וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמני המרפא שמחוללים שינוי משמעותי עבור הסובלים מכאבים

בשיתוף הדס שמני מרפא, בשיתוף הדס שמני מרפא

13.5.2020 / 14:20

הדס כהן מצפת משלבת בין לימודי הארומתרפיה והקואוצ'ינג ליצירת חנות המוכרת שמני מרפא המטפלים בבעיות פיזיות ורגשיות כאחד

הדס שמני מרפא. יח"צ,
הדס שמני מרפא/יח"צ

בישיבת צוות מערכת "המומחים" האחרונה, אחת המפיקות סיפרה כי במשך מספר שבועות סבלה מכאבי ברכיים איומים כתוצאה מאימוני כוח נוספים שהוסיפה לעצמה במהלך כל שבוע, היא הוסיפה כי הבעיה נפתרה לאחר שעשתה שימוש בשמן לכאבי ברכיים מבית "הדס - שמני מרפא", בזכות המלצה שקיבלה ממאמן הכושר שלה. הדבר עורר את סקרנותו של עורך המערכת ושני מפיקים קיבלו על עצמם את המשימה לבדוק במה מדובר, התוצאות לפניכם.

"הדס - שמני מרפא" היא חנות אינטרנטית לשמנים טבעיים מרפאים ומי שמנהלת אותה היא הדס כהן בת 55 מצפת. הדס בוגרת מסלול ארומתרפיה ואנטומיה למתקדמים במכללת רידמן, עברה מסלול הכשרה של לימודי קואצ'ינג, סיימה בהצלחה קורסים בעוצמת הרכות בנוסף ללימוד עיסוי ספורטאים.

פגשנו אותה לשיחה בת שעה ובה למדנו על סוגי השמנים, כאשר באתר האינטרנט המרשים שלה נמצאים כ 17 סוגים שונים של שמני מרפא.

הדס שמני מרפא. יח"צ,
הדס שמני מרפא/יח"צ

הטריגר לפתיחתה של החנות הייתה ההבנה שיש לה בידיים מתנה ייחודית שבעזרתה היא יכולה לעזור לאנשים להיות בריאים ולהרגיש טוב. "לאורך כל חיי אני מקפידה ללמוד עוד ועוד ומאמינה כי יש קשר ישיר ומכריע בין הגוף לנפש, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ושאפשר למצוא פתרונות לכל מכאוב שלא דרך תרופות וכימיקלים" סיפרה לנו הדס והוסיפה, "לכן דרך לימודי הארומתרפיה שעברתי הבנתי שלכל שמן יש ייחודיות ותכונות משלו, יש שמנים שמחממים, משככי כאב, מרגיעים ועוד, לכן חיפשתי כיצד ניתן לרקוח ולהתאים מספר שמנים ביחד לבעיות שונות ולתת למטופל מענה שלם מתוך הסתכלות הוליסטית".

שני השמנים המרכזיים ביותר של "הדס - שמני מרפא" הם שמן לטיפול בהרטבת לילה, זה מיועד לילדים ובני נוער שסובלים מהבעיה הזו, השמן השני הוא שמן הקסם שנועד לחזק את מערכת החיסון.

השמן שמיועד לטיפול בהרטבת לילה הורכב מתוך הבנה שהרטבה נובעת ממקום רגשי ולכן השמן מורכב משמנים שנוגעים גם בגוף וגם בנפש. את השמן מורחים על הבטן התחתונה, הוא מכיל מספר שמנים שונים כגון שמן שקדים שמהווה כבסיס, שמן ארז שמחזק את עמוד השדרה מבחינה אנרגטית, שמן לוטוס שמחבר לאני הפנימי של כל אחת ואחד, שמן לבונה שמחזק את מערכת החיסון, שמן אכילאה אנטי טראומטי ועוד. "אני רואה קשר ישיר וחזק בין אמא לילד והחלק שלה הוא בלתי נפרד מהצלחת הטיפול ולכן קניית השמן כוללת שיחת אימון וייעוץ כדי לתת לאמא כלים לעזור לילד שלה לקום יבש."

שאלנו את הדס כיצד ידעה להתאים דווקא את כל השמנים הללו ביחד, היא סיפרה: "זו המתנה שלי, היכולת לשלב בין לימודי הארומתרפיה והקואצ'ינג, למדתי להקשיב לעומקים הפנימיים של אנשים, על הבעיות שלהם מצד אחד ומצד שני לחקור על הרכיבים ותכונות של כל שמן בנפרד וכיצד ניתן לשלב אותו עם כמה שמנים נוספים על מנת שהמוצר הסופי יהיה כזה שיוכל לגעת בדיוק בנקודה שמכאיבה, פיזית ונפשית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הדס שמני מרפא. יח"צ,
הדס שמני מרפא/יח"צ

הראש הפתוח והרעב ללמוד הוביל את הדס גם ללימודי קואצ'ינג עם דגש לתורת החסידות שלה יש נגיעה לרבדים עצומים מבחינת הנפש.

היינו סקרנים לשמוע גם על שמן הקסם, הדס הסבירה לנו עליו: "זה השמן הכי נמכר, רקחתי אותו לאחר שפנתה אלי אישה שסבלה מהתקפי חרדה, כאבי מפרקים, בחילות, ליחה ועוד, במקרה הזה אפילו לא פתחתי את הספרים אלא משהו לא מוסבר כיוון אותי אילו שמנים להכניס לתערובת אחת, כל-כך שמחתי לשמוע שההשפעה שלו הקלה עליה באופן מהיר במיוחד, מאז אני נוהגת להמליץ עליו לרבים וממשיכה לקבל עליו פידבקים חסרי תקדים".

"הדס - שמני מרפא" , היתה לנו פגישה מקסימה ומעוררת השראה עם אשה מיוחדת שבזכות כישורי החיים ודחף לייעץ ולעזור לאחרים, הקימה חנות עם שמני מרפא מיוחדים וייחודיים שעוזרים לרבים בכל כאב, פיזי ונפשי.

מספר טלפון: 0523794453

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף הדס שמני מרפא, בשיתוף הדס שמני מרפא
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully