וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקטן ועד גדול - למה מעסיקים זקוקים לתפעול פנסיוני

בשיתוף KTREE תפעול פנסיוני למעסיקים, בשיתוף KTREE תפעול פנסיוני למעסיקים

12.5.2020 / 11:14

על העברת כספים מהמעסיק לחיסכון הפנסיוני של העובד יש רגולציה שנועדה למנוע טעויות ופגיעה בזכויות העובד. חברה מקצועית תגרום למעסיק לישון בראש שקט

חיסכון. depositphotos,
חיסכון/depositphotos

תקנות הפיקוח על שירותים פיננסיים המסדירות את אופן הדיווח של מעסיקים על הפקדות ותשלומים לקופות הגמל ותכניות הפנסיה של העובדים נקבעו בשנת 2014, ועברו רגולציה אשר נכנסה לתוקפה בשנת 2016, ומוסיפה להתעדכן מדי שנה. עיקר הרגולציה התייחס לחובת העברת נתונים באמצעות ממשק דיגיטלי ואחיד באופן ישיר או באמצעות חברה חיצונית, הנחיה אשר נועדה למנוע טעויות בהעברות הכספים וההפקדות, השבת כספים למעסיק ופגיעה בזכויות הפנסיוניות ובחיסכון של העובד.

חברת KTREE תפעול פנסיוני למעסיקים זיהתה את הצורך של המעסיקים במעטפת שירותים מקצועית ותיווך בין מערך השכר של חברות וארגונים לחברות הביטוח, כמו גם את הרמה המקצועית ומאגרי הידע הנדרשים להתמצאות על מנת לייצר מנגנון אחיד, רציף, מקצועי וישר להעברת הכספים כחוק, לרישום ולדיווח, תוך הימנעות מטעויות וכשלים המסכנים את המעסיק והעובד כאחד.

את החברה שקמה כשותפות בשנת 2016 מובילים שני שותפים אשר האחד מביא ניסיון בן למעלה מעשרים וחמש שנים בעולם החיסכון לפנסיה ואילו השני כלכלן ומנהל כספים כמו גם סוכן ביטוח מורשה. השילוב בין היכולות המקצועיות המהוות את בסיס חברת KTREE יצר מערך מקצועי שאין שני לו, תוך שילוב בין שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והמובילות ביותר והעסקת כוח אדם איכותי, מקצועי ומסור ליצירת חבילת שירותים מלאה בעבור לקוחות החברה.

חברת KTREE חרטה על דגלה מתן שירותי תפעול פנסיוני למעסיקים בנגיעה אחת, שירות אשר ניתן כמעטפת מלאה לכלל צרכי הארגון ובהתאמה אישית.

שירותי החברה כוללים:

דיווח אחיד באמצעות מערכות ותוכנות מתקדמות העובדות בממשק ישיר ומאובטח אל מול כל חברות הביטוח.

קליטת היזונים חוזרים- בקרה על קליטה תקינה ומדויקת באמצעות קליטת קבצים חוזרים (כמתחייב בחוק) מגופי הפנסיה, הביטוח והגמל, ואימות הנתונים בהתאם לנדרש ולנעשה בפועל.

טיפול בהיזונים חוזרים בסטטוס שגוי/ נדחה/ בטיפול- כאשר הקבצים החוזרים כוללים מקרים בסטטוס שונה מסטטוס "תקין", החברה תבדוק לגופו וביסודיות כל מקרה, לרבות יצירת הקשר עם חברת הביטוח ועם כל ממשק חיצוני שיידרש, ליצירת תיקון והתאמה מלאה.

דיווח שוטף למעסיק- הנפקת דו"חות קבועים באופן שוטף למעסיק תוך פירוט ברת עובד, מחלקה/צוות וארגון ובשקיפות מלאה.

הפקת נתונים לטפסי 161 עם סיום העסקת עובד- הנפקת דו"חות מדויקים ומלאים בעבור העובד לרבות כלל המסמכים הנדרשים להמשך תפעול הקופה/הקרן, פדיון, או כל פעולה מורשית אחרת.

הפקת דו"חות פיצויים- הפקת דו"חות הצטברות קרנות פיצויים בסיום שנת מס בעבור העובדים ובעבור המעסיק.

חוקי הפנסיה במדינת ישראל מחמירים ומטילים את חבות ההתנהלות על במעסיקים, כאשר התנהלות רשלנית גם אם בתום לב מסכנת את הארגון והמעסיק בחשיפה לתביעות, קנסות ואף אישום פלילי. דיווח דיגיטלי, מסודר ושקוף בליווי חברת KTRE המובילה את השוק ועומדת לצד מעסיקים בכל סדרי הגודל ובפריסה ארצית, מבטיח התנהלות מקצועית, שקופה ואחראית, לטובת העובדים ולטובת המעסיק.

לאתר אינטרנט

לעמוד הפייסבוק

טלפון ליצירת קשר: 0507752044
איימל: Office3@ktree.co.il

בשיתוף KTREE תפעול פנסיוני למעסיקים, בשיתוף KTREE תפעול פנסיוני למעסיקים
  • עוד באותו נושא:
  • פנסיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully