וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הבוטיק לכלבים וחתולים

בשיתוף בראונפילד, בשיתוף בראונפילד

14.5.2020 / 12:53

כבר כ 6 שנים שבמרכז שכונת פלורנטין בתל-אביב פועלת לה חנות בוטיק למזון של כלבים וחתולים, "בראונפילד" שמה. בזכות העובדה שהיא שומרת על איכות יוצאת דופן, שירות המשלוחים שלה פעיל ללא הפסקה ומגיע לכל פינה בארץ

בראונפילד. יח"צ,
בראונפילד/יח"צ

שתי מפיקות חברת מערכת "המומחים" קפצו לרחרח מקרוב אחר הנעשה במקום, אלו הם הרשמים שהביאו עימן.

מאז ומתמיד חגי גרינבויים,בן 38 מתל אביב אהב בעלי חיים, בעיקר כלבים וחתולים, כך שגם את השירות הצבאי שלו בחר להעביר ככלבן ביחידת עוקץ הקרבית. לאחר השחרור פנה חגי לעולם הכלכלה, אך האהבה להולכים על ארבע הכריעה אותו ובבוקר אחד קם התפטר מעבודתו ככלכלן.

שיחת בר על בירה טובה עם חבר מאלף כלבים הובילה אותו במהירות רבה לפתיחת חנות ברחוב החלוצים 50 בשכונת פלורנטין בתל-אביב והשאר היסטוריה. על השתלשלות האירועים חגי סיפר לנו: "לא היה לי רע ככלכלן, עבדתי במקום מסודר והרווחתי לא מעט, אבל חיפשתי לעשות משהו שאני אוהב מכל הלב ועצם העובדה שאני מסייע לבעלי כלבים וחתולים ממלאת אותי מאוד ומשמעותית בשבילי.

בראונפילד. יח"צ,
בראונפילד/יח"צ

במקביל לחנות הפיזית, ישנה חנות און ליין מרשימה ביותר, שם ניתן להשיג מגוון גדול של אוכל לכלבים, אוכל לחתולים ושאר הציוד שנמצאים בחנות. על בחירת האוכל חגי סיפר: "בארץ יש בין 500 ל 600 סוגי אוכל לכלבים וחתולים ולא ניתן להחזיק הכל, אני בחרתי להתמקד במזונות ובמוצרי הפרימיום, תוך כדי שמירה על מחירים נוחים. כל שק של אוכל שנמצא אצלי בחנות מכיל ערכים תזונתיים גבוהים ולא מזונות שעשויים ממוצרי לוואי זולים, הדברים נכונים גם בכל הנוגע לשאר המוצרים".

בנוסף לאוכל מצאנו גם מוצרים של טיפוח והדברה, צעצועים, מיטות ותיקים אופנתיים ויעילים.

על הפריט שנחשב ללהיט סיפר חגי: " בכל הנוגע לכלבים הלהיט שלנו הוא מיטות מכיוון שהמגוון שלנו מאוד גדול והמחירים נוחים. בכל הנוגע לחתולים אנשים באים אלינו מכל הארץ בשביל תיקי הנשיאה הייחודיים שלנו."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בראונפילד. יח"צ,
בראונפילד/יח"צ

באתר עצמו ומעבר לכל הציוד ישנו בלוג שחגי דאג לכתוב בעצמו, אליו הביא מניסיונו ופירט בין השאר כיצד ניתן לבחור ולהתאים את האוכל הנכון לכלבים ולחתולים שלכם, כיצד להשתמש בכלובי אילוף בצורה נכונה, מה מותר ומה אסור לכלבים לאכול ושאר טיפים חשובים.

שירות המשלוחים של "בראונפילד" מגיע לכל פינה בארץ, תושבי מרכז הארץ נהנים ממשלוח ללא עלות נוספת בקנייה מעל 190 שקלים, בעוד שלשאר חלקי הארץ המשלוח הוא בחינם בהזמנה מעל 230 שקלים.

לסיום לא יכולנו שלא לשאול את חגי, באיזו חיה הוא מחזיק, כלב או חתול? הוא חייך וסיפר: "יש לי חתול שהוא חצי רחוב וחצי סיאמי ולמעשה הוא סוג של אימץ אותי. באחד המשלוחים שעשיתי הגעתי לבית שבו האשה היתה אלרגית לחתולים ולמעשה החתול כבר עמד למסירה באינטרנט, כשחזרתי הביתה החתול כבר היה איתי ומאז אנחנו ביחד".

"בראונפילד", היתה לנו חווייה נעימה בחנות מדהימה ששומרת על תו איכות גבוה מהרגיל ולנו לא נותר אלא להגיד כל הכבוד ולהמליץ בחום.


לאתר החנות

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

אינסטגרם דוד ששון @david_sasson11

בשיתוף בראונפילד, בשיתוף בראונפילד
  • עוד באותו נושא:
  • חיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully