וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך משבר להזדמנות - עסקים קטנים פותחים חנות אינטרנטית

בשיתוף דומיין דה נט, בשיתוף דומיין דה נט

13.5.2020 / 11:36

משבר הקורונה גרם לירידה בתנועת הלקחות הפיזיים ולעלייה בתעבורה בחנויות האונליין. כך תוכלו להתאים את העסק שלכם לעידן הדיגיטלי

דף נחיתה, מחשב, אתר אינטרנט. ShutterStock
אתר אינטרנט/ShutterStock

בעת המשבר הייחודי הזה, כולנו בבית והפגיעה בעסקים הקטנים רק תלך ותגדל. ככל שהזמן עובר, כולנו מבינים, שצריכים להתנהל אחרת. להתנהל Online. בזמן שאחוז גדול מהצרכנים מתנהלים באינטרנט בכמה מישורים, לדוגמא: פעילות בנקאית, השוואת מחירים, רכישות בארץ ובחו"ל רק מעט מהעסקים הקטנים ממנפים את הכלים הדיגיטליים ביעילות.

חלק מהגופים שכבר הבינו ויישמו, שהמסחר עובר לonline הן רשתות ענק כמו אמזון, שגייסה בימים האחרונים כ- 100,000 עובדים, בכדי לעמוד בביקושים לחלוקת המוצרים ללקוחותיה. בארץ, גייסה שופרסל 1,500 עובדים חדשים, כדי לייעל את זמן התגובה ללקוחות שהזמינו באתר וכמוה עשו חברות גדולות נוספות.

בהמשך לגידול ברכישות באמצעות האתרים, נרשם ביקוש גדול למשלוחים, דבר שהוביל לעליה של 60% בנפח העבודה, יחסית לאותה תקופה אשתקד. בגזרת גיוס העובדים, נרשמה עליה של 50% בביקוש לעובדים מרחוק.

המגמה ברורה, המצב מחייב הערכות ומחשבה ומחודשת וההתנהלות והמכירות עוברות ל- Online . חיזוק לכך מספק גם אתר פורבס, שמדווח כי חלה עליה של 25% בשימוש באתרי מסחר מפרוץ המשבר עד כה בארה"ב.

הטכנולוגיות הקיימות היום מאפשרות גם לבעלי העסקים הקטנים גישה מהירה ונוחה לנושא. זה בדיוק הזמן שלכם כבעלי עסק, להעביר את המסחר ל Online ולשווק את מוצריכם שם. טרנספורמציה דיגיטלית זה שם המשחק, גם בזמנים רגילים ללא משבר גלובלי. פתיחת חנות אינטרנטית היא לא רק הכרחית, היא גם משתלמת וקלה יותר מתמיד.

היתרונות של חנות אינטרנטית עבור עסק קטן הם רבים, הנה 2 החשובים:

• חיסכון בהוצאות השוטפות: כבעלי חנות אינטרנטית לא נדרש מכם לשלם ארנונה, דמי שכירות, עלויות חשמל, ניקיון ועוד הוצאות משתנות שיכולות להיות משמעותיות בחישוב החודשי.

• זרימת לקוחות : בגלל אופיה של החנות האינטרנטית זרימת הלקוחות אינה מוגבלת לשעות הפתיחה בלבד או למיקום מרכזי בו נמצאת החנות למשל. בנוסף ניתן לקיים קשרי לקוחות יעילים יותר ,ע"י פיתוח הקשר עימם באמצעים הדיגיטליים השונים, ולא לבנות רק על לקוחות מזדמנים. יתרה מזו, מגבלת המיקום לא קיימת באינטרנט! ניתן להגיע לקהלים רבים בארץ ובעולם ולהתאים את המוצרים שלכם לביקוש, או להציע מוצר משלים בנוסף, למוצר המסוים שהלקוח כבר בחר בתהליך הקניה והחיפוש.

אז אם אין לכם אתר מסחר, זה הזמן לפתוח. המשימה כיום אינה מורכבת במיוחד, אולם צריך להבין שמדובר בעסק ונדרשת מחשבה, תכנון מראש וחשיבה על ההשפעות עבורכם (למשל הערכות למשלוחים, שיווק ברשתות חברתיות וכד').

מהם הצעדים הנדרשים כדי להקים חנות אינטרנטית

קיימות מספר אפשרויות. אתם יכולים לעשות זאת לבד בעצמכם, וניתן גם לקבל יעוץ והכוונה של איש מקצוע או חברה שיקימו וינהלו עבורכם את האתר. עלות הלווי וההקמה יכולה לנוע בין 3,000 ₪ ל- 7,000 ₪, בהתאם לחברה שתבחרו (לא כולל עלויות תחזוקה חודשיות). כמובן שיתכן ותקבלו הצעות מחיר גבוהות יותר, אז חשוב מאוד לבצע אפיון מסודר של כל המטרות והצרכים ולוודא שהצעת המחיר תואמת את היכולות שלכם.

האפשרות האחרת, היא להקים חנות אינטרנטית בעצמכם. קיימות מגוון פלטפורמות, בעלות יחסית נמוכה, שמאפשרות הקמה של חנויות גם ללא ידע מוקדם. במקרים האלו המחירים נמוכים משמעותית ונעים בין 150 ₪ ל 32 ₪ בחודש. חשוב לדעת - לא כל הממשקים לניהול חנויות הינם בעברית או ידידותיים למשתמש.

דומיין דה נט מציעה בניית חנות אינטרנטית מלאה, הכוללת ממשק בעברית. למצטרפים עכשיו מבצע מיוחד, בעלות חודשית של 32 ₪ במשך החודשיים הראשונים. לאחר מכן המחיר מתעדכן ל 64 ₪ בלבד.

להקמת חנות אינטרנטית בקלות ובמהירות לחצו כאן: דומיין דה נט

בשיתוף דומיין דה נט, בשיתוף דומיין דה נט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully