וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gifted: מוצרי בוטיק מעוצבים ברמה אחרת

בשיתוף Gifted, בשיתוף Gifted

14.5.2020 / 9:38

כמה פעמים התלבטתם איזו מתנה להעניק ליקירכם? אנשים רבים מחפשים מתנה ייחודית, שתוכל להביע את אהבתם בצורה הטובה ביותר. חנויות רבות מנסות לפצח את החידה ומשווקות מתנות מיוחדות למען מטרה זו. צוות המומחים מצא את חנות המתנות שמיוחדות זה השם השני שלה - gifted

טוני פונס. יח"צ,
נעלי ''טוני פונס''/יח"צ

גיפטד היא חנות של פריטים מעוצבים ומתנות צבעונית ומיוחדת בה תוכלו למצוא מתנות רבות שהמשותף לכולן הוא עיצוב ברמה גבוהה. החנות ממוקמת במתחם ישפרו בנס ציונה, ולרשותה חנות דיגיטלית בה ניתן לרכוש את המוצרים ולקבלם במשלוח לכל הארץ עד הבית.

במבט על החנות ובסקירת המוצרים לא ניתן להתבלבל, מדובר בחנות מתנות שיש לה מאפיין אחד ברור - כל המוצרים הינם בעיצוב ייחודי שבא לידי ביטוי בכל פרט ופרט. כך למשל החנות מעוצבת לעילא ולעילא, ומזכירה חנויות עם שיק אירופאי וניחוח בוטיקי.

הקו העיצובי לא פוסח גם על כל המתנות המיוחדות בחנות. כך למשל בנוסף לקטגוריות התכשיטים, אביזרי האופנה ומוצרי הנייר, תוכלו למצוא פריטים ייחודיים המשווקים בבלעדיות בגיפטד.

גרבי Socksmith. יח"צ,
גרבי Socksmith/יח"צ

אחד המותגים שצד את עינינו במיוחד הוא מותג ההנעלה הספרדי "טוני פונס". מדובר בנעליים שעשויות מחומרים טבעיים עם דגש מיוחד על נוחות. בנוסף, גם הטבעונים שבנינו יוכל ליהנות מנעלי הבד.

חובבי השיק הצבעוני ימצאו בגיפטד גרביים מעוצבים של חברה אמריקאית מובילה בתחומה. באתר תמצאו מגוון רחב ביותר של גרביים מדליקים שמלאים בסטייל, ומיועדים לאנשים ששומרים על שיק מכף רגל ועד ראש .

מותג בין לאומי נוסף שמשווק בגיפטד הוא מותג תכשיטים הולנדי מוביל, המייצר טבעות מיוחדות ומעוצבות בקפידה כך שיתאימו לסגנון מיקס אנד מאץ' ובכל יום תוכלי לבחור מחדש את האופן שבו תענדי אותן, עשויות מפלדת אל חלד עמידה ומתאימות גם לאלו מבינכן שרגישות למתכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מערך המשלוחים של גיפטד. יח"צ,
מערך המשלוחים של גיפטד/יח"צ

גם חובבי הרומנטיקה והרוחניות ימצאו כתובת בגיפטד, בקולקציית "מתנות סמליות עם משמעות" המיוחדת של גיפטד, נוכל להביע את אהבתנו לפרטנרים שלנו לחיים, לחברה טובה או אפילו לילדים.

בגיפטד משווקים את מוצריהם גם לחנויות, עסקים וועדי עובדים, המעוניינים להעניק לעובדיהם מתנות לחגים. כמו כן, בחנות הדיגיטלית ישנו מתחם מרוכז למתנות לחגים השונים. המתנות במתחם מתעדכנות כל הזמן תוך הקפדה על הרלוונטיות שלהן לתקופה.

ואם כבר ברלוונטיות עסקינן, בגיפטד השיקו קטגוריית מתנות לתקופה הנוכחית "אהבה בימי קורונה". בה תוכלו למצוא מתנות ייחודיות ביותר המתאימות לרוח התקופה. המתנות הייחודיות שיעשו קצת טוב על הלב עבור מי שיקבל אותם. פזית, בעלת החנות מתארת את המחשבה מאחורי סדרת המתנות המיוחדת "לא יכולנו לדמיין ואי אפשר להאמין אבל לצערנו אנו נאלצים להתמודד עם מצב מאתגר. דווקא ברגעים כאלו, חשבתי שאפשר לשמח את הקרובים לנו, שנמצאים רחוק מאתנו, במתנות סמליות עם משמעות שיצליחו להעביר את האהבה והדאגה על אף המרחק."

Gifted- Designed gifts &accessories

לחנות הדיגיטלית

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

רחוב הפטיש 6 , מתחם ישפרו סנטר, נס ציונה.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 9:30 עד 20:00

יום ו' 9:30 עד 15:00

טל' 08-8538083

בשיתוף Gifted, בשיתוף Gifted
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully