וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית הקנייה המיוחדת של נשים רבות בישראל

בשיתוף joy365, בשיתוף joy365

12.5.2020 / 12:00

מיה ארזי פועלת בעולם הקוסמטיקה כבר יותר מ-26 שנים וכעת היא רותמת את נסיונה לקבוצת פייסבוק של נסייניות קוסמטיקה המונה כ-11,000 חברות

joy365. יח"צ,
joy365/יח"צ

לרגל יום העצמאות 72 של מדינת ישראל ובמסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר נשים חזקות ומצליחות, אחת ממפיקות המערכת הפנתה אותנו לקבוצת פייסבוק מיוחדת במינה לנשים בלבד, Beauty with Joy365 מועדון נסייניות קוסמטיקה, טיפוח ויופי.

קבוצה זו מכילה קרוב ל 11,000 חברות שהפכו להיות למשפחה אחת גדולה שבה עולים נושאים שונים ומגוונים סביב עולם הקוסמטיקה והרבה אתגרים מצחיקים נושאי פרסים ומפגשים באופליין בהם חברות הקבוצה מכינות ואורזות קיטים של קוסמטיקה לנשים בבתי אבות.

הרוח החיה מאחורי הקהילה המצליחה היא מיה ארזי, יזמית בנשמה כשלפני קצת יותר משנה פתחה חנות וירטואלית למוצרי קוסמטיקה, טיפוח ויופי . הקבוצה בפייסבוק והחנות הוירטואלית משלימים האחד את השנייה כאשר מיה דואגת להניע את הבנות לפעולות וסיפורים על חוויות בהקשר של המוצרים השונים.

הקהילה מקבלת פירגון גדול מחברות קוסמטיקה רבות אשר דואגות להעביר למיה אלפי דוגמיות של מוצרים אותם מיה שולחת לחברות הקהילה וללקוחות החנות להתנסות. אחרי ההתנסות הן מעלות חוות דעת אמיתיות (ולא ממומנות) על החוויה מהמוצר.

joy365. יח"צ,
joy365/יח"צ

פגשנו את מיה על מנת ללמוד כיצד מצליחים לגעת ולהניע אלפי נשים שונות, מצאנו אשת חיל עם ראש גדול על הכתפיים. מיה ארזי בת 46 חיה ונושמת את עולם העסקים כבר מגיל 20, אז עזרה לשנות את תחום עולם החתונות כאשר בנתה את החופה הלבנה הראשונה שעומדת בלי שיחזיקו אותה, ולאחר מכן התרחבה לתחום העיצוב אירועים.

"בתחילת שנות ה 90 עבדתי עם כ 1,200 מתוך 1,800 אולמות האירועים שהיו דאז בישראל" סיפרה לנו מיה והוסיפה", כך שסביר להניח שאם התחתנתם בשנות ה 90, לפחות בחצי מהמקרים החופה היתה מעשה ידיי".

בשנת 2005 היא עברה להתגורר ברוסיה ביחד עם מי שהיה אז בעלה ושלושת ילדיה, על מנת להיות עצמאית מבחינה כלכלית, היא למדה את השפה ותוך זמן קצר פתחה עסק לקוסמטיקה, זה כלל יצוא, יבוא ופיתוח מוצרי קוסמטיקה וסבונים. לפני שנה וחצי ובעקבות הגיוס של אחת מבנותיה לצה"ל, מיה חזרה לארץ אך המשיכה לעבוד בתחום החן והיופי.

לצורך כך הקימה בעצמה חנות למכירת מוצרי קוסמטיקה באינטרנט שבה אפשר למצוא מאות סוגים של קרמים לטיפול בבעיות עור, ניקוי פנים, מסכות ופילינגים, קרם לחות והזנה, מוצרי איפור וציפורניים, תוספי מזון ועוד.

שאלנו את מיה, מה ההבדל בין חנות האון ליין שלך לעומת רבים אחרים, היא הסבירה: "בראש ובראשונה בנוסף למותגי הקוסמטיקה הנפוצים, אנו מחזיקים גם את מותגי הקוסמטיקה אשר אינם מוצרי מדף רגילים אלא גם כאלה אשר משוייכים לשוק המקצועי ונמכרים רק בנקודות מכירה מיוחדים אצל אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה, מעבר לזה יצרתי חוויית קנייה מיוחדת במינה ועל כך יעידו אלפי הלקוחות שאותן ניתן למצוא גם בקבוצת הפייסבוק המיועדת לנשים בלבד, Beauty with Joy365 מועדון נסייניות קוסמטיקה, טיפוח ויופי שפתחתי".

שוחחנו עם כמה נשים שרכשו מוצרים שונים מ joy365"", כולן סיפרו לנו כי מעבר לאיכות המוצרים הם הופתעו מהצורה בה קיבלו את ההזמנה.

סיון אלמוג סיפרה לנו: "בעבר כשהייתי נוהגת להזמין תכשיר או קרם מחנויות און ליין הייתי מקבלת את החבילה בלבד, בפעם הראשונה שהזמנתי דרך joy365 חיכתה לי הפתעה מרגשת, החבילה היתה עטופה בנייר משי ורוד ובתוכו מצאתי עוד מלא דוגמאות אחרות להתנסות, בנוסף היה שם מכתב וברכה אישית בכתב יד, משם מיד נוצר קשר אישי עם מיה".

גם יעל כהן החמיאה: "אני כבר יודעת שבכל הזמנה מצפה לי הפתעה חדשה ובכל פעם אני סקרנית לראות איך מיה יכולה להפתיע והיא כל פעם מפתיעה ומרגשת מחדש, בפעם האחרונה הזמנתי תכשירים לפדיקור וההפתעה שחיכתה לי היתה אבן ברקת עם פתק אשר מסביר את הסגולה שלה, הברקת מעצימה את הלב כשעוזרת בבניית יחסים של אמון ואהבה, עוזרת לפתח רגשות של אחווה ושל אהבה ללא תנאי, החווייה הזו שבאה ביחד עם המוצר הופכת את העניין להרבה יותר אישי ומהנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
joy365. יח"צ,
joy365/יח"צ

על המשך הדרך מיה סיפרה לנו: "אני מזמינה עוד ועוד נשים להצטרף לקבוצת הפייסבוק הייחודית שלנו, הכל נעשה שם בכיף גדול ובפרגון הדדי, הכל סביב עולם היופי שלנו אבל נוצרו שם חברויות של ממש גם בעולם שמחוץ לפייסבוק, וכמובן שאני מתכוונת להמשיך למלא את המדפים בחנות הוירטואלית במוצרים הכי איכותיים".

היתה לנו פגישה מהנה עם אשה יוצאת דופן במינה שבנתה את חייה בעשר אצבעות והיום נוגעת בנשים רבות בזכות ראש יצירתי ולב רגיש.

לקבוצת הפייסבוק

לאתר החברה

בשיתוף joy365, בשיתוף joy365
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully