וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייאו אי: השער לרפואה משלימה חדשנית

בשיתוף שייאו אי, בשיתוף שייאו אי

17.5.2020 / 10:22

אחת מהחברות פורצות הדרך בתחום הרפואה האינטגרטיבית בישראל היא ''שייאו אי'', אהבה קטנה בשפה הסינית, מרכז סיטונאי המתמחה בייבוא, התאמה וייצוא של מוצרים ופרקטיקות בתחומי הרפואה המשלימה והרפואה הסינית

שייאו אי. יח"צ,
דיוויאס 1929 פלוס מוקסה/יח"צ

"אחת הבעיות העיקריות בתחום," אומרת לנו אורנה לוזון-לוי, ממייסדי מרכז שייאו אי, "היא שאנו בארץ נוטים לתפוס את הרפואה המשלימה כתחום מסורתי בעיקרו. זאת אומרת, שאנחנו לומדים את הפרקטיקות היסודיות והמקוריות, אך במידה מסוימת שוכחים את ההתפתחויות והתמורות המודרניות שקיימות ברפואה המשלימה בעולם.

"התפתחויות העכשוויות עשויות להביא להצלחות טיפוליות גדולות ורבות יותר, ולהעשיר את מגוון התחומים שבהם המטפל ברפואה האינטגרטיבית עוסק. מיום הקמתה של שייאו איי, אנחנו מתמקדים בלהביא לארץ ולהתאים את השיטות, הטכניקות והפרקטיקות מחו"ל, מכל רחבי העולם, אל השוק הישראלי והצרכים המקומיים של המטפלים והקליניקות בארץ."

רפואה מסורתית, אך פרקטיקה מודרנית

שייאו איי הוקמה על ידי אנשי מקצוע בכירים מתחום הרפואה המשלימה, שהתאגדו יחד ופועלים מאז 1987 כדי להעשיר ולפתח את התחום בישראל. תחילה החברה פיתחה טכניקות טיפול מתקדמות לאנשי מקצוע המעוניינים להעשיר את רפרטואר הטיפולים שלהם ולצבור ידע. עם השנים, החברה גדלה והתפתחה והחלה לעסוק גם בייבוא, ייצור, שיווק ומכירת חומרי טיפול ברפואה משלימה וקוסמטיקה מקצועית.

לצד ייבוא ופיתוח מוצרים, ''שייאו אי'' מקפידה להעניק הדרכות וליווי מקצועי למטפלים ואנשי מקצוע. "זו הייתה בחירה מודעת, מלכתחילה, שלא מספיק להביא את החומרים והציוד המקצועיים ביותר, אלא ישנו צורך אמיתי להדריך ולהנחות את המטפלים בשימוש המיטבי והנכון, " כך מסבירה לנו אורנה. "משום כך, אנו עובדים עם אנשי מקצוע המדריכים את הלקוחות בשימוש, לא רק בטכניקות ובציוד המוכר, אלא במיוחד בטכניקות והציוד החדשניים אשר לרוב פחות מוכרים בארץ. טכניקות אלו בתחום הרפואה המשלימה "מיובאות" מהמדינות המובילות בעולם, כמו - דרום קוריאה, איטליה, יפן וסין, תוך התאמת השיטות למטפלים בישראל."

"שייאו אי" נחשבת לפורצת דרך בתחום הרפואה המשלימה בישראל. החברה אחראית על ההכרות והיישום של שיטות טיפול שיובאו לארץ, ואשר כיום הפכו לנפוצות במיוחד. בין היתר ''שייאו אי'' ייבאה את טכניקת האלפיין מונטנה למכוני הספא, שידרגה את העיסוי הבולינזי למעסים, הביאה את תורת ה-"קהילואה" לעוסקים בשמאניזם, והתאימה טכניקות טיפול באמצעות מוקסות חדשניות למטפלים ברפואה סינית בישראל, ועוד.

כל זאת, תוך רישיונות בהתאמה לנדרש, בעמידה בתקן ניהול האיכות הבין לאומי 13485 ISO, כולל אמנת איכות מאושרת, ובפיקוח מלא של משרד הבריאות ומכון התקנים.

ידע פוגש מקצועיות: מפגש ייחודי בין ישראל ועולם הטיפול

במהלך ההדרכות למטפלים ואנשי מקצוע רבים, הבינו ב''שיאו אי'' את הצורך להרחיב ולהעמיק את הידע המקצועי בישראל בכל הקשור בחדשנות בתחום הרפואה המשלימה. לכן, הם החליטו להתמקד בייבוא ופיתוח מוצרים וציוד חדשני ואיכותי, המיועדים ומותאמים במיוחד עבור השוק הישראלי.

לשם כך, "שייאו איי" עובדת עם החברות היצרניות המובילות בעולם, עוברת הכשרות אישיות מקצועיות אצלן, ותוך תהליך העבודה נוצרת הסינרגיה הנכונה בכדי לייצר את המידע הרחב והמדויק ביותר לצד הנכונות של חברות בינלאומיות להתאים ולהעשיר את מוצריהן לטובת קהל המטפלים בארץ. לא רק זאת, שכן "שייאו איי" גם ממסדת קשרים עם חברות אלו ברמה שתאפשר, ככל הנראה כבר ב-2021, ליזום קבוצות מטפלים שיסעו אל אתרי החברות עצמן בחו"ל, לטובת הכשרות מקצועיות מעמיקות בתחומים וטיפולים חדשים אשר עדיין לא מוכרים בישראל.

בין מוצרי הדגל של "שייאו איי" בתחום תמצאו מיטות טיפול מתקדמות, המותאמות במיוחד לקהל הישראלי (עם מתן אחריות ברמה גבוהה וחלקי חילוף), מחטי דיקור של חברת Huan-Qiu, החברה הסינית האיכותית ביותר בתחום והיחידה אשר עומדת בדרישות המחמירות והתקנים של יפן, ומחטים מחברת HANSOL הקוריאנית, המוגדרת בירחוני הבריאות והמחקר המקצועי כבין המובילות בעולם באיכותן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שייאו אי. יח"צ,
מחטי דיקור Huan-Qiu/יח"צ

בנוסף, ב''שייאו אי'' מייבאים מוקסות ייחודיות, של חברת Haitnim הקוריאנית (זוכת הפרסים הבינלאומיים הרבים), אשר חזקות פי 10 מהמוקסה הקלאסית הרגילה אשר פופולארית בארץ כיום, ויחד עם הציוד המקצועי של הענקית הקוריאנית ניתן לטפל כמעט בכל אזור בגוף (לרבות אזור הקרקפת ואזורים אינטימיים, שדרוג אדיר למטפלים בבעיות ורציבליות או בעיות אינטימיות-פיזיולוגיות).

בנוסף לכך, ''שייאו אי'' גאה בייבוא בלעדי של מוצרי באלאנס טייפינג המיוצרים על ידי החברה הקוריאנית BB TAPE. מדובר בפיתוח נרחב וחדשני לשיטת טיפול המבוססת על הדבקת טייפ גמיש לגוף המטופל, שיטה המאפשרת ריפוי וטיפול בכאבים, הפחתת בצקות, וכן סיוע בטיפול בדלקות ותחלואות שונות. שיטה זו מרחיבה את המוכר למגוון עצום של טיפולים, לרבות טיפול בבעיות פנימיות ומחלות כרוניות.

שייאו אי. יח"צ,
טייפינג של חברת BB Tape/יח"צ

כיום, "שייאו איי" מפתחת את תחום הטיפול בבעלי חיים. תחום זה נלמד היום בצמצום רב, ועדיין רחוק מלהיות מקיף, ולכן הם עוסקים בייבוא ופיתוח טכניקות ותחומי טיפול חדשניים לתחום (שנחקרו מדעית והוכחו כיעילים). במבט לעתיד, משקיעים בחברה מאמץ מאוד גדול כדי לפתח את תחום הטיפול האינטגרטיבי בבעלי חיים, להוות פורצי הדרך גם בתחום זה ולהביאו לקהל המטפלים והווטרינריים.

''שייאו אי'', מרכז ידע ומסחר ברפואה משלימה

אתר שייאו אי והחנות הדיגיטלית

לדף הפייסבוק

בשיתוף שייאו אי, בשיתוף שייאו אי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully