וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לחסוך בקלות אלפי שקלים כל חודש בעסק שלכם?

בשיתוף EZ time, בשיתוף EZ time

17.5.2020 / 12:20

תקופת הקורונה הביאה איתה לא מעט אתגרים ושאלות עם עצמנו על העסק שלנו. אחת השאלות החשובה ביותר היא, כיצד יכלנו להתכונן ביעילות לתקופה כזאת. מסתבר שיש לשאלה הזאת תשובה פשוטה!

EZtime. יח"צ,
EZ time/יח"צ

אם נדע לחסוך כל חודש בשכר העובדים שלנו בעסק באמצעות מערכת שעון נוכחות יעילה נוכל כל חודש לחסוך אלפי שקלים לפיקדון בדיוק לתקופה כזאת או לפיתוח העסק שלנו.

אומר אוראל בן חמו מנכ"ל חברת איזי טיים פתרונות נוכחות: "אנחנו נתקלים כל חודש בבעלי עסקים שפשוט לא שמים לב כמה כסף הם מבזבזים כל חודש בגלל ניהול נוכחות לא יעיל של העובדים. באמצעות הצטרפות למערכת הנוכחות שלנו, אנחנו מצליחים לצמצם להם את הוצאות השכר כבר מהחודש הראשון, מדובר בפתרון קסם שחוסך אלפי שקלים לעסק כל חודש ובחישוב השנתי מגיע גם למאות אלפים. גם לעובדים שדואגים להקדים לעבודה ללא צורך או לצאת מאוחר יותר יש לנו פתרון שמונע מהם לבצע דיווח נוכחות בשעה שלא הוגדרה להם. "

מבדיקתנו עולה שכל עסק שמעסיק עובדים בכל סוג עבודה פשוט חייב שעון נוכחות בענן.

בנוסף לחסכון הכלכלי כל חודש, היתרון המשמעותי שמערכת הנוכחות תעניק לכם לדעת מה קורה אונליין בעסק שלכם ישירות מהטלפון הנייד. המערכת תוכל לחשב עבורכם שעות נוספות, חגים, לילות, שבתות הפסקות תקן ועוד כל זה יאפשר לך לעמוד בדרישות החוק ולמנוע תביעות מהעובדים.

שאלנו את אוראל בן חמו מנכ"ל www.eztime.co.il/' target='_blank'>EZTime מה האפשרויות לדיווח הנוכחות של העובדים?

"כיום קיימות מגוון רחב של שיטות לדיווח נוכחות לכל סוגי העובדים. אם העסק שלכם מעסיק עובדים שנמצאים במבנה הייתי ממליץ על שעון נוכחות ביומטרי ,פנים או כרטיס . שעון זה מאפשר רמת אמינות של 100% בדיווח הנוכחות, בנוסף נוכחותו הפיזית בעסק גורמת לעובדים לא לשכוח להחתים.

אם אתם מעסיקים עובדי שטח, או יש לכם כמות קטנה של עובדים הייתי ממליץ להשתמש באפליקציית שעון נוכחות מבוססת GPS, כיום לכל עובד יש טלפון חכם ובאמצעות אפליקציה סופר ידידותית העובדים שלכם יוכלו לדווח נוכחות מכל מקום. תוכלו להגביל להם את המקום שממנו הם יוכלו לדווח נוכחות, העובדים שלכם יוכלו לצרף לכם הערות, הוצאות, מסמכים ולבקש חופש ומחלה ישירות מהאפליקציה. כל אלו יאפשרו לכם לנהל את הנוכחות בקלות ולהתפנות לדברים החשובים יותר בעסק, לחברת איזי טיים יש את אפליקציית שעון הנוכחות המתקדמת ביותר בישראל.

קיימת גם האפשרות לדיווח נוכחות באמצעות מחשב או הודעת SMS שמתאים בעיקר לעובדים חרדים ועובדי משרד"

בנוסף, אם אתם מנהלים סידור עבודה לעובדים, מערכת שעון נוכחות משתלבת באופן מושלם עם מערכת סידור עבודה. מערכת סידור עבודה מאפשרת לך תקשורת ישירה ומהירה עם העובדים שלך. העובדים שלך יגישו בקשות לסידור עבודה ישירות מהנייד או מהמחשב, מערכת סידור העבודה תדע לעבד את הבקשות שלהם לפי חוקים וכללים שתגדיר, ותוכל להכין סידור עבודה בקליק אחד!

כל זה מבוסס בינה מלאכותית AI, שתלמד את הפעולות שלך ותדע להשתפר מסידור לסידור. כל זה מגיע עם מערכת בקשת החלפות בין עובדים, ניהול אירועים ועוד. מערכת סידור עבודה תעשה לך את החיים הקלים שאת כל כך צריך , ותאפשר לעסק שלך להתנהל ביעילות לחסוך אלפי שקלים.
כל עסק ללא מערכות נוכחות איכותיות ומתקדמות מבזבז משאבים יקרים. מערכת הנוכחות של חברת איזי טיים הינה מערכת ייחודית כחול לבן ,עם אלפי לקוחות מרוצים, איזי טיים מעניקים אחריות מלאה לכל החיים לשעון הנוכחות, תמיכה 24/7 ושרות של טכנאי עד בית העסק במידת הצורך חינם. כל זה ללא התחייבות, ובנוסף תקבלו 30 ימי ניסיון ללא תשלום.

הצטרפו עוד היום לאלפי לקוחות שבעזרת איזי טיים חוסכים אלפי שקלים כל חודש.

לפרטים התקשרו: 079-9991111 או בקרו באתר www.eztime.co.il

בשיתוף EZ time, בשיתוף EZ time
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully