וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואת שיניים ואסתטיקה - תחת גג אחד

בשיתוף DENTISTICA, בשיתוף DENTISTICA

13.5.2020 / 9:53

מצאנו קליניקה רפואית מתקדמת אשר מציעה מספר שירותים שונים

דנט אסתטיקה. יח"צ,
DENTISTICA/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר בתי עסק המציעים מספר שירותים הגענו גם ל "DENTISTICA", זו מנוהלת על ידי ד"ר בהא הנו, רופא שיניים וביחד איתו ישנו ליווי רופא מומחה לאסתטיקה.

מספר מפיקים חברי המערכת קפצו לקליניקה שממוקמת בכניסה המזרחית לג'וליס, שתי דקות נסיעה אחרי מרכז הקניות הגדול של ירכא בצפון, הם חזרו מוקסמים מרופא צעיר ומוכשר.

בשנים האחרונות אחד הטרנדים החכמים שמאפיינים בתי עסק רבים ברחבי ישראל הוא שילוב של כמה שירותים תחת קורת גג אחת. את אותה התורה החליט ליישם גם בהא הנו, בן 30 והוא רופא שיניים שמתמחה בטיפולים שונים: הכנת כתרים ממוחשבים, השתלת שיניים, הלבנת שיניים, סתימות וטיפולי שורש, עקירות, טיפול בעששת, ניקוי אבנית ועוד. את לימודיו בהא עשה ברומניה ובארץ התמקצע במרפאות שונות בנהריה, שלומי ואזור הקריות.

ד"ר בהא מקפיד להיות מעודכן בכל מה שקשור לבריאות השן ואסתטיקת הפה ומשתתף באופן קבוע בהשתלמויות בתחום בארץ ובעולם אצל טובי הרופאים והמנתחים.

במאמץ להעניק שירות שווה לכל כיס, המרפאה מקבלת מטופלים שיש בידם ביטוח של חברת הראל ובקרוב מאוד המרפאה תתחיל לעבוד מול קופות החולים השונות.

דנט אסתטיקה. יח"צ,
DENTISTICA/יח"צ

סיבוב בקלינקה של ד"ר בהא הרשים אותנו מאוד, המקום שידר חמימות, דבר שיכול לעזור לכל מי שסובלים מפוביה מביקור אצל רופא שיניים. בנוסף התרשמנו גם מהמכשור המתקדם, בין היתר היה זה סורק אינטרא-אורלי. מדובר במכשיר אשר סורק את כל סוגי העבודות, מכתרים בודדים ועד גשרים טוטאליים בלסת אחת או שתיים, כולל עבודות על גבי שתלים.

שימוש במכשיר זה מוביל לדיוק מושלם בכל הנוגע לפרטים ולצבע התמונה התלת-מימדית, כך שבהא יכול להסתכל בפיות של הלקוחות דרך מסך כאשר מבצע סריקה לקראת טיפולים.

במקביל לד"ר בהא בקליניקה ישנו שירות רפואי נוסף בתחום האסתטיקה, הוא מנוהל על ידי רופא מומחה בתחום, הוא מעניק טיפולי בוטוקס הכוללים הזרקת חומרי מילוי לשפתיים, העלמת קמטים, הדגשת סנטר ולחיים ועוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דנט אסתטיקה. יח"צ,
DENTISTICA/יח"צ

רופא זה סיים את לימודיו בעיר הסטודנטיאלית קאונאס שבליטא בצפון אירופה, את הסטאז' בארץ ביצע בבית חולים רמב"ם בחיפה ולאחר מכן התמחה בתחום הכירורגיה הפלסטית ואסתטית בבית חולים סורוקה בבאר שבע.

לקוחות אשר חוששים או חשים באי נוחות בזמן הטיפולים, אלו יכולים להיעשות על ידי הרדמה מקומית.

חיכתה לנו הפתעה נוספת כאשר מצאנו נספח נוסף בקליניקה, מדובר בקוסמטיקאית מקומית שעובדת בכפוף אליהם ומעניקה טיפול משלים לכל דורש, הסרת שיער בלייזר, צמצום צלקות ומיצוק פנים בעזרת RF גלי רדיו ועוד.

"DENTISTICA", קליניקה לרפואת שיניים ופלסטיקה כללית, פגשנו ברופא מקסים ומוכשר שבחוכמה רבה הביא מספר נישות של טיפולים הכרחיים במקום אחד במרכז ג'וליס, קליניקה אליה נוהרים תושבי אזור הצפון כולו.

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף DENTISTICA, בשיתוף DENTISTICA
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully