניתן לבקר בארכיון המכיל אלפי תיקים ובמחסני המזון שלנו, הכוללים ציוד חיוני לתינוק ואוכל למשפחות, בנוסף קיימות גם תוכנות מחשב הממחישות את הפעילות של אגודת אפרת. וכמובן ניתן לתאם התנדבות של בתי ספר באגודת אפרת, המתחייבת לחוויית התנדבות מעשירה.

לסיכום: אגודת אפרת פועלת כ-38 שנים, על מנת שביצוע הפלה בהיריון לא רצוי או שהמצב הכלכלי קשה, לא יעשה מסיבות אלה. ישנה אגודה, שתפקידה לעזור לך ולתמוך בך בכל שלב, החל ממידע עדכני ורפואי ועד לעזרה כלכלית לאחר לידת תינוקך. במזון ובמוצרים חדשים שהתינוק שלך זקוק להם. אל תתביישי לפנות אלינו אנו מחויבים לשמור על סודך וכל הפרטים נשמרים במערכת.

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת
  • עוד באותו נושא:
  • אפרת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully