וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Vip Mobile: המעבדה שתציל לכם את הסמארטפון

בשיתוף vip mobile, בשיתוף vip mobile

17.5.2020 / 9:01

המסך באייפון התנפץ לרסיסים? הגלקסי לא מגיב? יש לנו פתרון מקצועי, מהיר ויעיל. הכירו את מעבדת הסלולר Vip Mobile, שמספקת שירותי תיקונים מורחבים לכל סוגי הפלאפונים

vip mobile. יח"צ,
vip mobile/יח"צ

כבר ממזמן שהסמארטפון הפך למצרך חיים הכרחי עבורנו, כך שבלעדיו אנו מרגישים מנותקים מהסביבה. אנו רגילים לצרוך את התוכן שלנו באמצעות המכשיר הקטן והחכם, כך שכל תקלה קלה במכשיר עלולה לשבש לעיתים תכניות שלמות. בדיוק לשם כך, אנו זקוקים למעבדת פלאפונים שתספק לנו שירות מקצועי במהירות האפשרית. במסגרת חיפושים עבור מעבדה שעונה על הקריטריונים הנ''ל באזור תל אביב, הוצפנו בפניות של לקוחות אודות Vip Mobile, מעבדה וחנות פלאפונים ברחוב מקווה ישראל 2 בתל אביב.

החנות פועלת כבר 8 שנים במבנה בעל 2 קומות. בקומה הראשונה ממוקמת חנות הפלאפונים, ביניהם המכשירים המובילים ביותר כגון אייפון, גלקסי, שיואומי, וכו'. ובקומה ה2 נמצאת המעבדה המקצועית של החנות, ובה טכנאים מיומנים שידעו לפתור כל תקלה.

הייחודיות של ויאיפי מובייל טמונה בכך שבמעבדת החנות מבצעים את כל סוגי התיקונים, לכל סוגי הפלאפונים. בניגוד למעבדות אחרות, ודאי שבחברות הסלולר, שבדרך כלל מתמחות בסדרת תיקונים סטנדרטיים, ב Vip Mobile מומחים בפתרון כל בעיה אפשרית בסמארטפון שלכם. לכן עובדה זו מושכת אל החברה לקוחות מכל רחבי הארץ, שמעדיפים להגיע למעבדה בידיעה שהמכשיר שלהם יתוקן במהירות וביעילות.

ניתן להיווכח בתגובות הלקוחות לשירות שקיבלו ב VIP MOBILE בחיפוש קצר ברחבי הרשת, ממנו עולה כי לקוחות רבים ממליצים על המעבדה. כך למשל כותב יואב " שירות ומקצועיות זה כל הסיפור. השירות אדיב, סבלני ומדהים. הגעתי עם מסך מנופץ לחלוטין ותוך שעה הכל מתוקן אין פאשלות. מקצועיות נטו ומחירים הוגנים לכל כיס."

vip mobile. יח"צ,
שירות תיקונים מקצועי/יח"צ

האנושיות והשירות הלבבי של עובדי החברה לא נעלם מעיניהם של לקוחות החנות, כך מספרת זהבית " אני רוצה לשבח את החנות ועל היחס הנפלא. מכיוון שאני נכה, החנות נענתה לאיסוף מכשירי הישן הישר מהבית ושלחה לי מכשיר חדש במהירות גם עם שליח עד הבית. ממליצה לכולם."

בנוסף, שירות התיקונים של החברה גם מגיע עד לבית הלקוח. כך למשל ניתן להזמין שירות תיקונים שיאסוף מהלקוח את המכשיר, יעביר אותו לבדיקה ותיקון במעבדה, ולאחר סיום התיקון ניתן לאסוף את המכשיר מהחנות או לקבלו שוב במשלוח עד לביתו. שירות זה הינו ייחודי מסוגו, וחוסך זמן יקר בנסיעה לחנות ובהמתנה לסיום התיקון. בחברה מתחייבים שהמכשיר יוחזר ללקוח לאחר תיקון עד 24 שעות, כאשר ברוב המקרים מדובר בשעות בודדות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
vip mobile. יח"צ,
סמארטפונים מובילים בחנות/יח"צ

כאמור, ב Vip Mobileמציעים למכירה גם סמארטפונים מובילים, טאבלטים, שעונים חכמים ואביזרים נלווים. כך למשל תוכלו למצוא בחנות ובאתר את האייפונים החדשים ביותר ומכשירי גלאקסי במחירים זולים משמעותית מחנויות הסלולר השונות.

גם בימים אלו, בויאיפי מובייל ממשיכים להעניק שירותי תיקונים ומכירת מכשירים ואביזרים למען הקהל רחב. בנוסף, בחנות מעניקים הטבה מיוחדת לעובדי מדינה - 20% הנחה על כל אביזרי החנות. עורכי מערכת המומחים מיד החלו לברר האם גם הם נכללים בתור עובדי מדינה.

Vip Mobile
מקווה ישראל 2, תל אביב

לאתר החנות

לדף הפייסבוק

בשיתוף vip mobile, בשיתוף vip mobile
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully