וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקורונה: כך תיחלצו ממשבר זוגי

בשיתוף יעל ויצמן-זוננטל, בשיתוף יעל ויצמן-זוננטל

12.5.2020 / 13:19

השהות הממושכת בבית בחודשים האחרונים הערימה קשיים על חייהם של זוגות רבים. טיפול זוגי נכון עשוי לעזור להיחלץ מהמשבר

יעל ויצמן זוננפלד. יח"צ,
יעל ויצמן זוננטל/יח"צ

משפחות רבות ישראל עברו בחודשיים האחרונים תקופה מאתגרת מאד . המצב הכללי אשר שרר במשק, במשבר הקורונה, סגר משפחות יחד בבית. השינוי הזה בשגרה הקשה גם על הזוגיות אצל משפחות רבות.

כעת, אחרי החזרה האיטית לשגרה, אצל זוגות רבים עולה השאלה: איך נוכל להמשיך לחיות יחד בשלום? התשובה לכך נמצאת אצל יעל ויצמן-זוננטל, יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת, אשר מלווה זוגות לצורך יצירת שינוי בזוגיות, חיזוק, ניהול קונפליקטים, יציאה מבדידות וצמיחה ממשבר, ובנוסף, היא מומחית בניהול משברים והכנה זוגית להורות.

לבחור יועצת, זה לתת במישהו זר אמון מלא: "כל זוג שבוחר לבוא אלי מרגש אותי ומבחינתי זה הפרגון הכי משמעותי". סיפרה ויצמן-זוננטל והוסיפה: זוג שהגיע אליי דווקא מהפייסבוק, נתן לי את האפשרות ליצור בהם שינוי לאחר שכבר תיאמו מועד לרבנות. כבר לאחר מספר פגישות, הם החליטו למשוך את בקשתם לגירושין. הזוג שביקש להישאר בעילום שם מסר אחרי שסיים את התהליך: "כשהגענו אל יעל לא האמנו שיש עוד מה לעשות, היינו בנתק כמה שנים, כל פגישה איתה, בדיוק וברגש שלה עזרה לנו. היא העצימה, הרימה, הראתה לנו את עצמנו ואת מי פספסנו בתוך השגרה".

יעל ויצמן זוננפלד. יח"צ,
יעל ויצמן זוננטל/יח"צ

בעקבות משבר הקורונה, יצאה ויצמן-זוננטל במבצע ובשירות חדש, כאשר היא מעניקה הנחה של 50% במפגש הראשון (עד חודש יולי 2020) וכמו כן, היא מציעה שירות ייעוץ אונליין, שמיועד לישראלים שעברו לחו"ל/ברילוקיישן (וכמובן למי שבבידוד ולא יכול להגיע לקליניקה). היא מעידה כי היציאה מהשגרה מאוד מבלבלת: "הסגר והלחץ ששררו במדינה לא עשו טוב להרבה אנשים ועכשיו פתאום צריך לחזור לשגרה. אני ממליצה לכל אחד לחשוב מה הדבר הטוב שהוא מצא בזוגיות או במשפחה שלו בזמן הסגר, ולשמר את זה גם בשגרה''.

על מה את שמה דגש בתהליך הייעוץ?

"בתהליך אני שמה דגש על לקיחת אחריות ויכולת הבחירה. תפישת העולם שלי מבוססת על תפישתו של אדלר. אני מאמינה שכל אדם שואף להיות בעל ערך והמשפחה היא המסגרת החשובה לקבלת תחושה זו. כמו כן אני מאמינה שלכל אדם ישנה היכולת לשפר את איכות חייו ובכך להפוך משבר לצמיחה''.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יעל ויצמן זוננפלד. יח"צ,
יעל ויצמן זוננטל/יח"צ

ויצמן-זוננטל מתכננת בהמשך ליצור סדנאות והרצאות לזוגות לפני לידה או נשים בחל"ד, על המעבר משניים לשלושה, כהכנה זוגית להורות וכדומה. היועצת בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה ותואר שני בלימודי משפחה/ ייעוץ משפחתי, התמחות במכון אדלר. בהמשך היא רכשה ידע נוסף ולמדה ייעוץ זוגי עם התמחות במיניות. ויצמן-זוננטל מלווה זוגות ומשפחות בשתי קליניקות, במושב ינוב ובמושב מזור. כמו כן, היא ממשיכה ללוות זוגות גם באונליין. לסיום, היא החליטה לפנק בטיפ זוגי: "ריבים הם חלק מזוגיות בריאה. חשוב ללמוד איך לריב. בשביל כך צריך לזכור שמולנו עומד מי שבחרנו לחיים, ולא אויב, ולכן נדבר על עצמנו ועל הקושי שלנו, ולא נעמוד עם אצבע מאשימה".

טלפון: ‪ 052-409-0040‬‬‬

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף יעל ויצמן-זוננטל, בשיתוף יעל ויצמן-זוננטל
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully