וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפע טעמים: רשת המינימרקטים המשתלמת ביותר בישראל

בשיתוף שפע טעמים, בשיתוף שפע טעמים

14.5.2020 / 10:33

צוות המומחים מצא עבורכם רשת מינימרקטים משתלמת במיוחד, בה תוכלו למצוא שפע של מוצרים במחירים הוגנים ושירות לבבי - רשת ''שפע טעמים''

שפע טעמים. יח"צ,
הבשר ב''שפע טעמים''/יח"צ

רשתות השיווק תפסו מקום של כבוד ברחבי העולם בתקופה האחרונה. הצורך הבסיסי להצטייד במוצרים חיוניים למחייה העלה את קרנן של הרשתות השונות, שחוות עומסים אדירים בחנויות הרשת ובשירות המשלוחים. לנוכח המצב, צוות המומחים מצא עבורכם רשת מינימרקטים משתלמת במיוחד, בה תוכלו למצוא שפע של מוצרים במחירים הוגנים ושירות לבבי - רשת ''שפע טעמים''.

הסיפור של הרשת מתחיל לפני עשרות שנים. אלכסנדר, עולה מברית המועצות, שעסק ביבוא מוצרים חיוניים לישראל, פתח מספר חנויות מכולת שכונתיות קטנות, שהחלו לצבור קהל לקוחות רחב. בנו, סלבי, קיבל לידיו את ניהול העסק ומיד הרחיב את החנויות ממכולות שכונתיות למינימרקטים גדולים ורחבים המשתרעים על פני שטח בגודל 300 מ''ר. סניפי הרשת ממוקמים בתוך מרכזי הערים, כך שהלקוחות יכולים למצוא את הסופר בלב השכונה, במרחק הליכה מהבית.

כיום מדובר על רשת שמונה ארבעה סניפים. הסניף המרכזי נמצא ברחוב בר כוכבא 50 בפתח תקווה, פתוח בכל ימות השבוע, גם בשבת, עד 23:00 בלילה. סניף זה הוא המינימרקט היחידי בפתח תקווה שנותן מענה לתושבי העיר בשבת ובחגים. לרשת סניף נוסף בפתח תקווה, ברחוב גוטמן 20, שפועל בימים א'-ה' מ7:30 בבוקר ועד ל20:30 בערב. בראשל''צ פועל סניף של הרשת ברחוב רוטשילד 78, שעות הפעילות של הסניף בימים א'-ה' בשעות 7:30 עד 21:00 בערב.

שפע טעמים. יח"צ,
הגבינות של ''שפע טעמים''/יח"צ

הרשת פועלת גם באשקלון. בסניף ברחוב הכרם 25, ממש מול הכניסה הראשית לשוק העירוני, תוכלו לערוך קניות גם בשישי ובשבת, עד השעה 18:00 בערב. למערכת המומחים נודע כי בקרוב מאוד צפוי להיפתח סניף נוסף בתל אביב, ברחוב קינג ג'ורג' 60. כיאה לעיר ללא הפסקה, הסניף יעבוד בכל יום, גם בשבת, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הקטנות של הלילה. בנוסף לשעות הפעילות בסניפים, ב''שפע טעמים'' מבצעים משלוחים עד בית הלקוח בכל אחד מהסניפים, במהירות וללא זמני המתנה ממושכים.

מביקור בסניפי הרשת, עולה כי מדובר במינימרקטים רחבי היקף, שמספקים חווית קנייה של רשת שיווק גדולה. בכל סניף של הרשת תמצאו מעדניית נקניקים איכותיים וקצבייה, בה תוכלו להינות ממוצרי הודו, בשר בקר, בשר עגל, כבש ובשר לבן.

המחלקה שתפסה לנו את העין במיוחד הייתה מעדניית גבינות. מדובר בגן עדן לחובבי גבינות מרחבי העולם. במעדנייה מרחב אדיר של כ200 סוגי גבינות. בלטו במיוחד בטעמן כל 8 סוגי גבינות הגאודה, גבינה ספרדית וגבינות רכות ממיטב המחלבות בארץ. ברשת תמצאו גם מגוון עשיר של חמוצים, מעדניית דגים מיושנים מיוחדת במינה ואף סלטים ביתיים בטעמים נפלאים.

בשיחה עם בעל הרשת, סלבי, שמענו ממנו על החזון שלו "שפע טעמים באה לספק ללקוחותיה אפשרות ליהנות ממגוון מוצרים רחב היקף, במחירים הוגנים ובשירות ללא פשרות. חשוב לנו שכל לקוח שנכנס לחנות ירגיש בבית, והעובדים יעשו הכל על מנת לאפשר ללקוחותינו חווית קניות מהמעלה הראשונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שפע טעמים. יח"צ,
מחירים נוחים לכל כיס, ''שפע טעמים''/יח"צ

משיחות שערכנו עם לקוחות הרשת, נראה כי יש תוקף לדבריו של סלבי. הלקוחות בסניף בר כוכבא בפתח תקווה מספרים כי שפע טעמים הוא הסופר הקבוע שלהם, בו הם מוצאים את כל המצרכים שהם זקוקים להם. בנוסף, חלק מהלקוחות מתארים מערכת יחסים מיטבית עם עובדי הסניף, ובמיוחד עובדי המעדנייה, שיודעים כבר להתאים עבורם את סוגי הנקניקים והגבינות, ואף מציעים להם מעת לעת חווית טעימה חדשות.

הפתעה נעימה נוספת שממנה התרשמנו בסניפי הרשת היא מחירי המוצרים, שרובם זולים משמעותית מרשתות השיווק הגדולות. בשפע טעמים יש מבצעים שווים במיוחד במחלקות השונות. אספנו עבורם חלק קטן ממבצעי מעדניית הרשת:

גבינות גבינת גאודה עיזים - 8.90 ש''ח ל100 גרם, גבינה גרוזינית - 4.59 ש''ח ל100 גרם. נקניקים פסטרמה הודו - 3.90 ש''ח ל100 גרם, פסטרמה לבנה - 5.90 ש''ח ל100 גרם. בשרים פרגיות, סטייק צלע, עגל טחון - 3 ב100 ש''ח, שרימפס נקי - 26.90 ש''ח ל500 גרם.

חובבי האלכוהול שבניכם לא ישארו מקופחים. בסניפי שפע טעמים יש מחלקת אלכוהול עשירה במגוון סוגי משקאות חריפים מכל העולם. גם כאן ניתן למצוא מבצעים שווים במיוחד: וויסקי בושמילס ליטר - 84.90 ש''ח, בלאק בוש + 2 כוסות במתנה - 109.90, וודקה רוסקי סטנדרט ליטר - 79.90. בנוסף, ישנו מבצע שווה במיוחד של שלוש יינות מרחבי העולם ב100 ש''ח.

כמו כן, בסניף בר כוכבא בפתח תקווה בימי חמישי ושישי, ישנה עמדת אוכל מוכן עבור לקוחות הסניף. על העמדה מנצחת טבחית ביתית של הסניף, שמכינה מאכלים של יוצאי ברית המועצות. ממליצים במיוחד על האורז הבוכרי, הבלינצ'ס והממליגה.

שפע טעמים, כשמה כן היא, רשת מינימרקטים גדולים שמספקת עבור הלקוחות מגוון רחב של טעמים ייחודים ואיכותיים, במחירים הוגנים לכל כיס ועם שירות אישי לכל לקוח.

רשת ''שפע טעמים''

פתח תקווה: בר כוכבא 50, גוטמן 20
ראשל''צ: רוטשילד 78
אשקלון: הכרם 25
תל אביב: קינג ג'ורג' 60

טלפון למשלוחים - 0522236320

דף הפייסבוק של הרשת

בשיתוף שפע טעמים, בשיתוף שפע טעמים
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully