וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירקות מ'ירקניה בגינה' - הירקות הטובים ביותר שיש"

בשיתוף ירקניה בגינה, בשיתוף ירקניה בגינה

14.5.2020 / 12:05

יובל שמלא מנינג'ה ישראל מסכים עם המומחים שלנו: הפתרון לשמירה על הבריאות בתקופה זו היא הזמנה ישירה עד הבית של פירות וירקות מהעסק המשפחתי של "ירקניה בגינה"

ירקות בגינה. יח"צ,
ירקות בגינה/יח"צ

בתקופה האחרונה היציאה למרחב הציבורי הפכה למסוכנת במידה מסוימת. עם זאת, ישנם מצבים בהם יש צורך הכרחי לצאת מהבית, בייחוד על מנת לערוך קניות. תושבים רבים בחרו להימנע מיציאה מהבית גם לצורך זה, ובחרו לערוך את הקניות שלהם ברשתות השיווק השונות. הביקוש האדיר לכך יצר עיכוב ממושך בזמני האספקה, שבמקרים מסוימים מגיע לזמן בלתי נסבל של מספר ימים עד קבלת המוצרים.

לאוזני מערכת המומחים הגיעה ידיעה על חנות ירקות ופירות בלב ירושלים, המספקת משלוחים לכל תושבי העיר עד לפתח ביתם וכל זאת במהירות וללא עיכובים - הכירו את ''ירקניה בגינה''.

מדובר בחנות חדשה אך עם היסטוריה ארוכה, שנפתחה בחודשים האחרונים, ברחוב דרך בית לחם 43, על ידי משפחת אלה. המשפחה מוכרת מאוד בעיר בעקבות בית הקפה המיתולוגי שהיה שייך למשפחה "קפה בגינה", שכרגע סגור לנוכח המצב. במשפחה החליטו לרתום את המצב כדי לפתוח חנות לירקות ופירות, שתסייע לתושבי ירושלים שלא יכולים לצאת מהבית בשל הצורך לשמור על בריאותם.

ירקות בגינה. יח"צ,
מימין - תמונה של החנות ברחוב דרך בית לחם. משמאל – משלוח שנעשה על ידי נעמי אלה, הבת הרביעית במשפחה, עד לבית הלקוח./יח"צ

המשפחה משתמשת בניסיון העשיר שלהם בתחום המסעדנות, וקשרי המסחר הרבים שלה עם משווקי הירקות והפירות, כך שלקוחות החנות של ''ירקניה בגינה'' זוכים לקבל את מבחר הירקות והפירות הטריים והאיכותיים ביותר שניתן להשיג.

רוני, בעל העסק, מספר: "כל הסחורה שלנו נבחרת בקפידה, וכן כל משלוח שהלקוחות מבצעים, אנחנו תמיד מוודאים שמיטב הפירות והפירות שיש לנו נכנסים למשלוח." לרשות החנות גם פירות טרופיים עסיסיים במיוחד, ואף אוצר בלום, שכמעט ולא ניתן להשיג בחנויות ירקות בישראל: פטריות כמהין.

אבישי, הבן השני במשפחה ואחראי התפעול בחנות, מספר: "הייחודיות שלנו היא שאנו לא תלויים בספק אחד שממנו אנו רוכשים את הפירות והירקות, אלא עובדים עם מספר משווקים במקביל, וכן רוב המוחלט של הסחורה שלנו היא תוצרת הארץ. השיקול העיקרי שעומד לנגד עינינו בעת בחירת הסחורה הוא איכות הפירות והירקות וכן מידת הטריות שלהם. חשוב לנו במיוחד להביא ללקוחות שלנו את המוצרים הטובים ביותר, במחיר שיהיה נוח לכל כיס."

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ירקות בגינה. יח"צ,
יובל שמלא, זוכה נינג'ה ישראל, עם הירקות של "ירקניה בגינה"/יח"צ

כאמור, בנוסף לחנות בדרך בית לחם, ב''ירקניה בגינה'' מבצעים משלוחים עד לבית הלקוח. היתרון הגדול בשירות המשלוחים של החנות הוא המהירות והזמינות, שמאפשרת לוודא כי הפירות והירקות שהוזמנו שומרים על טריותם. החל מרגע ההזמנה, אותה ניתן לבצע דרך אתר החנות או בהזמנה טלפונית, תוך מספר שעות אחד מבני המשפחה מגיע לבית הלקוח עם הזמנתו המלאה. לאבישי חשוב להדגיש כי "הקנייה בחנות וגם שירות המשלוחים נעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על מיגון ומרחק מהלקוחות." בנוסף, ב''ירקניה בגינה'' תוכלו לרכוש גם מסיכות רפואיות ומסכות KN95 על מנת להגן על בריאותכם.

בנוסף לפירות ולירקות מובחרים, ב''ירקניה בגינה'' תמצאו גם מספר מאכלים ייחודיים: מערכת המומחים ממליצה במיוחד על לחם הבית של ''ירקניה בגינה'', לחם מחמצת מחיטה מלאה ודגנים, עשוי כולו בעבודת יד, כמו גם קיש הברוקולי, וכן מבחר הממרחים שלהם, כמו למשל ממרח העגבניות המיובשות או הפסטו המצוין.

המלצה מיוחדת במינה על החנות קיבלנו מלקוח קבוע של הירקניה, יובל שמלא, זוכה העונה הראשונה של נינג'ה ישראל: "אני מכיר את משפחת אלה מגיל קטן. עוד בתור ילד אני זוכר שהייתי מתלהב להגיע ל'קפה בגינה' שהפך לבית הקפה הקבוע שלי. אהבתי במיוחד את הסלט במקום, וכעת, למרות שלא ניתן להגיע לבית הקפה, לשמחתי אני יכול להכין את הסלט בביתי עם הירקות המובחרים של 'ירקניה בגינה'. כאחד שהבריאות עבורו היא דרך חיים, כשאני מזמין ירקות מ'ירקניה בגינה' אין לי ספק שאלו הירקות הטובים ביותר שיש."

חברי מערכת המומחים שמתגוררים בירושלים אימצו בחום את ההמלצה של הנינג'ה, ומה איתכם?

ירקניה בגינה, חנות ירקות ופירות עם משלוחים עד לבית הלקוח
דרך בית לחם 43, בקעה, ירושלים

אתר החנות

טלפון להזמנות משלוחים:

050-520-2480

בשיתוף ירקניה בגינה, בשיתוף ירקניה בגינה
  • עוד באותו נושא:
  • ירקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully