וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיליז אין דה האוס

בשיתוף גיליז, בשיתוף גיליז

17.5.2020 / 13:39

בשנה האחרונה פועלת בראשון לציון מסעדת ''גיליז'' שמשלבת בין אוכל מיוחד לבין אווירה משפחתית ותוססת. המקור לשם הוא הבעלים והשף הראשי של המקום, גלעד תמסיס, שדואג להעניק ללקוחותיו חווית אכילה מהשורה הראשונה

גילי'ז. יח"צ,
גילי'ז/יח"צ

גלעד תמסיס הוא שף מוכר בתעשיית האוכל של עיר היין, והוא אחראי לשלל תפריטים מיוחדים ומגוונים של מסעדות ברחבי הארץ. אחרי שנים רבות בתחום הייעוץ למסעדות גלעד החליט לקחת את החלום שלו צעד אחד קדימה ובמרץ 2019 פתח את המסעדה הראשונה והאינטימית שלו: מסעדת "גיליז", מסעדה עם וייבים צעירים ברוטשילד 67 ראשון לציון. מדובר במסעדה היחידה בעיר שהשף נמצא במקום ודואג לכל פרט ופרט, החל מרמת האוכל ועד לשירות לסועדים.

המסעדה מציגה מטבח ייחודי באמצעות שימוש בחומרי גלם מקומיים עם נגיעות מערביות, מזרחיות ואסייתיות ומתמחה בסטריט-פוד כגון מנות בשר משובחות המוגשות בפיתה ובלחם רוסטיק, לחם מחמצת אוורירי שנאפה במקום. התפריט ב''גיליז'' עשיר, החל ממגוון רחב של כריכים ועד חומוס ביתי. בנוסף, בתפריט תוכלו למצוא גם מתוקים מיוחדים, מנות ראשונות ועיקריות.

לצד מנות אלו, ב''גיליז'' דואגים ליצור עבור לקוחותיהם מנות טבעוניות מקוריות. כך סיפר אחד מפוקדי המסעדה, טל מזרחי: "בתור טבעוני, מאוד קשה ליהנות מאוכל במסעדות בישראל. ב''גיליז'' הרגשתי שחושבים גם על הטבעונים והצמחונים ויצרו פתרונות שמאפשרים לטבעוני כמוני ליהנות מהתפריט של המסעדה."

גילי'ז. יח"צ,
גיליז/יח"צ

אחת ממנות הדגל של המקום היא ''הסביח של שלומי''. הסביח של גלעד הפך לשם דבר בקרב לקוחותיו. גלעד מספר כי הוא משתמש בשיטה ייחודית להכנת סביח, במסגרתה הוא מערבב את כל מרכיבי הסביח יחדיו, ולאחר מכן הם מוכנסים יחדיו לפיתה. הסביח הידוע קיבל תפנית מפתיעה באמצעות שיחה של גלעד עם אחד מהלקוחות הקבועים בחנות, בשם שלומי, שחשק לשלב שניצל בתוך הסביח. גלעד הכין את המנה עבור שלומי, וכיום היא הפכה למותג במסעדה.

מנה פופולרית נוספת היא קונג פאו. מדובר בכריך בשר צלעות שמבושל בסו-וויד בטמפ' נמוכה, במשך 24 שעות. לאחר מכן הוא מתפרק לרצועות, מעורבב עם צ'ילי וברביקיו ולבסוף מקפיצים אותם עם בצל ופטריות טריות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גילי'ז. יח"צ,
גיליז/יח"צ

משיחה עם גלעד, השף הראשי, עולה כי חווית השירות שלקוחות המסעדה מקבלים נמצאת בראש מעיניו: "אני מכבד את הלקוחות שבחרו לסעוד אצלי, ומשתדל להעניק לכל לקוח יחס אישי. רוב הלקוחות שמגיעים לפה מבקשים מנות שאינן מופיעות בתפריט, ואני יוצר אותן עבורם באהבה. אני מכין אוכל מתוך מקום של תשוקה. החיוך הזה של האנשים והרצון להאכיל אותם, הוא שמניע אותי. אני לא נוהג לסרב ללקוחות, מבחינתי הם אורחים שלי, ואני אדאג שהחוויה שלהם במסעדה תהיה מהנה."

בשיחות שערכנו עם לקוחות המסעדה הם סיפרו שהמקום מזכיר להם את בית הקפה הידוע של הסדרה ''חברים''.

בימי שישי המסעדה לובשת חג ומציעה תבשילים ביתיים חמים על הבר כגון קוסקוס, קציצות דגים, תבשילי בקר ועוד. תפריט התבשילים משתנה מידי שבוע בהתאם לאווירה ולדרישת הלקוחות. בסוף השבוע ישנה אווירה מיוחדת במסעדה, גלעד וצוות העובדים נוהגים להעביר בקבוק ערק בין לקוחות המסעדה, על חשבון הבית, ויוצרים אווירה משפחתית של קהילה מיוחדת.

בעקבות משבר הקורונה, ב''גיליז'' הפעילו מערכת משלוחים יעילה במיוחד, שמספקת שירות לכל לקוחותיהם גם בתקופה הנוכחית.

גיליז

טלפון : 03-6334222

שעת פתיחה: א-ה 9:00 - עד אחרון הלקוחות.
יום שישי: 9.00 עד 18:00
שבת: 17:00- אחרון הלקוחות

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף גיליז, בשיתוף גיליז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully