וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריחות הנפלאים שישדרגו לכם את החיים

בשיתוף Smart Scent, בשיתוף Smart Scent

12.5.2020 / 15:54

מפיצי ריח טובים שיודעים להפיץ את הריח באופן אחיד בכל החלל ישדרגו כל חדר או מתחם בו הם מותקנים

Smart Scent. יח"צ,
Smart Scent/יח"צ

בישיבת צוות מערכת "המומחים" האחרונה, אחת המפיקות סיפרה כי החיים בבניין מגוריה בתל אביב קיבלו שדרוג רציני, ועד הבית רכש מנוי ושירות חודשי של מפיצי ריח ללובי הבניין ולמסדרונות בכל קומה ואלו מעניקים תחושה של בית מלון לכל דבר בזכות הריחות הנעימים.

עורך המערכת ביקש לדעת איזו חברה סיפקה את המוצרים הללו והתשובה לא איחרה להגיע, "Smart Scent" שמה, יצאנו לשטח לתהות על קנקנה וזהו סיפורה.

חברת "Smart Scent" פעילה בשטח כבר כחמש שנים, מי שמנווט אותה להצלחה הוא הבעלים שי נחמן, יזם ואיש עסקים ואל הנישה הזו של ריחות טובים נכנס לאחר שנזקק למוצר במתחם חדרי בריחה שהיה בבעלותו בעיר חיפה.

"אל החדרים השונים היו מגיעים עשרות אנשים בכל יום, חלק מהחדרים היו קטנים וצפופים וחיפשתי פתרון שיעניק תחושה של ניקיון ואווירה נינוחה" סיפר לנו שי והוסיף, "אז עשיתי מחקר שוק וגיליתי עולם שמעניק שירות אבל עדיין לא התפתח מספיק והחלטתי להיכנס גם אליו".

תוך זמן קצר שי גייס לקוחות ראשונים ל "Smart Scent", אנשים פרטיים וגם מוסדות גדולים, בין יתר הלקוחות שלהם מעניק שירות אישי כיום ניתן למנות את חברת הכשרת היישוב, הקניונים בבעלות רמי לוי, רשת מכון הכושר ספייס, רשת בתי הקפה, ,BiGA בית יד לבנים ועוד.

נכון לכתיבת שורות אלו המעטפת של "Smart Scent"כוללת 2,000 סוגים שונים של ריחות ושמנים ועל השירות הרחב אותו היא מעניקה סיפר לנו שי: "אנחנו מגיעים לכל פינה בארץ ומעניקים שירות של מכירה וטיפול לאנשים פרטיים, גופים וחברות בכל הגדלים, יש לנו צוות של עשרים טכנאים כך שבמידה ויש תקלה באחד המכשירים זמן ההגעה הממוצע הוא עד שעתיים".

למדנו כי חלק מהחברות השונות רכשו מסלולי השכרה מטעם "Smart Scent" ואלו כוללים שירות תחזוקה מקיף שכולל בתוכו החלפת פילטרים, סנן ותמצית על בסיס חודשי.

בעוד רוב רובן של החברות השונות בשוק מייבאות את המוצרים והמכשירים בטורקיה, שי מעדיף לייבא את המוצרים שלו מארה"ב ואת הריחות מצרפת למרות שמדובר בעלות גבוהה יותר, על כך הוא הסביר: " אין תחליף לאיכות, בטח ובטח כשמדובר בריחות שאנחנו מריחים לאורך כל היום, בכניסה ויציאה מהבית או מקום העבודה".

Smart Scent. יח"צ,
Smart Scent/יח"צ

מעבר לאיכות המוצרים הערך המוסף שמביא איתו שי הוא שירות ייעוץ שניתן ללא עלות ובהם הוא עוזר להתאים את הריחות לאופי המקומות השונים אשר חפצים בשירות המתקדם.

המוצר הנמכר ביותר של "Smart Scent" הוא מפיץ ריח חשמלי, מדובר במפיץ ריח אוטומטי אשר מתחבר ישירות לחשמל כך שאינו תלוי בסוללות, בהדלקה ידנית וגם לא בצורך להשתמש בתרסיס.

על המכשיר עצמו ישנו צג שדרכו ניתן לתכנת בקלות את תוכנית העבודה, שעות וכמות שבהן יופץ הריח לסביבה הקרובה בהתאם לצורך, מדובר בהליך קל מאוד לתכנות ובמקרה הצורך ניתן לקבל הדרכה מקצועית מאחד הטכנאים של החברה.

מדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, פיזור האדים בטכנולוגית Nano כאשר המכשיר יודע לפזר את הריח בחלל באופן אחיד ומדוד המעניק תחושה שגורמת פשוט לרצות להתקלח עם הריח.

"Smart Scent", היתה לנו פגישה מהנה בה למדנו המון על מגוון המוצרים, ריחות והשירותים השונים שנועדו לשדרג כל חלל שממנו ואליו נכנסים אנשים.

מספר טלפון- *9158

http://smartscent.co.il/

בשיתוף Smart Scent, בשיתוף Smart Scent
  • עוד באותו נושא:
  • ריח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully