וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הבאה של משחות השיניים הגיעה לישראל: הכירו את "רוקס"

בשיתוף רוקס, בשיתוף רוקס

14.5.2020 / 14:48

משחות ומברשות שיניים ''רוקס" בטכנולוגיה מהפכנית לכל המשפחה

רוקס. יח"צ,
רוקס/יח"צ

תחום היגיינת הפה וצחצוח השיניים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות. אם בעבר היינו רגילים לצחצח שיניים עם משחה סטנדרטית בבוקר ובלילה, כיום המודעות להיגיינת הפה תפסה תאוצה והובילה לשיווק של מגוון משחות שיניים מסוגים שונים, אשר יוצרות בלבול בנוגע למשחת השיניים המומלצת. יתכן והתשובה נמצאת במותג החדשני ''רוקס'', שהגיע לישראל בעת האחרונה.

מדובר במוצר שיובא באופן בלעדי לישראל על ידי חברת זקטה גרופ. באמצעות טכנולוגיה מיוחדת שפותחה בחברה, שמעבדת את מרכיבי המשחה בטמפרטורה נמוכה, מתקיימת שמירה יעילה של המרכיבים הטבעיים באופן מקסימלי. משחות השיניים של רוקס מחזקות את האמייל, מגבירות את עמידות השיניים לעששת, מטפלת ומונעות בדלקות חניכיים, מרעננות את הנשימה ואף מחזירות לשיניים את הלובן הטבעי שלהן.

משחות השיניים של ''רוקס'' מורכבות מחומרים טבעיים ומספקת הגנה מרבית להיגיינת הפה באמצעות שימוש בחומרים אנטיבקטריאליים. בניגוד לרוב משחות השיניים הקיימות היום בשוק, משחות השיניים של רוקס כמעט ואינן מכילות פלואוריד כלל. כחלופה לפלואוריד, במשחות השיניים של רוקס מבוצע שימוש בקבוצה של מינרלים המכילים סידן, פוספט ומגנזיום. היעילות של רוקס בטיפול בעששת הוכחה במחקרים קליניים שנעשו, כך שלמעשה חסרונו של הפלואוריד אינו מורגש כלל. בנוסף, משחות השיניים של רוקס מכילות שני חומרים חשובים במיוחד, שגם הם ממקור טבעי - Xylitol ו - Bromalin.

המרכיב פרוטאוליטי Bromalin מסונתז מפרי האננס, מפרק חלבונים של הרובד ומונע היווצרות של רובד חדש ומייעל את הצחצוח. המרכיב Xylitol הינו מרכיב טבעי, המדמה סוכר אך לא מאפשר לחיידקים לקבל את האנרגיה שהם צריכים כדי ליצור חומציות. רמה גבוה של xylitol גורמת לספיגה שלו על ידי חיידקים במקום סוכר ומשמשת למנוע היווצרות חיידקים ופטריות בחלל הפה, מחלות חניכיים ועששת.

רוקס. יח"צ,
רוקס/יח"צ

נוסף ליעילות המוכחת של משחות השיניים רוקס ולטעמים הייחודיים של המשחה, בחברה מתגאים גם בחווית שימוש נעימה במיוחד. אם הורגלנו להרגיש את טעם הלוואי של משחות השיניים בשתיית הקפה של הבוקר, משחת השיניים של רוקס בעלת טעם לוואי מזערי שנעלם בתוך מספר שניות. למעשה, לאחר דקה מהצחצוח ניתן ליהנות מארוחת הבוקר ללא כל שינוי בטעם.

תחום נוסף שבו רוקס מצטיינת בו הוא התאמת משחות השיניים לגילו של המשתמש ולאופיו. סדרת ''רוקס בייבי'' מיועדת עבור גילאי 0-3 ומגיעה בשני טעמים שונים: קמומיל וטיליה. סדרת ''רוקס קידס'' מיועדת עבור גילאי 3-7 בטעמי תות פטל וגלידת פירות. סדרת ''רוקס נוער'' מיועדת עבור מתבגרים בגילאי 8-18, ומגיעה בטעם תות בר. סדרת ''רוקס מבגרים'' מיועדת לאוכלוסייה הבוגרת ומציעה משחת שיניים ייעודית שמסייעת גם בהלבנת השיניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוקס. יח"צ,
רוקס/יח"צ

נוסף על הסדרות המותאמות לשכבות הגיל השונות, ברוקס פיתחו משחות שיניים ייעודיות למגזרים מסוימים, ''רוקס ספיישל". בסדרה זו יש משחת שיניים מותאמת לטיפול אורתודנטי, ואף משחה שמיועדת עבור ציבור חובבי הקפה והמעשנים, שנועדה להסרת כתמים מהשיניים.

בנוסף, לכל אחת מהסדרות תמצאו ב''רוקס'' מברשת שיניים משלימה ומותאמת. כל המברשות עברו ליטוש מיוחד, תלת מימדי בקצה הסיבים, שנועד למנוע פגיעה בשן בזמן הצחצוח.

כמו כן, בחברת ''רוקס'' שומרים על הסביבה וכל מוצריה פותחו ללא שימוש בבעלי חיים. בכך זכתה החברה בתג Vegan Friendly. בנוסף, לכל מוצרי החברה יש כשרות מלאה.

באתר רוקס ישראל ניתן לרכוש את כל מוצרי החברה, כאשר המוצרים מגיעים במשלוח לכל חלקי הארץ עד לבית הלקוח. בנוסף, את משחות השיניים של רוקס ניתן למצוא בבתי המרקחת הפרטיים הפזורים ברחבי הארץ.

רוקס ישראל - משחות ומברשות שיניים בטכנולוגיה מהפכנית לכל המשפחה

להזמנות

אתר רוקס ישראל

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רוקס, בשיתוף רוקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully