וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור נזילות מים: איך עושים זאת בלי להרוס את הבית?

בשיתוף Smart Plumbers, בשיתוף Smart Plumbers

13.5.2020 / 10:47

כאשר מתגלים סימני רטיבות או שמתפתח עובש - כנראה שיש נזילה במיקום כלשהו בבית. שירות איתור נזילות מקצועי יסייע בפתרון הבעייה

איתור נזילות. יח"צ,
איתור נזילות/יח"צ

נזילות סמויות או גלויות בבית יכולות להסב נזק רב הן לקירות הבית במידה והן ממוקמות בקיר, הן לרצפות במידה והן ממוקמות ברצפות, הן בתקרת הבית במידה והן ממוקמות בגג וכמובן, לתכולת הבית עצמה. מעבר לכך, נזילות יכולות להסב אי נעימות רבה לדיירי הבית ולהופעת תסמינים שונים אשר גורמים למבנה להיות בלתי כשיר למגורים. מיד כאשר עולה חשד כי קיימת נזילה כלשהי בבית, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך איתור נזילות מים. אנשי מקצוע מעין אלה ידעו כיצד לזהות את מקור הנזילה, מבלי להסב נזק כלשהו למבנה עצמו ולטפל במקור הנזילה בצורה הטובה, המקצועית והמהירה ביותר.

איתור נזילות מים - מתי יש צורך בשירות זה?

לא פעם יש צורך להזמין איש מקצוע אשר עוסק באיתור נזילות מים באופן המקצועי ביותר. אם אתם תוהים מתי עליכם להזמין איש מקצוע שיבחן האם ישנה נזילה כלשהי בביתכם, הרי שבכל מקרה שבו יש סימן רטיבות במרצפות, בתקרה או באחד מהקירות ניתן להסיק מכך שקיימת נזילה כלשהי. כמו כן, בכל מקרה שבו קיים טפטוף של ממש מאחד הקירות, הרצפות או התקרה, ניתן להסיק שקיימת נזילה כלשהי. אולם לעיתים, נזילה לא תבוא לידי ביטוי דווקא בסימן של רטיבות כלשהי או בטפטוף של ממש. לעיתים נזילה תבוא לידי ביטוי בריח רע בבית, בטחב, בסימני עובש, בקירות מתקלפים ועוד. בכל מקרה שבו מופיע אחד מהסימנים המדוברים, ניתן לחשוד כי קיימת נזילה סמויה כלשהי אשר יש לטפל בה באופן מידי. על כן, יש ליצור קשר עם איש מקצוע העוסק בתחום איתור נזילות מים בצורה המקצועית והטובה ביותר, על מנת שיאתר את הנזילה באופן מהיר ואיכותי ויעניק לה את הטיפול המתאים.

כיצד מאתרים נזילה?

כאשר מדובר על נזילה שלא יודעים מהו המקור שלה, הרי שיש צורך לאתר את המקור שלה ראשית כל. בעבר, בכדי לאתר את המקור של נזילה כלשהי היה צורך לשבור את הקיר במקום אשר נחשד כמכסה את מקור הנזילה או להוציא את הרצפות במקום אשר חשדו כי בו קיים מקור הנזילה. במידה ולאחר החשיפה היה מתגלה שלא מדובר במקור הנזילה, היה צורך להמשיך לשבור את הקיר או את המרצפות עד שהיו מגלים את המקור לנזילה. כלומר: איתור נזילות היווה פעולה מורכבת באופן יחסי אשר הייתה מסבה נזק רב הן לבית עצמו וכן, הייתה מסבה אי סדר, לכלוך ובלגן בבית עצמו. כיום, כבר אין צורך להרוס קירות או להרים רצפות בכדי לגלות את מקור הנזילה ולהעניק לה טיפול. באמצעות מצלמות תרמיות משוכללות ומתקדמות, ניתן כיום לאתר מקור נזילה מבלי שיש צורך להסב נזק כלשהו לבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כיצד מאתרים מקור נזילה באמצעות מצלמה תרמית?

המצלמה התרמית מסייעת באיתור נזילות באופן חיצוני. מדובר על מצלמה אשר מאפשרת לזהות הבדלי טמפרטורות בקיר או ברצפות אשר היא בוחנת באופן חיצוני. כאשר המצלמה מזהה טמפרטורה נמוכה יותר באזור כלשהו היא מסמנת את האזור בצבע אחר וכך איש המקצוע יודע שמדובר על האזור שבו ככל הנראה ישנה נזילה. בהתאם לכך, איש המקצוע יכול לטפל באופן נקודתי במקור הנזילה, מבלי לנפץ את כל הקיר או לשבור את כל המרצפות. אם אתם זקוקים לשירותיו של איש מקצוע העוסק בתחום איתור נזילות מים בצורה הטובה והמקצועית ביותר, כדאי שתבחרו בשירותיה של smart plumbers, המעניקה את השירות הטוב והאיכותי ביותר לצורך איתור נזילות מים באופן המתקדם ביותר שיכול להיות.

בשיתוף Smart Plumbers, בשיתוף Smart Plumbers
  • עוד באותו נושא:
  • נזילות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully