וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר הבלום של האוכל האסייתי בלב תל אביב: רשת ''דרגון''

בשיתוף דרגון, בשיתוף דרגון

14.5.2020 / 14:24

אין ספק כי בכל הקשור למאכלים מרחבי העולם, טעמי המטבח האסייתי הפכו בשנים האחרונות לאחד מהמועדפים על החך הישראלי, ויש שיאמרו שהוא מהווה מתחרה עיקש למטבח האיטלקי, בתור המטבח הזר האהוב בישראל. הכירו את סופר דרגון, המתמחה בשיווק מוצרים מהעולם האסייתי

דרגון. יח"צ,
דרגון/יח"צ

בימים אלו, בהם היציאה למסעדות הפכה לנדירה, וטיסה למזרח הרחוק נראית עוד רחוקה, במערכת המומחים מצאו עבורכם את הסופר בו תוכלו למצוא את כל המצרכים ההכרחיים שיהפכו אתכם לבשלני מאכלים אסייתיים מהמעלה הראשונה: רשת "דרגון'' בתל אביב.

הרשת הוקמה לפני עשרות שנים, וכיום מונה שני סניפים בתל אביב: הסניף המרכזי ברחוב ראש פינה 8, וחנות הבוטיק נמצאת בשוק לוינסקי בעיר. ב''דרגון'' מייבאים מלאי אדיר של מוצרי מזון ובישול מכל מדינות המזרח הרחוק. תוכלו למצוא בחנויות הרשת את כל סוגי האטריות, אצות, סויות, חטיפים סינים, ירקות כבושים, וקטניות. בנוסף, ב''דרגון'' מייבאים לא פחות משישה סוגי פטריות, כולל פטריות ''ספוג לבן'', שמתאימות מאוד לקינוחים אסייתים.

הפנינה האמיתית בחנויות הרשת, לדעת מערכת המומחים, היא המנות החמות. כל מי שביקר באסיה מכיר את המנות החמות הסיניות, שמגיעות בקופסאות ענקיות בשלל צבעים שונים ומפתים. בחנויות ''דרגון'' תוכלו לבחור בין עשרות סוגים של מנות חמות סיניות מטריפות.

דרגון. יח"צ,
דרגון/יח"צ

בנוסף למוצרים היבשים, ב''דרגון'' מתגאים בקצביית בשר איכותית שמתמחה בכל סוגי הבשר הנפוצים במטבח אסייתי: בקר, חזיר, כבש, ברווזים ועופות. בנוסף, חובבי פירות הים ימצאו שפע גדול שלהם בחנויות הרשת. ואיך אפשר ללא הרטבים האסייתים הידועים? בחנויות ''דרגון'' קיימים עשרות סוגי רטבים אסייתים שיוסיפו ארומה מיוחדת לכל מאכל.


בשיחה עם בעלי הרשת, דני רחום, הוא מסביר כי "חשוב לציין שאנחנו מביאים את המוצרים האותנטיים של המזרח לחיך הישראלי. מי שרגיל לאכול אוכל אסייתי ברחבי העולם ימצא אותו בדיוק באותם טעמים בחנויות שלנו."

גם חובבי האלכוהול ימצאו כתובת ב''דרגון''. ברשת משווקים את כל סוגי הבירות האסייתיות הידועות, כולל ייבוא בלעדי של הבירה הנמכרת ביותר בסין, בירה ''צינטאו''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דרגון. יח"צ,
דרגון/יח"צ

בנוסף למזון, משווקת "דרגון" כלי אוכל ייחודיים מהמזרח הרחוק כגון מחבתות ווק, מקלות אכילה סינים, קעריות סיניות ייחודיות, סלסילות אידוי מבמבוק לדים-סאם, ערכות מזיגת תה סיני מסורתי, מכתש ועלי מחמר להכנת תבלינים, ערכות הגשה לתבלינים הודים, סכיני סנטוקו לסושי, סכינים לחיתוך סושי, סכיני קופיץ, כוסות פורצלן מסורתיות להגשת תה מהמטבח הסיני, כוסות וקנקנים למזיגת סאקה ועוד שלל מוצרים שיגרמו למטבח שלכם להיראות כמו מטבח אסייתי מדוגם.

הרשת משווקת מוצרים גם למסעדות האסייתיות המובילות בישראל, ומספקת גם ייעוץ וליווי קולינרי. לקוחות הרשת יכולים להתייעץ במהלך הקנייה עם עובדי החנות, שלרשותם ניסיון של עשרות שנים במטבח האסייתי.

חנויות ''דרגון'' פתוחות שבעה ימים בשבוע, משעות הבוקר המוקדמות עד 22:00 בלילה. בנוסף, הרשת מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ, עד לבית הלקוח.

חברי מערכת המומחים יצאה עם ידע נרחב ושלל מוצרים מסניפי ''דרגון'' לקראת הארוחה האסייתית הבאה שתערך במדור, כעת תורכם לנסות, מוזמנים לעדכן איך הייתה החוויה.

רשת ''דרגון'' תל אביב

ראש פינה 6

03-6884219

לוינסקי 48

03-6836131

לאתר "דרגון"

בשיתוף דרגון, בשיתוף דרגון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully