וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיגיטל כנכס נדל"ני - הזדמנות חדשה

בשיתוף TCM, בשיתוף TCM

17.5.2020 / 11:10

הזדמנות כלכלית חדשה שמציגה TCM לקהל הישראלי

TCM. יח"צ,
חתימה בפגישת זום עם החתמים האוסטליים בתהליך ההנפקה באוסטרליה/יח"צ

חברת TCM הישראלית מגישה לציבור שרוצה להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב, אפשרות ליצירת רווחים בתחום המתפתח ביותר בעולם שצומח בעשרות אחוזים בשנה - סחר מקוון. הצטרפות לנדל"ן דיגיטלי היא אפשרות פורצת דרך, שמקפיצה אותנו לצמיחה העצומה שמתרחשת כבר למעלה מעשור מאז כניסתה של אמאזון לעולמנו. בעוד קניונים פיזיים נסגרים בכל העולם, אנשים צורכים יותר ויותר באינטרנט. הנדל"ן הדיגיטלי צובר תאוצה בצורת חנויות דיגיטליות שחסינות בפני מגיפות כמו הקורונה, מזג אוויר ומיקום גיאוגרפי. בעוד שכולנו היינו בבידוד הן צמחו.

הנדל"ן הדיגיטלי הוא היכולת שלכם לשבת בבית ולרכוש מכל מקום בעולם מוצרי צריכה לבית. החנות שרכשתם ממנה היא בעצם פיסת נדל"ן שמושקעים בו תשתיות רבות של איתור ניהול והשבחה. חברת TCM ראתה את ההזדמנות בהשקעה בחנויות מסוג זה לפני כמעט כעשור.

האפשרות נשמעה במסיבת לקוחות בזום מפי גבי ושני בר, מנכ"לים משותפים ומייסדי חברת TCM - חברת טכנולוגיה המאתרת, מנהלת ומשביחה אתרי סחר מקוון בשמונה השנים האחרונות.

גבי בר מסביר כי עולם הסחר המקוון צומח בקצב של מעל 25% בשנה, בעזרת זירות הסחר המקוונות הגדולות: אמזון, איביי, עלי באבא ואחרות. ההשפעה של הסחר המקוון בתקופת המשבר הזו, רק מתעצמת"
.
תקופת הקורונה העצימה את מה שממילא צמח בקצב מהיר, עסקים מקוונים הם קונסנזוס. טרום תקופת הקורונה, סך הסחר המקוון העולמי עמד על 14% מכלל הסחר. אנו מעריכים שכבר השנה הסחר המקוון יוכפל. בעת המשבר הצריכה לעולם אינה פוסקת, והעולם עובר לדיגיטל גם בגלל צרכים בריאותיים. ניתן לראות שמתחילת המגיפה אתרי סחר צמחו בקצב של בין 65% - 95%. בדיוק על המשבצת הזאת יושבת TCM. כחברת טכנולוגיה מובילה ובעזרת כלי אנליטיקה מבוססי AI, מערכות Deep Learning, וכלי ניהול לביסוס וקבלת החלטות, יש ביכולתנו לבצע מהלך מקיף ומנותח היטב לגבי כדאיות ושווי אתרי סחר מקוון. כל זה בשילוב ניהול מלא מקצה לקצה.

ב TCM יש תשתית רחבה שכוללת: מנהלי אתרי סחר, מפתחים, מקדמים, מערכות לוגיסטיקה, שרשרת אספקה. אלה נתמכים במערכות ניהול ביג דאטה ולמידה עמוקה. TCM בנתה מוצר פיננסי המאפשר ללקוחותיה ליהנות מעולם הסחר המקוון, לצמוח עימו וליהנות מרווחים גבוהים."

גבי בר הציג את ההנפקה הצפויה בעוד ארבעה חודשים בבורסה האוסטרלית. "כחברת טכנולוגיה מובילה, TCM בשלבים מתקדמים להנפקה בבורסה לניירות ערך באוסטרליה וצפויה להיסחר לקראת ספטמבר. החתמים שלנו מחברת sandton אומרים שיש בTCM את כל מה שחיפשו בחברה וברגע שזיהו זאת הבינו שזו הזדמנות שהם לא יכולים לפספס. מדובר בחברה שיש לה יכולת אנליטית לזיהוי ושיערוך אתרי סחר מקוון, יכולת ניהול מקצה לקצה ויכולת השבחה".

בחודש מרץ 2020 כאשר השווקים קרסו, קרנות הון איבדו שלוש שנים של רווחים. מנגד, כל החנויות המקוונות בניהול TCM המשיכו להגדיל רווחים. נדל"ן פיזי הושפע, קניונים נסגרים. אתרי הסחר המקוון ממשיכים לפרוח. רק אחד מתוך 100 אתרים ירוויח ויצליח. יש מיליוני חנויות מקוונות, מעל 25,000,000 חנויות בעולם. 2 מיליון חנויות נפתחות כל שנה באמזון. איך אפשר לברור ולבחור מתוך כל האינסוף את האיכותיים ביותר, הרווחיים ביותר ובעלי האפשרות צמיחה הגדולה ביותר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
TCM. יח"צ,
גבי ושני בר שמשמשים כמנכלים משותפים/יח"צ

TCM פיתחה מערכות בינה מלאכותית שבשילוב אנליסטים ומערכות אנליזה, מאתרות אתרים רלוונטיים, משערכות אותם על בסיס מערכות ביג דאטה ומספקות תחזיות אנליטיות לפני רכישה. מערכת השיערוך פועלת על בסיס דאטה וניתוח למידה עמוקה ומוציאה מסקנות חותכות. לאחר הרכישה, צוות ניהול מקצועי, מלווה במערכות ניהול באוטומציה מלאה או חלקית, בונה תשתית להפיכת הנכס המקוון לגלובאלי. זה נעשה תוך כדי שימוש בזירות סחר נוספות מחוץ לאמזון. אנחנו מכינים תשתית לקראת כניסה ל-64 זירות סחר עולמיות. נעשית הכנת תשתית קידום ותשתית שרשרת אספקה הכוללת הטמעת מערכות הקידום שלנו, זו שמאפשרת לנו לנהל את הנכס, להרחיב אותו, לפתח אותו ולהשביח אותו עד למכירה."

יכולות טכנולוגיות בשילוב הון אנושי מקצועי שפועל בערכי ליבה ושליחות עבור לקוחות TCM, פועלים במקביל כדי לאתר, לתמחר, לרכוש, לנהל ולהשביח את הנכסים המקוונים ולייצר תשואה עודפת משמעותית ביחס לכל אפיק מסורתי אחר. רכישת הנכסים מתבצעת בשותפות עם לקוחות החברה. הלקוחות מקבלים אחוז בנכס בהתאם לגובה סכום ההצטרפות שלהם.

TCM. יח"צ,
צוות TCM- גם בימי הקורונה נשארים מאוחדים בעבודה מהבית ומעניקים ערך ללקוחותינו מהעולם החדש/יח"צ

לדוגמא: כניסה ב- 100 אלף דולר, לאחר תשלום דמי כניסה לחברה בנכס בשווי 2 מיליון דולר, מעניקה 5% בנכס וכן הלאה. הלקוחות מתחילים להרוויח מהיום הראשון שלאחר רכישת הנכס, הכנסה מניבה ורווח הון ביום מכירת הנכס. סכום ההצרפות המינימאלית עומד על 80,000 דולר לעסקה ראשונה, המשך עסקה בנכס חדש, סכום הכניסה יעמוד על 50,000 אלף דולר.

TCM. יח"צ,
גבי ושני בר בכנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה, לקוחותינו הם החלוצים של העולם החדש/יח"צ

TCM גובה את דמי הניהול שלה מתוך הרווח, כשמבנה חלוקת הרווחים מייצר WIN WIN . מבנה העסקה מוגדר ומוגן בחוות דעת משפטית. מדובר בחברה ישראלית , שהלקוחות מחזיקים בבעלות בה בהתאם לגובה הכניסה. חברת תפעול אמריקאית CCORP מוחזקת ע"י החברה הישראלית, חלוקת הרווחים על בסיס חודשי מתבצעת לפי מודל מיסוי מוגדר וזמן העסקה אינו עובר תקופה של 36 חודשים. משמע, בתוך 3 שנים הנכס יוצא למכירה ומספק רווח הון. התהליך מתבצע בליווי נאמן ומשרד רו"ח מהגדולים במשק. בימים אלה החברה מעניקה $5000 דולר הטבה לחגיגת ההנפקה באוסטרליה ב2020.

בשיתוף TCM, בשיתוף TCM
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully