וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים אירוע? 3 טיפים לבחירת צלם אירועים

בשיתוף Magnetstar, בשיתוף Magnetstar

13.5.2020 / 15:38

בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או מסיבת שחרור, כשעורכים אירוע הוא חייב להיות נפלא גם בתמונות שיישארו בזיכרון. חברת צילום אירועים Magnetstar הכינה לכם שלושה טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור את הצלמים הנכונים

מניסיון אישי, תכנון אירועים איננו פשוט. יש "ים" של דברים לנהל: קייטרינג, אולם, מוזמנים וכו' (הרשימה ארוכה להפליא). בנוסף לכל הבלגן הזה, נצטרך גם לבחור צלם אירועים, ו או צלם מגנטים שהפך ל־ "חובה" בשנים האחרונות. עם זאת, מאיפה בכלל מתחילים? איך ניתן להבחין ב־ "צלם איכותי"? הכנו עבורכם שלושה טיפים מעולים, שעזרו לנו לא מעט במרוצת השנים:

טיפ מספר 1 - המחיר

לא משנה מה נאמר, הכל מתחיל ונגמר בכסף. אירוע הוא הוצאה לא קטנה, ולפעמים עלול להסתיים בהפסד כספי. לפיכך, אסור לבזבז ולו שקל מיותר. תחום צילום האירועים ע-צ-ו-ם - והעובדה הזו משחקת לטובתנו. בזכות גודל התחום, נוכל (ואף חובה עלינו) לערוך השוואה מקיפה, באמצעות לקיחת כמה וכמה הצעות מחיר. "אפרופו" מחיר, ננצל את ההזדמנות לענות על השאלה: "מה משפיע על המחיר"?

ובכן, שני דברים עיקריים משפיעים על המחיר:

1. גודל האירוע: כן, מדובר בעניין מובן מאליו. מהסיבה הזו, לא נרחיב: ככל שהאירוע גדול יותר, "מפואר" יותר, כך גם "יכאב" לנו יותר בארנק - וגם להפך.

2. סוג הצילומים: אם נסתפק בצילום תמונות סטילס, צילום וידאו וצילום מגנטים ותו לא, כמובן שהמחיר יהיה זול יותר. מנגד, אם נרצה גם צילום וידאו ותוספות נוספות כמו צלם מגנטים או הדפסת בלוקים, צילום בוק, אלבום וכדומה, נשלם יותר.

באותה הזדמנות, נשמח "לנפץ מיתוס" אחר בנושא המחיר: על אף מה שאולי יצא לכם לקרוא באתרים מפוקפקים ברחבי האינטרנט, אין הבדלים משמעותיים (או אין בכלל) בעלות צילום האירועים בין העונות. רבים מן הצלמים כלל לא מתייחסים לעונה, שכן מלאכת הצילום לא נעשית קלה/קשה יותר בעונה מסוימת.

לסיום הטיפ הראשון: אל תתביישו. קחו כמה הצעות מחיר, ובשקלול עם גורמים נוספים (עליהם נפרט בהקדם...), בחרו את הצלם המתאים ביותר. בסופו של יום, אם אפשר לחסוך... למה לא?
אתם גם יכולים להיכנס לאתר www.magnetstar.co.il ולראות עוד מספר הצעות וחבילות אטרקטיביות לצילום האירוע קטן או גדול לא משנה.

צילום אירועים מגנטסטאר. יח"צ,
צילום אירועים מגנטסטאר/יח"צ

טיפ מספר 2 - ניסיון

כשאנו מתייחסים לניסיון הצלם, לא מומלץ "להמר". נכון, צלמים חדשים נוטים לגבות מחירים נמוכים ממקביליהם. אולם, גם איכות עבודתם צפויה להיות נמוכה יותר. איננו מכלילים את כולם: ייתכן שיש צלמים חדשים נפלאים. עם זאת, הדגש הוא על המילה "ייתכן".

בדרך כלל, אירועים מציינים רגעים מכוננים בחיינו. לכן, לפחות בעינינו, אין מקום לפשרות. בייחוד בעניין הניסיון. האם הייתם משאירים רגע שכזה בידי צלם חדש בתחום, או שמא בידי צלם מקצועי, עם ניסיון עשיר? ככל הנראה שהייתם "הולכים" על הניסיון. בעינינו, זו הבחירה הנכונה.

לסיכום הטיפ השני: באירועים קטנים ואינטימיים, ייתכן שצלם חדש יתאים. אולם, בעבודות צילום יותר "מסובכות" לתמרון: צילום חתונות, צילום אירועים עם הפרדה מגדרית ועוד - לא שווה "לקחת סיכון". פשוט עדיף להסתמך על צלם מנוסה, גם אם המחיר טיפה יותר גבוה. במשפט אחד: עלינו להגיע ל־ "עמק השווה", בין המחיר לניסיון הדרוש.

צילום אירועים מגנטסטאר. יח"צ,
צילום אירועים מגנטסטאר/יח"צ

טיפ מספר 3 - המלצות

בימינו, עניין ההמלצות בתחום הצילום מתחלק לשני סוגי המלצות:

1. המלצות מהסביבה הקרובה: אפשר, ואף מומלץ לבקש המלצות מחברים לצלמי אירועים. בכל זאת, הם כבר עברו בשלום את "המוקש", ויוכלו לספק לנו את נקודת המבט שלהם. מן הסתם, המלצה שכזו אינה פותרת מהשוואת מחירים, בדיקת הניסיון והתבוננות על התמונה הכוללת, גם אם רק ליתר ביטחון.

2. המלצות ברחבי האינטרנט: באמצעות חיפוש פשוט בגוגל שיכלול את: שם הצלם/החברה + "צילום אירועים", נוכל למצוא ביקורות רבות (חיוביות וגם שליליות) על העבודה של אותו צלם האירועים. לפיהן, נוכל לקבל "תמונת מצב" ברורה שתעזור לנו בהחלטה. יתרה מכך, במידה ולצלם יש אתר אינטרנט, מומלץ לגלוש בו, להציץ ב־ "תיק העבודות" שלו, או להסתכל באתר שלו לדוגמה באתר www.magnetstar.co.il וגם לחפש פידבק נוסף מלקוחות באתר. "ידע הוא כוח" - ככל שנדע יותר על הצלם וניסיונו, נוכל להחליט בצורה טובה יותר.

ההמלצות לא פותרות צלם מניסיון, מחיר סביר או כל דבר אחר. כמו כל דבר, עלינו לקחת את העניין בפרופורציה: כך, אם יש לצלם מסוים המלצות מצוינות, אך הוא לוקח מחיר כפול ואין לו כמעט ניסיון, כמובן ש־ "נוותר על התענוג".

צילום אירועים מגנטסטאר. יח"צ,
צילום אירועים מגנטסטאר/יח"צ

בסופו של יום, למה שאבחר בחברת מגנטסטאר צילום אירועים?

טוב, "אין הנחתום מעיד על עיסתו". ובכל זאת, נשמח להציג את היתרונות שלנו, על מנת לענות על השאלה:

* ניסיון... והרבה - אחרי 25 שנים בתחום הפקות וצילומי האירועים, אנו כבר "מבינים לאן הרוח נושבת". במשך כל שנות פעילתנו, סיפקנו את שירותנו בצורה אדיבה, על הצד הטוב ביותר. כל זאת, מתוך אמונה בסיסית בכך שאי אפשר להגיע רחוק ללא תמורה איכותית. בעזרת הערכים הללו, השתתפנו בהמון אירועים, ואנו לא מתכוונים לעצור כאן.

* מחיר "מתאים לכל כיס" - לעולם לא גבינו ולעולם לא נגבה מחירים מופרזים. בכל אירוע, אנו משתדלים לגבות את המחיר הזול ביותר.

* תיק העבודות שלנו, המלצות מלקוחות ועוד - עדיין בספק? לא סגורים? ובכן, באתר שלנו תוכלו למצוא גם צילומים שונים מאירועים בהם השתתפנו ("תיק העבודות" שלנו), המלצות מלקוחות ששימחנו ועוד ה-מ-ו-ן מידע. כמו כן, אם עדיין יישארו לכם שאלות, תוכלו להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם.

* ציוד איכותי - על אף המחיר הזול שאנו מציעים, ציוד הצילום שלנו איכותי מתמיד: מצלמות פול פריים, עדשות רחבות וצרות, מצלמות 4K של חברת פנסוניק ועוד. כמו כן, אנו נעזרים במדפסת תרמית מצוינת ליצירת מגנטים שלא מתקלפים עם השנים - יתרון מובהק ל"חובבי המגנטים". בקיצור, גם מהבחינה הזו, היו בטוחים שלא נתפשר על איכות.

מעוניינים לשמוע עוד? לקבל הצעת מחיר?
חייגו אלינו עוד היום: 079-5723169, או לחלופין השאירו פרטים באתר האינטרנט שלנו - כאן.

בשיתוף Magnetstar, בשיתוף Magnetstar
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully