וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש מפתח: מצאנו מנעולן מקצועי ואמין

בשיתוף איש מפתח, בשיתוף איש מפתח

17.5.2020 / 12:39

בקרב חלק גדול מהאנשים, הזמנת מנעולן טומנת בחובה חשש גדול מפני תרמית, לכן במקרים בהם אנו זקוקים להזמנת איש מקצוע בתחום המנעולנות חשוב להקפיד להזמין מנעולן אמין עם ניסיון ומוניטין רב מאחוריו. הכירו את ''איש מפתח'', המנעולן אבי אקשוטה

איש מפתח. יח"צ,
איש מפתח/יח"צ

כמעט כל אחד מאתנו חווה רגע של בהלה כשגילה שהוא ננעל מחוץ לביתו ללא מפתחות, שאבדו לו מפתחות הרכב, שבעקבות גל פריצות בשכונה החליט לחזק את הבטיחות בדירה. עבור כל אותם מקרים יש אדם אחד שיכול להושיע - המנעולן. מערכת המומחים מצאה עבורכם מנעולן עתיר ניסיון, המספק שירותי מנעולנות מעל 20 שנה.

העסק של אבי, ''איש מפתח'', נמצא ברחוב משה אביב 14 באור יהודה. בחנות תמצאו שירותי שכפול מתקדמים לכל סוגי המפתחות לבית, לרכב, למחסומים ושערים חשמליים. בנוסף, ב''איש מפתח'' מייצרים מערכות מאסטר וגרנד מאסטר לכל סוגי הדלתות, וכמובן מספקים שירותי פריצה לבתים ולרכבים עם כל אביזרי העבודה המתקדמים ביותר שיש, שלא ישאירו כלל נזקים.

שוחחנו עם אבי, ששיתף אותנו בניסיון העשיר שלו בתור מנעולן "כמו בלימודי נהיגה, יש את הלמידה הפורמלית ויש את הלמידה המעשית. את עולם המנעולנות לומדים בעיקר בעבודה בשטח. כשהתחלתי לעבוד בתור מנעולן למדתי את השטח כאשר עבדתי צמוד למנעולן מקצועי, אפשר לומר שאצלו למדתי את הבסיס לעבודה. כשהתחלתי לעבוד כעצמאי בתחום, נחשפתי להמון סוגים של תקלות, בהן הייתי חייב להפעיל את הראש על מנת לפתור אותן. לאחר ניסיון של מעל 20 שנה בתחום כיום אני מיומן בכל סוגי המנעולים ובפתרון למגוון תקלות שעלולות להתרחש."

איש מפתח. יח"צ,
איש מפתח/יח"צ

אבי מעניק שירותי פריצה ומנעולנות לכל תושבי בקעת אונו והסביבה, באמצעות הגעה למקום הקריאה, 24 שעות ביממה. "אני מבין כי מדובר בקריאות דחופות, בהן הלקוח לא יכול להמתין, ולכן אני משתדל להגיע לכל קריאה במהירות האפשרית. ברוב הקריאות, תוך חצי שעה אני במקום ומתחיל לטפל בתקלה."

במהלך השיחה עם אבי, נראה כי הוא ער לחשש בקרב הציבור בנוגע להזמנת מנעולנים, ויש לו המלצות לבחירת מנעולן אמין ומקצועי "ראשית, יש לבחור מנעולן שיש לו חנות פיזית, והוא לא מספק רק שירותי מנעולנות ניידים. אדם שיש מאחוריו חנות לא יסתכן בביצוע עבודה רשלנית, משום שתמיד ניתן להגיע אליו לחנות לדרוש הבהרות. שנית, חשוב לבחור במנעולן מנוסה. תחום המנעולנות הוא עולם ומלואו, ישנם סוגים רבים של מפתחות ודלתות, והמנעולן צריך להיות מיומן ובעל היכרות עם כל סוגי התקלות."

אבי מספר כי לא פעם נקרא לתקן עבודות רשלניות של מנעולנים לא מקצוענים "צריך להבין כי לא תמיד המחיר קובע. לעיתים בשל כמה שקלים אנשים מעדיפים לחסוך ולקרוא לבעל מקצוע פחות מנוסה. ברוב המקרים זה עולה ביוקר בסופו של דבר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איש מפתח. יח"צ,
איש מפתח/יח"צ

המוניטין של ''איש מפתח'' ותגובות הלקוחות מדברות בעד עצמן. כך למשל כותב יעקב על השירות שקיבל מאבי "לפני כשבועיים נתקעתי מחוץ לאוטו שלי כאשר המפתחות בפנים והאוטו ננעל לבד אחרי זמן מה. התקשרתי לחברת איש מפתח, ותוך זמן קצר הגיע אליי אחד מהצוות שלהם ונתן לי שירות מקצועי ואיכותי תוך דקות פרץ לי את הרכב."

אין ספק כי כשמדובר בשכפול מפתחות לרכב ולכל מנעול יש רק איש אחד, הלוא הוא ''איש מפתח'', אבי אקשוטה.

''איש מפתח''

לפרטים והזמנות 0547732973

לאתר

לדף הפייסבוק

לסרטון החנות

בשיתוף איש מפתח, בשיתוף איש מפתח
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולנים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully