וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

G-Club: החנות שתספק לכם ביטחון

בשיתוף ג'י קלאב, בשיתוף ג'י קלאב

14.5.2020 / 8:30

מי מאיתנו לא מכיר את שרלוק הולמס? גיבור סדרת הספרים הבלשית הפופולרית ביותר בעולם. דמות זו סיפקה השראה עבור יצירות רבות ברחבי העולם. עד לא מזמן רוב תחום החקירות היה זר לקהל הרחב, ועם התפתחות הטכנולוגיה, הנושא התחזק בתודעה והפך למדובר מאוד בשיח הציבורי

ג'י קלאב. יח"צ,
ג'יי קלאב/יח"צ

עם השנים, אנשים רבים הבינו כי אין צורך בהזמנת חוקר פרטי עבור מעקב פשוט יחסית, וציוד זמין למגוון שימושים בתחום הריגול והמעקב הופיע ויצר אפשרויות לכל אחד לעקוב באופן אישי אחר הדברים החשובים לו. מעבר לכך, אין זהו סוד כי אמצעי הריגול והמעקב מהווים הרתעה של ממש בקרב פורצים וגנבים, ומספקים במקרים רבים הגנה וביטחון מפני פגיעה בנפש וברכוש.

אחת החנויות המובילות בתחום היא G-Club, המייבאת ומשווקת ציוד ריגול ומעקב, שליטה, בקרה ואיסוף מידע ומוצרים הקשורים באבטחה סמויה. בג'י קלאב מעניקים שירות למשרדי ממשלה, עיריות, לקוחות מוסדיים ולקוחות פרטיים.

בשיחה עם מייסד ג'י קלאב, הוא מתאר את הצרכים שהחברה נותנת מענה אליהם, "זה יכול להיות מעקב רכב בעבודה או בנושאים אישיים במקרים בהם יש חשש למעילה באמון, בצילום סמוי של מטפלות, משרדים, פגישות ועוד, ישנן מצלמות נסתרות המשדרות לסלולרי ואוזניות סמויות לצורך מידע בזמן אמת. ניטור שטחים חקלאיים ו/או שבילי גישה כנגד גנבים, שטחים פתוחים ביישובים בהם מושלכת פסולת, הגנה על אתרי בנייה וכדומה. כמו כן ישנם אמצעי הקלטה והאזנה נסתרים לצורך תיעוד והוכחות."

ג'י קלאב. יח"צ,
ג'יי קלאב/יח"צ

המוצרים של G-club

באתר G-club תוכלו למצוא מגוון מכשירי איתור ומעקב למגוון שימושיים אפשריים. למשל, תוכלו לרכוש מכשירי מעקב לרכב הכוללים מערכת אונליין במחשב ובאפליקציה, מכשיר איתור לאופניים חשמליים ומכשיר מעקב לאופנוע, להגנה מגניבה או לחסוך עלויות ביטוח יקרות.

חברות המספקות שירותי משלוחים יוכלו לייעל את השירות באמצעות מכשיר מעקב gps tracker לניטור משלוחים, עובדים וחבילות, המאפשר ניהול יעיל של מערכות לוגיסטיות ושיפור השרות ללקוח.

למשפחות עם הורים מבוגרים או ילדים , שמעוניינות בשקט נפשי כאשר בני המשפחה לא בסביבתם, ישנה אפשרות לרכוש באתר מכשיר איתור זעיר כמו כן קיים מכשיר מתאים לבעל החיים שלכם.

אחד מהמוצרים השימושיים ביותר בעולם המעקבים הוא המצלמה הנסתרת. מצלמות אלחוטיות סמויות משמשות בין השאר כמצלמות אבטחה לבית, למשרד ולעסק. תוכלו להנות משלל סוגים של מצלמות סמויות שיספקו לכם הגנה ושקט נפשי.

גם למשימות מיוחדות יש מענה מספק ב G-club, באמצעות מכשיר מעקב עלוקה הכולל מגנט חזק ומערכת מעקב מתקדמת, המשדרת בזמן אמת, תוכלו לבצע מעקב יעיל ומקיף למגוון משימות שונות.

אמצעים נפוצים ביותר בשנים האחרונות הם מכשירי ההקלטה. מכשירים מסוג זה מאפשרים ביטחון לקרובים אליכם, השגחה ואבטחה יעילה על המשפחה, העסקים והיקרים לכם. באתר G-club יש מגוון רחב מאוד של מכשירי הקלטה מסוגים שונים, המתאימים לתרחישים וצרכים שונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

איכות המוצרים

"כל המוצרים המיובאים על ידינו עוברים בדיקה מעמיקה וקפדנית. ורק לאחר שאנו מוצאים שהמוצר הינו איכותי אנחנו אותו משווקים לקהל הרחב. ולראיה קהל הלקוחות הנאמן שלנו שבמשך שנים אנו משרתים אותו במסירות."

ג'י קלאב. יח"צ,
ג'יי קלאב/יח"צ

השירות של G-club

מביקורות שהגיעו לידי המערכת, הדיבורים בעניין איכות המוצרים מקבלים תוקף. לקוחות החנות מצביעים על איכות המוצרים ועמידותם כאחד מעמודי התווך של ג'י קלאב, בנוסף לליווי ותודעת שירות.

בכל תהליך הרכישה באתר ישנו ליווי מקצועי של עובדי החברה. המוצרים מגיעים בצירוף הדרכה לתפעול המוצר. ובנוסף, מסופק מענה מהיר ומקצועי לכל שאלה שקשורה בהפעלת המוצר או דרך השימוש בו. " שביעות רצון הלקוח היא יעד מרכזי בפעילותנו ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו חווית קניה מהימנה כך שיפיקו את מירב ההנאה והתועלת מהרכישה והשימוש במוצרינו.

G-club

חנות האונליין

טלפון: 03-5032880

בשיתוף ג'י קלאב, בשיתוף ג'י קלאב
  • עוד באותו נושא:
  • מעקב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully