וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתוק שלי: קונדיטוריית הבוטיק שלכם

בשיתוף המתוק שלי, בשיתוף המתוק שלי

14.5.2020 / 11:04

בעידן האינסטגרם האוכל והמתוקים חייבים להיות יפים - אבל חשוב שלא לשכוח גם את הטעם. "המתוק שלי" עומדת במשימה

המתוק שלי. יח"צ,
המתוק שלי/יח"צ

טרנד צילומי אוכל בחסות הרשתות החברתיות השונות, ובראשן האינסטגרם, משגע את העולם בשנים האחרונות וגורם לכולנו להזיל ריר על תמונות מעולם הקונדיטוריה. אך לא תמיד כל הנוצץ זהב, צילומים מרהיבים ומפתים מתגלים לעיתים כחסרי טעם ומעוף קולינרי. בדיוק מהסיבה הזו מצאנו עבורכם קונדיטוריית בוטיק המכבדת את האוכל ושמה את הדגש על הטעם לצד הנראות.

אחד מעורכי המערכת, חובב מושבע של מתוקים, יצא לבדוק עבורכם את קונדיטוריית ''המתוק שלי'', הנמצאת בעיר גבעתיים. האישה שאחראית על הכנת המתוקים באומנות רבה, היא מיכל גנון, בוגרת בית הספר לקונדיטוריה "בישולים" ובעלת תעודת קונדיטור. מעבר לידע המקצועי, מיכל ינקה מגיל ילדות את עולם המסעדנות מהמשפחה, על כך היא מספרת "הרומן שלי עם אוכל בכלל ועם מתוקים בפרט מתחיל מגילאי הילדות. אני בת להורים בעלי מסעדות ומועדון לילה, וכילדה הייתי תמיד מגיעה למסעדות, מסתקרנת ולומדת על כל עולם האוכל, צורת ההכנה, רמת הניקיון הנדרשת והשירות."

מיכל נמשכה לעולם המתוקים, והכינה במשך שנים מוצרי קונדיטוריה שזכו למחמאות רבות מכל הסובבים. לפני כ4 שנים החליטה לתת לכישרון להתפרץ, והקימה את הבייבי שלה, "המתוק שלי", קונדיטורית בוטיק המתמחה בעוגות מעוצבות, המותאמות לאירועים שונים כגון ימי הולדת, חתונות ושלל שמחות. בנוסף לעוגות, מיכל מומחית בהכנת קינוחים מיוחדים כגון מוסים, פטיפורים, פחזניות, עוגיות ומקרונים. כיום, מיכל היא שף קונדטור של מסעדת ''הפיצה'' בתל אביב.

כאמור, אחד מהאבני היסוד שמנחים את מיכל הוא הטעם. "בשנים האחרונות עולם הקונדיטוריה גדל למימדים עצומים ואני מברכת על כך. אני פועלת על פי עקרון יסוד ובו הטעם הוא לפני הכול. הנראות של המאכלים חשובה מאוד ואני משקיעה בה רבות, אך אני מקפידה שהיא לעולם לא תבוא על חשבון הטעם."

המתוק שלי. יח"צ,
מוס 37 של ''המתוק שלי''/יח"צ

על מנת להגיע לטעם מושלם ללקוחותיה, מיכל מדגישה כי היא משתמשת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר "כיוון שאני עוסקת בלהעניק ללקוחות שלי חווית אכילה, אני שואפת תמיד להעניק את הטוב ביותר עבורם, לכן אני משתמשת בחומרי הגלם הטובים ביותר שניתן למצוא."

את המתוקים של מיכל ניתן להזמין בהזמנה טלפונית. מיכל מציינת כי היא מקפידה על הזמנות של לפחות שלושה ימים מראש. "בניגוד למקומות אחרים, אצלי הכל מיוצר במיוחד עבור הלקוח ובאופן אישי. כחלק מהשירות האישי, אני משקיעה בכל מוצר שאני מכינה כדי שזה יצא מושלם."

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
המתוק שלי. יח"צ,
ייאן ויאנג/יח"צ

ביקורות הלקוחות מהללות את ''המתוק שלי'' ואת המוצרים שמיכל מכינה. לקוחות רבים ממליצים בחום על העוגות המעוצבות שמותאמות באופן אישי ללקוח. מוצר נוסף שזוכה לתהילה בקרב לקוחות הקונדיטוריה הוא המוסים, שידועים בתור מוצר הדגל של הקונדיטוריה, ואחד מתחומי ההתמחות של מיכל.

את המתוקים מעוררי התיאבון של ''המתוק שלי'' ניתן לאסוף עצמאית מגבעתיים. בתקופת הקורונה, ישנה אפשרות לקבלם במשלוח עד פתח ביתכם, לתושבי אזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים ללא עלות, ולשאר אזורי גוש דן בתוספת תשלום סמלי בלבד.

קונדיטוריית ''המתוק שלי'' - קינוחי בוטיק לבית ולאירועים

להזמנות - 0525135675

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף המתוק שלי, בשיתוף המתוק שלי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully