וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקנו מיטה לפני שתכירו את הטרנד העיצובי שכבש את אירופה

בשיתוף DUPEN, בשיתוף DUPEN

4.6.2020 / 11:20

מה גרם לכך שטרנד הברזל כובש שוב את עולם השינה? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם קונים מיטה

DUPEN ישראל - מותגים ספרדים לעיצוב הבית. יח"צ,
אומנות הפרזול של JAYSO/יח"צ

שינה, מנוחה, צפייה בטלוויזיה... כולנו מבלים שעות רבות במיטה ולכן חשוב שהיא תהיה נוחה. חשוב לדעת שבזמן שישנו שנת ישרים בישראל, מיטות המתכת עושות "קאמבק", וכובשות מחדש את חדרי השינה בספרד ובאירופה. מדובר בטרנד עיצובי המשלב בין נוחות לבין סטייל ייחודי בניחוח אירופאי, ישירות מספרד.

במערכת "המומחים" בדקו עבורכם את הסיבות לטרנד מיטות המתכת, מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מיטה והיכן תוכלו לרכוש אותה בישראל?

מדוע טרנד מיטות המתכת חוזר לכבוש את אירופה?

מיטות מתכת מתאפיינות במראה עיצובי קליל ולא מגושם, הן מגיעות במגוון גדלים, עיצובים וצבעים המתאימים לכל חדר שינה, קל להזיז אותן ממקום למקום, ולכן גם נוח לנקות את האבק שמצטבר מאחורי המיטות. בנוסף, המתכת היא חומר המשתלב עם כל סגנון: כפרי, מודרני, בוהמי-שיק, הייטק, פרובאנס ועוד. סיבות אלה ועוד, החזירו את טרנד מיטות המתכת בגדול לאירופה, והן הופכות שוב ללהיט בקרב זוגות טרנדיים, נערות ומתבגרות בכל רחבי אירופה.

סטייל ונוחות בניחוח אירופאי, ישירות מספרד

אחד המותגים העולמיים המובילים בעולם, מאז ומתמיד, בתחום מיטות המתכת הוא המותג הספרדי JAYSO. למעשה מדובר במותג מוכר וידוע, המתמחה ביצור ושיווק של חדרי שינה וריהוט משלים לבית. חברת JAYSO זכתה למוניטין רב בזכות חומרי הייצור האיכותיים שלה, טכניקות העבודה שפותחו לאורך השנים, העיצובים המרשימים וההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

כאמור, אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא מיטות מעוצבות ממתכת איכותית אל חלד, המשלבות יופי ואלגנטיות, לצד איכות אירופאית ברמה הגבוהה ביותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מה היתרונות של מיטות המתכת של JAYSO?

נכון, במבט ראשון ייתכן שכל מיטות המתכת נראות זהות, אבל בדיקה מעמיקה יותר תגלה לכם, שיש הרבה סיבות טובות לרכישת מיטה של מותג ספרדי מוביל.

מגוון - מיטות המתכת מגיעות במגוון עיצובים וסגנונות, כך למשל ניתן למצוא מיטות בעיצובים קלאסיים, בסגנון כפרי ומיטות מתכת מפורזלות. התוצאה - ניתן להתאים אותן בצורה מושלמת לחלל חדר השינה שלכם.

גדלים ומידות - ניתן להזמין את כל הדגמים של מיטות המתכת במגוון מידות, החל ממיטת יחיד ועד מיטות זוגיות גדולות במיוחד.

צבעים - מיטות המתכת של JAYSO מגיעות במגוון צבעים, להתאמה מושלמת לכל סגנון חדר שינה.

מסורת וניסיון - ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר עוברת בחברה מדור לדור. מסורת זו באה לידי ביטוי גם בתהליך הצביעה של המיטות, שבמסגרתו הן עוברות תהליך "גלוון" (שטיפה יסודית משומניות וציפוי בשכבת אבץ חמצני), נצבעות פעמיים בהליך צביעה אפוקסי וייבוש בתנור, ובשל כך הן עמידות מאוד בפני קורוזיה ושחיקה.

איכות ועמידות - המיטות המיוצרות ממתכת אל חלד, הן איכותיות במיוחד ועמידות לאורך שנים. בנוסף, הן מגיעות עם משטח לייסטים אורטופדי גמיש לנוחות מירבית.

החדשות הטובות - לחברת JAYSO יש גב בישראל

מהיום קל, נוח ובטוח להזמין את מיטות המתכת של JAYSO בישראל. המותג מצטרף לנבחרת מותגי הריהוט, שניתן למצוא בחברת DUPEN ישראל, המתמחה בייבוא מוצרי ריהוט מהמותגים המובילים בספרד.

הידיעה המשמחת שניתן לרכוש בישראל את מיטות המתכת של המותג הספרדי, כבר הביאה ישראליים רבים להצטרף לטרנד.

מחברת DUPENמסרו כי ישנם שלושה דגמים הזוכים להצלחה רבה בישראל:

מיטת מתכת דגם AFRICA

מיטת ברזל. יח"צ,
מיטת מתכת דגם AFRICA/יח"צ

מיטה העשויה ממתכת, בעיצוב קלאסי עם עמודים בצדי ראש המיטה והחזית, המעוטרים בכדורי קישוט.

מיטת מתכת דגם SOFIA

מיטת מתכת דגם SOFIA. יח"צ,
מיטת מתכת דגם SOFIA/יח"צ

הקלסיקה האירופאית בחדר השינה שלכם. מיטה זוגית העשויה ממתכת, בשילוב פרזול אומנות. העיצוב כולל אלמנטים ישרים ומדויקים בראש ובחזית.

מיטת אפיריון דגם CONOS

מיטת אפיריון דגם CONOS. יח"צ,
מיטת אפיריון דגם CONOS/יח"צ

לשינה מלכותית אמיתית. המיטה עשויה מתכת בסגנון אירופאי קלאסי, מיועדת לחובבי יוקרה מושבעים, המעוניינים בשינה השמורה לבעלי דם כחול.

אז כיצד תוכלו להצטרף לטרנד שסחף את אירופה, ולהזמין את המיטות הישר מספרד אליכם לחדר השינה?

אתר חברת DUPEN ישראל - אתר מתקדם בו ניתן לראות את מגוון הדגמים והצבעים של מיטות JAYSO, לבצע הזמנה בקלות ובבטחה, וגם ליהנות משירות הובלה ומשלוחים עד לבית הלקוח. כמובן שבאתר, ניתן גם להזמין מוצרי ריהוט נוספים כגון מיטות זוגיות , מזרונים אורטופדיים ועוד של מותגים ספרדיים מובילים.

שיחת טלפונית עם נציג - ניתן לקבל ייעוץ טלפוני ולבצע את תהליך הרכישה דרך נציגי השירות והמכירה של DUPEN באולם התצוגה הסיטונאית שנמצא ברחוב משה שרת 45, אזור.

DUPEN ישראל - מותגים ספרדים לעיצוב הבית

טלפון ליצירת קשר - 03-5254999

ווטסאפ - 055-6878487

אתר דופן

פייסבוק

בשיתוף DUPEN, בשיתוף DUPEN
  • עוד באותו נושא:
  • מיטות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully