וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיונות לשבת חתן - טיפים לשבת חתן מושלמת

בשיתוף קיטרינג הלל, בשיתוף קיטרינג הלל

12.5.2020 / 15:35

חתנים רבים אשר עומדים בפני חתונה בוחרים לערוך שבת לפני או שבת אחרי, תלוי במסורת של העדה והמשפחה, שבת חתן. במהלכה הם עולים לתורה וקוראים את פרשת השבוע, זוכים לברכות ולאחר מכן, מארחים בביתם את בני המשפחה המורחבת וחברים לארוחה מיוחדת

שבת חתן. depositphotos,
חתן/depositphotos

על מנת לארגן שבת חתן כמו שצריך, אירוע שלא יישכח, אזי שצריך למצוא רעיונות ייחודים, כאלה שיכולים להפוך את האירוע לבלתי נשכח. מעבר לכך, הרי שחשוב לשים לב למספר נקודות אשר יכולות להיות מאוד משמעותיות בארגון כל אירוע, ובפרט באירוע כמו שבת חתן בגלל הייחודיות שלו.

לפני שאנחנו נציג רעיונות עבור אירוע כמו שבת חתן וכן טיפים שיכולים להתאים לכם, חשוב לזכור, מדובר באירוע לכל דבר, למרות שלכאורה הוא הרבה יותר קטן ועל פניו, בגלל שהוא נערך, בדרך כלל בבית, אז אפשר לייחס לו חשיבות אחרת, מתונה יותר נניח מאירוע שנערך בגן אירועים או אולם, אך זה לא מדויק, שכן גם אירוע זה כולל אירוח של חברים ובני משפחה, ואי אפשר להתייחס אליו בצורה רגילה, כאילו מדובר בארוחת ערב או ארוחת צהריים סטנדרטית.

שבת חתן. pixabay,
קייטרינג/pixabay

רעיונות שיכולים לעזור בשבת חתן

מיקום השבת חתן

יש לכם אפשרות לארח את האירוע בבית, ואז תצטרכו לקחת אחריות על כל מה שקשור לארגון האירוע, כולל שירותי קייטרינג ובמקרים מסוימים גם על לינה של חלק מהאורחים בבית ההארחה. בד"כ נהוג לארח את אירוע השבת חתן בבית כנסת או בסביבתו הקרובה, ובכדי לדאוג ללינת האורחים יש לשכור בית הארחה או חדרים בבית מלון.

במקרה כזה, אתם צריכים לדאוג שכל האורחים יוכלו להגיע בצורה נוחה, יהיה להם מה לאכול, איפה לישון וכמובן שתהיה לכם אפשרות לערוך את האירוע עצמו כנדרש.

ארוחות לאורחי השבת חתן

אנחנו יכולים להזמין חברת קייטרינג לשבת חתן שתספק עבורנו את כל האוכל. אנחנו יכולים לבחור בין תפריט בשרי לחלבי, על פי מה שנראה לנו נכון לפי סוג האורחים ומה נדמה לנו, שהם מצפים לקבל במהלך האירוע.

כמו כן, אתם יכולים לחלק את הארוחות בצורות שונות, בין אם זה מגוון ארוחות קלות ובין אם זה ארוחה אחת גדולה ולצידה מספר ארוחות קטנות.

שילוב

במקום רק לארגן אירוע של שבת חתן, אתם יכולים לארגן לשלב בין ארוחת שישי ערב לפני לשבת חתן בבוקר למחרת. מן הסתם, תוכלו לשלב עוד פעילויות שונות שמתאימות לאירוע, בין אם זה יום לפני ובין אם זה באותו יום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טיפים לשבת חתן

צריך לזכור, שבת חתן זה אירוע שמרבית המשפחות, בוודאי משפחות מסורתיות ודתיות, לא יוותרו עליו. מעבר לעובדה שמדובר בסיבה טובה לחגיגה ושמחה משפחתית, הרי שמדובר כאן באירוע בעל משמעות דתית, טקסית. לכן, יש להכיר בחשיבות האירוע ולהיערך בהתאם.

בית הארחה מתאים

אתם יכולים לערוך את האירוע אצלכם בבית, אך בשביל להפוך אותו להרבה יותר חגיגי ושמח, גם להזדמנות להיות עם כל המשפחה במקום יפה, שונה וייחודי, וגם ליהנות מאירוע מושקע שמתאים לתקציב שלכם, הרי שאתם יכולים לפנות אל בית הארחה או אכסניות שמארחות שבת חתן. מן הסתם, יש לוודא שקיים בית כנסת בקרבת מקום וכן מקומות בהם אפשר לטייל ברגל.

קייטרינג לשבת חתן

אם אתם בוחרים לארח אירוע מחוץ לבית, אז תוודאו שהמקום מספק לכם שירותי קייטרינג, עדיף בכשרות מהודרת, איזה סוג, וכן מאיזו כשרות. יש מקומות שיציעו לכם חדרי אוכל משותפים מה שיכול להיות מאוד פשוט וזול, אך ייתכן ותצטרכו להתפשר לגבי סוג האוכל, וכן תוכלו להזמין קייטרינג באופן עצמאי, אך זה עלול לייקר את העלויות.

תחבורה ולינה לאורחים

אם אתם מארגנים שבת חתן מחוץ לבית, אז חשוב לוודא שיש אמצעי ודרכי תחבורה נוחים עבור האורחים (אתם יכולים גם להציע שירותי הסעה מאורגנים לאורחים מאותו אזור וכך לחסוך מהם את הצורך להגיע ברכב משלהם), וכן יש לוודא שיש במקום אפשרויות לינה מתאימות, בין אם זה לזוגות, משפחות עם ילדים, רווקים, רווקות וכדומה.

כאמור, מאחר ומדובר באירוע בעל משמעות דתית, רוחנית, וכן אירוע עם הזדמנות טובה לארח את כל בני המשפחה ביחד, מוטב להתייחס אליו בהתאם ולנצל כל אפשרות שעומדת לפתחנו.

בשיתוף קיטרינג הלל, בשיתוף קיטרינג הלל
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully