וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי חשמל יד 2? לא מה שחשבתם

בשיתוף אאוטלט 54, בשיתוף אאוטלט 54

17.5.2020 / 8:35

הכירו את אאוטלט 54, חנות מוצרי חשמל מעודפים, תצוגות ומוצרי יד 2 עם אחריות מלאה, שתשנה את כל מה שחשבתם על תרבות צריכת מוצרי החשמל שלכם

אאוטלט 54. יח"צ,
אאוטלט 54/יח"צ

בחודשים האחרונים, נוכח הזינוק בצריכת מוצרי החשמל בעקבות משבר הקורונה, רשתות השיווק השונות מנצלות את הביקוש האדיר ומקפיצות את המחירים לשמיים. צוות המומחים גאה להביא בפניכם את חנות מוצרי החשמל שתציע לכם את מוצרי החשמל של החברות המובילות בתחום, במחירים ללא תחרות שיגרמו לכם להרגיש פראיירים אם תרכשו מוצרי חשמל מחנויות אחרות.

אאוטלט 54 פועלת כבר מעל 35 שנה במושב יגל. העסק התחיל בתור חנות שמשרתת את תושבי הסביבה ומשווקת מוצרי חשמל מעודפים ומתצוגות, במחירים נוחים לכל כיס. בשנים האחרונות החנות הוסיפה נדבך נוסף, שמהווה כיום נתח משמעותי ממוצרי החנות - מוצרי חשמל מיד 2.

הרעיון התחיל לאחר בדיקה שערך בנושא בעל החנות, אלעד, שסיפר על כך לעורך המערכת "ראיתי שישנו ביקוש אדיר למוצרי חשמל מיד 2, בעיקר במכירה של אנשים פרטיים ברחבי הרשת. הבנתי שהשוק פרוץ לחלוטין, המון סוחרים ואנשים שמנצלים את תמימות הלקוחות ומוכרים להם מוצרים תקולים, ולכן החלטתי לנסות ליצור מערכת מסודרת של מכירת מוצרי יד 2, אשר עוברים בקרה וניקוי בטרם נמכרים ללקוח."

אאוטלט 54. יח"צ,
אאוטלט 54/יח"צ

הקונספט של אאוטלט 54 למכירת מוצרי יד 2 מעניין וייחודי. לקוחות המעוניינים למכור את מוצרי החשמל שברשותם יוצרים קשר עם החברה, ששולחת נציג מקצועי מטעמה שבודק את איכות המוצר, ואם הוא מוצא שהמוצר ראוי למכירה החברה רוכשת את המוצר מהלקוח, בודקת אותו לעומק, ולאחר ניקוי עמוק ויסודי הוא מוצע למכירה לקהל הרחב.

בנוסף לבקרת האיכות, והידיעה של הלקוחות כי המוצרים של החברה נבדקו בטרם הרכישה, כל לקוח מקבל אחריות מלאה לחצי שנה מעת הרכישה. בשיחה עם אלעד מתברר "אנחנו עומדים על כך שהאחריות שלנו היא מלאה באופן מוחלט. זה אומר שהלקוח מקבל מאתנו אחריות על כל תקלה במוצר. אין אותיות קטנות ואין ניסיונות מצדנו להתנער. אמנם התקלות נדירות, כיוון שאנו מקפידים על בדיקה מחמירה של המוצר בטרם הרכישה, אך כשהן קורות אנחנו מגיעים עד לבית הלקוח, ברוב המקרים כבר באותו היום, וטכנאי שלנו מסדר את התקלה באותו הרגע."

השירות המיוחד של אאוטלט 54 לא פוסח גם על המוצרים הנוספים בחנות. על כל רכישת מוצר מתצוגה או מעודפים, הלקוח מקבל שקיפות מלאה "כל לקוח מקבל דוח מפורט על מצב המוצר. גם אם ישנם סדקים קלים או שפשוף קטן במקום נסתר מהעין, שלא משפיע כלל על תפקוד המוצר, אנחנו מיידעים את הלקוח ונותנים לו לבצע את ההחלטה האם הוא מעוניין או לא. אנחנו לעולם לא נמכור חתול בשק ללקוחות שלנו."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אאוטלט 54. יח"צ,
אאוטלט 54/יח"צ

ברחבי הרשת ניתן למצוא המלצות רבות מלקוחות החנות, שמספרים בהרחבה על חווית הקנייה בחנות ועל השירות המקצועי של עובדי החברה. אלעד מספר על כך בהתרגשות "אחת הסיבות להצלחה שלנו היא הלקוחות החוזרים והלקוחות שמגיעים מפה לאוזן. מעולם לא עשינו פרסום אגרסיבי ובכל זאת אנשים מגיעים אלינו ונהנים מהמוצרים שלנו."

לקוחות החנות יכולים ליהנות ממוצרי יד 2, תצוגה ועודפים באיכות של מוצרים חדשים, עם מחירים שנמוכים בעשרות אחוזים. כך למשל תוכלו למצוא מקררים, מכונות כביסה ומייבשים, מסכי טלוויזיות ותנורים במחירים זולים במיוחד. "מי שרוכש מוצרי חשמל מתצוגה או עודפים מבין כי הוא חסך מאות ולעיתים גם אלפי שקלים תמורת אותו המוצר ואותה האיכות, לכן בפעם הבאה שהוא ירצה לקנות מוצרי חשמל יהיה לו מאוד קשה לרכוש מוצר מחנות חשמל רגילה בשל הפער העצום במחיר" כך מתאר אלעד את ההבנה שמתחדדת בקרב הלקוחות לאחר רכישת המוצרים.

מלאי המוצרים המעודכן על בסיס יומי מופיע בדף הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם של החברה, ניתן לבצע הזמנה טלפונית שתגיע במשלוח עד לפתח ביתכם, ברוב המקרים עד 24 שעות ממועד ההזמנה. כמו כן, מחירי ההובלות נמוכים במיוחד ממחירי השוק ונעים בין 150-200 להובלה סטנדרטית.
אאוטלט 54

הדקל 30, מושב יגל

להזמנה טלפונית 0523172255

https://www.outlet54.com/

בשיתוף אאוטלט 54, בשיתוף אאוטלט 54
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully