וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר שוק: הסופר השכונתי של תושבי תל אביב יפו

בשיתוף סופר שוק, בשיתוף סופר שוק

14.5.2020 / 9:20

במרחק הליכה מהבית ועם שירות משלוחים מהיר ויעיל - בסופר שוק מוודאים שתושבי תל אביב יקבלו את כל מה שהם צריכים

סופר שוק. יח"צ,
סופר שוק/יח"צ

תושבי תל אביב, כמה פעמים בשבועות האחרונים ניסיתם להזמין משלוח של קניות מאתרי רשתות השיווק הגדולות ונדהמתם כשגיליתם את זמן התחייבות אספקת המשלוח? אין זהו סוד שבתקופה האחרונה להזמין משלוח בסיסי מחנויות המזון הפך למבצע מורכב מאוד.

כהרגלנו בקודש, צוות המומחים נענה לאתגר, ומצא עבור תושבי תל אביב יפו את הסופר שמבצע משלוחים בצורה מקצועית ומהירה - הכירו את סופר שוק. הסופר ממוקם ברחוב יד המעביר 9, בשכונת הדר יוסף בעיר. מדובר בסופר שכונתי עם אווירה משפחתית, שמציע מגוון רחב של מוצרי מזון והיגיינה במחירים ללא תחרות. סופר שוק פתוח בשעות גמישות ונוחות, בכל ימות השבוע, כולל שבת, החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד 21:30 בערב.

סופר שוק. יח"צ,
סופר שוק/יח"צ

את הסופר פוקדים באופן סדיר לקוחות קבועים ונאמנים, בעיקר תושבי השכונה אך גם משאר חלקי העיר. משיחות שערכנו עם תושבי השכונה לקוחות המקום, עולה כי מלאי המוצרים בסופר שוק מספק להם את מוצרי הצריכה הבסיסיים ולכן הם לא מרגישים צורך לצאת מהשכונה לקניות גדולות. מעבר לנוחות, בסופר שוק תמצאו מבצעים על שורה של מוצרים נבחרים מידי שבוע, ושירות המוענק מכל הלב.

לוטפי, בעל המקום, מדגיש כי "סופר שוק נפתח על מנת לספק אפשרות לתושבי השכונה לרכוש את סל הקניות שלהם ללא צורך בנסיעות ארוכות והמתנה ממושכת בפקקים ובתורים ברשתות השיווק הגדולות. אנו משתדלים לעשות את המיטב עבור לקוחותינו. גם אם לקוח מבקש מוצר שלא קיים במלאי בחנות, אנחנו מזמינים עבורו.

לוטפי מפרט את החזון של סופר שוק "המחשבה היא להיות סופר עם מחירים של שוק, מחירים נוחים לכל כיס, ועם שירות של שוק - יחס אישי וחם, הלקוחות כאן הם כמו משפחה עבור עובדי החנות."

נוסף ליתרונות אלו, הייחודיות של סופר שוק הינה בשירות המשלוחים היעיל והמהיר. בסופר שוק מתחייבים שהמשלוח יתבצע באותו היום של ההזמנה. גם תהליך ההזמנה עצמו הוא אישי עבור כל לקוח, ועל כך מפרט לוטפי "הלקוחות שלי מעבירים לי או לאחד העובדים בחנות, דרך הוואטצאפ, את רשימת הקניות שהם רוצים ואנחנו מלקטים עבורם את המוצרים ומגיעים עד פתח ביתם". בסופר שוק נותנים מענה גם לאוכלוסייה המבוגרת, אלו יכולים להתקשר לחנות ולבצע משלוחים דרך הטלפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סופר שוק. יח"צ,
סופר שוק/יח"צ

יתרה מכך, ללוטפי חשוב להבהיר כי בניגוד לרשתות שיווק מסוימות, בהן יש תלונות על איכות המשלוח, בסופר שוק הלקוח מקבל בדיוק את מה שהוא הזמין "אם חסר מוצר מסוים או שיש מוצרים בכמות שונה מהכמות אותה הזמין הלקוח, אנחנו מעדכנים אותו באופן אישי בטלפון ומציעים לו תחליפים אחרים. לא תקבל אצלי מוצרים שלא הזמנת או במחירים שונים ומופקעים".

אין ספק כי סופר שוק הוא פתרון נהדר עבור תושבי תל אביב יפו שמעוניינים בסופר שכונתי עם אווירה משפחתית, במרחק הליכה מהבית, עם שירות משלוחים איכותי במיוחד. חברי מערכת המומחים היו שמחים שיהיה להם סופר כזה צמוד לביתם.

סופר שוק
רחוב יד המעביר 9, שכונת הדר יוסף, תל אביב יפו
טלפון להזמנות משלוחים 036005036

בשיתוף סופר שוק, בשיתוף סופר שוק
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully