וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pack a wish: מארזי מתנות מיוחדים

בשיתוף Pack a wish, בשיתוף Pack a wish

12.5.2020 / 14:45

כולם אוהבים לקבל ולהעניק מתנות אבל תהליך הקנייה לעיתים לא פשוט כלל. החנות הזו תעשה בשבילכם את העבודה

פאקאוויש. איה וינד,
פאקאוויש/איה וינד

בואו נדבר על מתנות. בתרבות המערבית המתנה היא אחת הדרכים האולטימטיביות להבעת אהבה. אבל אם נודה על האמת, בחירת מתנה עלולה להיות כאב ראש גדול. אנחנו חורשים את הקניונים ומרכזי הקניות בניסיון נואש למצוא מתנה מתאימה וייחודית ליקירי ליבנו. לעיתים אנו שוכחים כי בסופו של דבר תהליך רכישת המתנה יכול להיות חוויה גדולה.

הכירו את Pack a wish, חנות דיגיטלית המתמחה במארזי מתנות ייחודיים. באתר החנות תוכלו לבחור מתנה הישר מסלון ביתכם, בכמה לחיצות פשוטות, ובכך להימנע מהתסכול המתלווה לבחירת המתנה בשיטוט בין מרכזי הקניות.

את Pack a Wish הקימו לפני כשנה וחצי דפנה טור, המגיעה מעולם העיצוב, ודפנה ארז, אשר מגיעה מעולם הטכנולוגיה. שתיהן היו בעלות עסקים עצמאיים נפרדים, לאחר שעזבו קריירה מבטיחה בהייטק, והכירו בשיתוף פעולה עסקי שערכו עם בין המותגים שלהן. החיבור היה מיידי, והוליד את Pack a Wish.

עורך המערכת שמע מדפנה ארז על התהליך שהוביל להקמת פקאוויש "החיבור בינינו מביא משהו אחר, שקשה למצוא. הטכנולוגיה, העיצוב, התוכן, חוויית המשתמש - כל זה אנחנו מביאות מניסיון העבר שלנו הן כשכירות בהייטק והן כבעלות חנויות אינטרנטיות. אנחנו שמות דגש גדול מאוד על החוויה - החל מהביקור באתר שלנו שלא מזכיר חנויות דיגיטליות אחרות, דרך המארזים המאוד מדויקים ומגוונים שלנו, המוצרים היפים והאיכותיים, האריזה הייחודית המשלבת תמיד הומור עדין, וכמובן - פתיחת המתנה על ידי הנמען בר המזל שזכה בחברים טובים שקנו לו פקאוויש".

פאקאוויש. יח"צ,
דפנה טור ודפנה ארז/יח"צ

באתר תמצאו מארזים מעוצבים ומושקעים לכל מטרה, שעושים נעים בעין וטוב בלב. גם אלו ש"יש להם הכל" וש"לא צריכים כלום" לא יוכלו לסרב לקופסא כזו, שברגע שהיא נפתחת ההתרגשות מורגשת בכל החדר.

כמו כן, בפקאוויש חשבו גם על אלו שמתקשים לבחור או להתאים מתנות ליקיריהם. בדיוק למטרה זו, ישנה אפשרות למארז ''חבילה בהפתעה". רוכשי מארז זה יוכלו לציין פרטים על מקבל המתנה, וצוות פקאוויש יתאים עבורו את המארז האולטימטיבי.

בתקופה האחרונה, לנוכח משבר הקורונה, בפקאוויש עבדו ללא הרף על מנת לעמוד בביקוש האדיר שנוצר למתנות בתקופת חג הפסח. הן מספרות כי "קיבלנו הזמנות מלקוחות שלמרות המצב מבקשים לעשות טוב על הלב ליקיריהם ולשלוח מארזים מרחוק. כל האופרציה שלנו מהיום הראשון מיועדת לאנשים שמזמינים מתנה למישהו אחר, ועכשיו בתקופת הקורונה זה קריטי. אין צורך לבקר בחנות, אין הכרח להיפגש עם מקבל המתנה. את הברכה משאירים לנו באתר ואנחנו מצרפות, והמתנה שהיא כולה שלך פשוט מגיעה עד לפתח הבית של אהוביך. זו המטרה של פקאוויש."

בנוסף, בעלי עסקים וחברות גדולות פנו לצוות החברה על מנת ליצור מארזים ייחודיים לעובדים שלהם. המארזים הורכבו במיתוג אישי וממוצרי כחול לבן בלבד כיאה לתקופה, ונשלחו לעובדי החברות עד הבית, מצפון ועד דרום.

התקופה הזו מייצרת מצבים הזויים, אך גם מרגשים, והנשים שמאחורי פקאוויש התקשו להסתיר את ההתרגשות "אם נדבר בכנות, בלי טיפת ציניות, אנחנו מרגישות שאנחנו מבצעות שליחות של ממש. סיפקנו מארזים לבני זוג שלא יכולים להיפגש לנוכח המצב, לסבתות שלא זכו לראות את הנכדים שלהן אך קיבלו מהם מארז שאנחנו מקוות שעשה להן טוב על הלב. הלקוחות שלנו הם המשפחה שלנו, במיוחד בתקופה הזו."

דפנה מספרת שבנוסף לעניין במארזים החלו להגיע פניות מבעלי חברות בנוגע למרחב הדיגיטלי של פקאוויש, מה שהוביל להקמת החטיבה הדיגיטלית של החברה. "לאחר שאתר פקאוויש עלה לאוויר, התחלנו לקבל פניות מקולגות מהתחום העסקי על מנת לסייע בקריאייטיב הדיגיטלי של החברות. הבנו שיש בנו משהו ייחודי, ומהר מאוד הקדשנו זמן וכוח אדם ופתחנו את חטיבת הדיגיטל של פקאוויש, המעניקה שירותים של בניית אתרים ושל שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות. כיום חטיבת הדיגיטל שלנו מעניקה שירותים ללקוחות מאוד מגוונים החל מעסקים קטנים, מלונות, הום סטיילינג וחברות הייטק."

צוות פקאוויש רותמות את הניסיון שהן צברו כעסק, ומסייעות כך לעסקים נוספים. למעשה, כך נוצר מצב שבו שתי החטיבות השונות של פקאוויש מזינות אחת את השנייה.

כיום, לנוכח המצב, יצרו ב Pack a wish מארזים מיוחדים לתקופת הקורונה, "ננה-קורונה", שיגרמו לכם לספק ליקיריכם רגעי נחת בתוך כל הטירוף שבתקופה האחרונה. כך למשל התאימו בפקאוויש מארז מיוחד לצוותי הרפואה, המשלב בתוכו גם תחתיות לכוסות שתייה חמה הומוריסטיות שיעניקו הפוגה מרעננת עבור הצוותים הרפואיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פאקאוויש. איה וינד,
מארז ''זמן קורונה'' לצוות הרפואי/איה וינד

אין ספק כי במקרה של Pack a wish, הגירל פאור הוכיח את עצמו בגדול. שילוב של שתי נשים מצליחות בתחומן, יצר חיבור מיוחד שרקם עור וגידים לעסק מעניין שמפיח חיים בתחום המתנות.

Pack a wish מארזי מתנות ייחודיים לאנשים מיוחדים

לאתר

לדף הפייסבוק

לדף האינסטגרם

בשיתוף Pack a wish, בשיתוף Pack a wish
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully