וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי קור: שיווק חלפים למוצרי חשמל ביתיים ולמטבח המוסדי

בשיתוף ג'ימי קור, בשיתוף ג'ימי קור

14.5.2020 / 9:59

חנות החלפים של ג'ימי מספרת סיפור אודות אדם מיוחד במינו שלפני עשר שנים זנח את לימודי ההנדסה לטובת עסק שהוא מאמין בו. ואיך קארמה וחתולה קשורים לתמונה? תגלו בהמשך

ג'ימי קור. יח"צ,
מגוון ענק של מוצרים/יח"צ

מזה כעשור פועלת בירכא חנות ''ג'ימי קור'', מתחם רחב היקף לשיווק חלפים למוצרי חשמל ביתיים כגון מכונות כביסה, מייבשים, מקררים ותנורים. החנות היא למעשה כולבו עצום שמכיל מעל 7,000 מוצרים לרשות הקהל הרחב.

בחנות ניתן למצוא מגוון חלקי חילוף הקשורים לעולם המים - סננים לבית, למקררים, מערכות צינון, פילטרים ומכשירי מים. נוסף לחלקים אלו, בג'ימי קור תוכלו למצוא גם את כל הפתרונות לאוורור לבתים פרטיים ועסקים, אולמות ומבנים ציבוריים. כל החלפים למזגנים וחומרי הניקוי שלהם. גם בתחום הקפה החנות משווקת מכונות קפה, קפסולות ומקינטות מהחברות המובילות בעולם. בחנות משווקים גם מוצרי חשמל קטנים למטבח הביתי כגון בלנדרים מקצועיים, ואף לחצרות - גריל גז ומעשנות.

בנוסף, ג'ימי קור היא זכיינית של חברת א. אברהמי שמתמחה בייבוא של חלפים למטבח המוסדי, כגון מסעדות, בתי אבות ואולמי חתונות, ומספקת שירותי מיזוג וקירור למוסדות רבים.

עורך מערכת המומחים יצא לבדוק את החנות המדוברת של ג'ימי, וגילה כי מעבר למגוון הענק של המוצרים בחנות, מדובר בחנות שיש מאחוריה מסורת וסיפור מיוחד במינו. "לפני כעשר שנים התחלתי ללמוד הנדסה, לאחר מספר חודשים הרגשתי שמשהו חסר לי, שאני מעוניין לעסוק בעבודה עם אנשים", מספר ג'ימי. "החלטתי לקחת סיכון ולפתוח עסק לשיווק חלקי חילוף למזגנים. למעשה, הלכתי בעקבות אבי, שעוסק בתחום עשרות שנים. לקחתי הלוואה לפתיחת העסק בסיוע הקרן ליזמות, ובהתחלה ניסיתי לשלב בין העבודה בחנות לבין לימודי ההנדסה. במהרה גיליתי שזה לא מסתדר, והחלטתי לוותר על הלימודים לטובת החנות."

ג'ימי קור. יח"צ,
קטניס/יח"צ

עם השנים, הסיכון השתלם. כיום החנות מונה קהל לקוחות רב, שמורכב ברובו מתושבי הצפון, שמגיעים לחנות של ג'ימי דרך קבע על מנת לרכוש ממוצרי החנות. קהל הלקוחות הקבוע בחנות זכה להכיר את קטניס, חתולת הרחוב שג'ימי אימץ לחנות. "מצאתי את קטניס לפני מספר שנים ברחוב. הענקתי לה מים ואוכל ומאז דרכינו לא נפרדות. היא מצאה בחנות בית חם, ואני זכיתי בשותפה."

אבני היסוד של החנות הן האמינות והשירות, שמבחינת ג'ימי שלובות זו בזו "אני משתדל להעניק לכל לקוחותיי את היחס הטוב ביותר שאפשר לקבל. יש לי לקוחות שמלווים אותי החל מהיום הראשון שהחנות הוקמה, ובחלוף הזמן כיום נעשינו כבר חברים לכל דבר. הם סומכים עליי ויודעים שהם יקבלו את המוצרים האיכותיים ביותר, ולאו דווקא היקרים ביותר. אני מאמין גדול בקארמה, מה שאתה עושה חוזר אלייך בחזרה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ימי קור. יח"צ,
ג'ימי קור/יח"צ

בשיחה עם לקוחות החנות, דבריו של ג'ימי מקבלים תוקף. אחד הלקוחות מספר סיפור מדהים על היכרותו עם ג'ימי. "לפני מספר שנים הייתי בסביבה וחיפשתי חנות לחלקי חילוף, התקשרתי לחנות במטרה לקבל הוראות הגעה, ולמרבה ההפתעה, ג'ימי אמר שיש חנויות קרובות יותר למקום שאני נמצא, ושחבל שאסע עד אליו, ואף הגדיל לעשות והכווין אותי אליהן. לא חשבתי פעמיים ומיד נסעתי לחנות שלו, על אף המרחק. מאדם כזה כיף לקנות."

ג'ימי מעביר מסר מעורר השראה, במיוחד בתקופה הנוכחית, במהלכה עסקים רבים מתמודדים עם משבר הקורונה "נחישות והתמדה הם הדברים שמנחים אותי. לכל אדם, ודאי שלבעל עסק, יש רגעים מייאשים. הכי קל להתייאש, החוכמה היא להרים את הראש, להמשיך לעבוד בדיוק באותה הדרך, והתוצאה תגיע." כעת, ג'ימי מביט לקורונה בלבן של העיניים, וממשיך להעניק שירות ללקוחותיו, תוך הקפדה יתרה על הכללים וההנחיות של משרד הבריאות, וגם במאבק הזה - הוא לא מתכוון לוותר, ויתמיד עד שהתוצאה תגיע.

ג'ימי קור

אזור התעשייה ירכא

ליצירת קשר 049565331

לדף הפייסבוק

לאתר

בשיתוף ג'ימי קור, בשיתוף ג'ימי קור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully