וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחשים והמקקים יוצאים מהחורים, מה עושים?

בשיתוף טבע הדברות, בשיתוף טבע הדברות

14.5.2020 / 15:15

הקיץ מגיע ואיתו המקקים, הנחשים והיתושים. המומחים מסבירים איך מתמודדים עם המפגעים השונים

טבע הדברות. יח"צ,
טבע הדברות/יח"צ

הקיץ כבר בפתח ואפשר להרגיש את הטמפרטורות שעולות, לראות את הפריחה מסביב תופסת תאוצה וזה גם השלב שבו צריך לאוורר את הארון ולהוציא ממנו את הבגדים הקצרים, יחד עם זה זו גם תקופה שבה מזיקים שונים יוצאים מתרדמת החורף שלהם, בעיקר נחשים, מקקים ונמלת האש.

מפיק ומפיקה חברי מערכת "המומחים" פנו בימים האחרונים לחברת "טבע הדברות בע"מ " לברר כיצד ניתן לעבור את הקיץ בשלום, הרשימה המלאה לפניכם.

טבע הדברות היא אחת החברות הגדולות והמוכרות בשוק הישראלי, זו פעילה בשטח כבר למעלה מ 17 שנה ומתמחה בכל סוגי ההדברות, כמו כן הם פעילים כלוכדי נחשים ושאר מזיקים, הרחקת יונים טיפול במכרסמים ועוד.

טבע הדברות. יח"צ,
טבע הדברות/יח"צ

בין לקוחותיה הגדולים מספר בתי חולים, רכבת ישראל, עיריות ומועצות מקומיות וכמובן עובדים גם מול אנשים פרטיים, כאשר מספר צוותים מקצועים פועלים בכל פינה אליה הם נקראים ברחבי הארץ.

שוחחנו עם מספר אנשי החברה וביקשנו לשמוע מהם על הדברה ירוקה, הופתענו לגמרי מהתשובה שקיבלנו: "אין כזה דבר הדברה ירוקה, אין מושג כזה ואסור לעשות שימוש במונח הזה ומי שמעיד על עצמו כהדברה ירוקה תדעו להתרחק ממנו.

רעל זה רעל וכל הדברה היא רעילה ברמה כזו או אחרת, אבל מדביר מקצועי יודע להתאים את סוג הרעלים והכמויות לעבודה שהוא אמור לבצע".
נגד נחשים אין ואי אפשר לבצע פעולת ריסוס אבל יש פעולות שאפשר לבצע בקלות, אלו יכולים למנוע היתקלות לא נעימה מול הזוחלים שחלקם רעילים ומסוכנים.

לכל מי שיש חצר מסביב לביתו, כדאי להרים ציוד וגרוטאות שהצטברו במהלך השנה, החל מקרשים, דיקטים, קופסאות קרטון וכד'. בנוסף מומלץ מאוד לנכש עשבים, להרים עלים ולגזום צמחייה פראית וגסה,החל מגובה הדשא ועד העצים. גינה נקייה תקטין את האפשרות להיפגש עם נחשים משום שלא יהיה להם היכן להסתתר.

נתקלתם בנחש? כדאי להשגיח ממרחק ביטחון, לעקוב לאן הוא בורח ולהזמין לוכד נחשים מוסמך.

מה עושים בכל הנוגע למקקים? קיבלנו הסבר מקצועי ומעמיק מאחד המדבירים: "ראשית צריך להפריד בין שני סוגי מקקים נפוצים בארץ.

ישנו התיקן הגרמני, אותו בדרך כלל ניתן למצוא במטבחים משום שהוא נמשך למקומות יבשים וחמים, כך שמי שסובלים ממנו בעיקר הם מסעדות או סופרמרקטים, אבל הם מגיעים גם לבתים שלנו בתוך קופסאות קרטון או שקיות".

את התיקן הגרמני ניתן לזהות לפי הצבע שלו, חום ג'ינגי וגוף קטן". הטיפול בתיקן הגרמני כולל ג'ל פיתיון אותו התיקן אוכל ומת, במקרים אחרים החומר נדבק לרגלי התיקן והוא נושא את החומר אל הקן והורג את כל הקן.

"התיקן הנפוץ השני הוא תיקן אמריקאי, אלו בעיקר מגיעים לבתים שלנו משום שהם מעופפים ונכנסים למקומות שבהם הם רואים אור, מדובר בתיקנים גדולים". הטיפול בתיקן האמריקאי הוא באמצעות ריסוס אחריו יש לצאת מהבית למספר שעות.

ומה בכל הנוגע להרחקת יונים? כאן ניתן לעשות פעולה מקדימה פשוטה, להציב על אדן החלון דוקרנים, אלו לא פוגעים ביונים אלא פשוט מונעים מהם לשבת במקום. בכל הנוגע לחבלי הכביסה, סביב אלו מומלץ לשים רשת מפרידה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טבע הדברות. יח"צ,
טבע הדברות/יח"צ

לסיום ביקשנו הסבר על נמלת האש, מדובר בנמלים עוקצניות ולא נעימות שמוגדרות כפולשות למדינת ישראל, עד כדי כך. בגלל שמדובר בנמלים זעירות בגודלן הדרך הנכונה לטפל בהן היא להגיע למוקד הבעיה והוא מציאת הקן, ריסוס מסביב אמור לפתור את הבעיה ולמנוע עקיצה שורפת ומכאיבה.

אחת הבעיות בקיץ היא היתושים וגם כאן כדאי לבצע פעולות מנע. לייבש כל כלי בקרבת הבית, לבדוק כי לא נשאר בחוץ דלי עם שאריות מים, צלחות מתחת לעציצים, אלו מהווים בית גידול מושלם ליתושים.

הערה חשובה לסיום, לפני פעולת הדברה נדרשת הסמכה ועליכם לדרוש מכל מדביר לפני תחילת העבודה שיציג תעודת מדביר בתוקף.

"טבע הדברות", המומחים בשטח, לכל שאלה, בעיה והזמנה של מרסס או לוכד ניתן להיכנס לעמוד החברה

או ליצור קשר בטלפון: 1-800-290-280.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף טבע הדברות, בשיתוף טבע הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • הדבר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully