וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסך שמעניק פינוק מושלם לכל כלי הרכב

בשיתוף פינוק הרכב, בשיתוף פינוק הרכב

12.5.2020 / 10:18

בשדרות ירושלים בחולון שוכן מוסך פינוק הרכב המושך אליו מאות לקוחות חוזרים כבר עשרות שנים בזכות השירות האדיב וההגון

פינוק הרכב. יח"צ,
פינוק הרכב/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על תחום המוסכים בישראל, הגענו גם למוסך "פינוק הרכב", מוסך זה פעיל כבר למעלה מ 20 שנה כאשר כולל בתוכו מספר מחלקות שונות, מחלקה המיועדת למכונאות רכב כללית, מחלקת חשמל גדולה, מיזוג אוויר ואבחון תקלות בצורה ממוחשבת ומתקדמת.

מפיק חבר המערכת יצא לבדוק מקרוב על השירותים השונים במוסך אשר ממוקם בשדרות ירושלים 150 בחולון, הוא חזר נרגש מבית עסק שהציב רף גבוה של שירות ומקצוענות.

"פינוק הרכב" הוא מוסך מורשה אשר מטפל ומעניק שירותים לכל כלי הרכב השונים בניצוחו של הבעלים, עודד דרזי. כאשר הגעתי למוסך בשעת בוקר מוקדמת, המוסך כולו כבר עמד על הרגליים כאשר צוות עובדים גדול עמל על ומתחת למכוניות השונות. בחדר ההמתנה המרווח פגשתי במספר לקוחות שחיכו לרכבם וניצלתי את ההזדמנות על מנת לשוחח עם כמה מהם על מנת לקבל חוות דעת ישירה, רפי מסיקה סיפר לי: "הכרתי את המוסך הזה ממש במקרה ולמדתי מקרוב עד כמה הם מקצוענים ואמינים.

"נכשלתי בטסט על חופש במסרק הגה ורציתי לקבל חוות דעת נוספת לאחר שכמה מוסכים אחרים אמרו לי כין אין ברירה אלא להחליף את כל החלק ומדובר בחלק לא זול בכלל, עודד ביצע אבחנה נוספת ומצא כי מדובר בבעיה נקודתית ואין צורך להחליף את כל המכלול, באותו הרגע הוא קנה אותי ומאז זה מוסך הבית שלי".

נורית אגמי החמיאה גם כן, "אין לי ידע במכונאות אבל למדתי כי כשקיימת מצוקת חניה במקום יש לכך סיבה, כך היה כשהגעתי למוסך בפעם הראשונה ולא טעיתי. בכל פעם מחדש אני מתרשמת מהשירות נעים, הסבר מעמיק שמקבלת על כל פעולה לפני שהם מבצעים, הדיוק והגינות, הגעתי היום כי המזגן ברכב שלי לא קירר כמו שצריך, תוך זמן קצר בדקו ומצאו שצריך להוסיף גז לכן אני ממתינה".

עברתי על חוות הדעת ש"פינוק הרכב" קיבל באתרי הביקורות השונים באינטרנט, מצאתי כי בכולם הללו את המקצועיות, המחירים נוחים ואמינות של הבעלים.

בשלב מסויים ביקשתי אישור ממנהל העבודה במוסך להסתובב בין המחלקות השונות, אי אפשר היה שלא להתרשם מהסדר וניקיון בכל פינה, בשונה ממקומות אחרים לא ראיתי כלים מפוזרים וגם לא שלוליות של שמנים, כמו השטח גם העובדים עצמם היו לבושים בצורה מסודרת ומכובדת.

פינוק הרכב. יח"צ,
פינוק הרכב/יח"צ

במחלקת המכונאות הכללית מעניקים שירותים שוטפים של טיפולי 10,000 ו 100,000, מבצעים את תיקוני כל התקלות הקשורות במערכות של הרכב כמו מנוע, בלמים, משאבות, פלאגים, רצועת טיימינג, ניקוי מערכת הזרקת דלק בנזין, החלפת קלאץ' ועוד.

מחלקת החשמל מתחלקת לשלושה תחומים שונים, חשמל, דיאגנוסטיקה ומיזוג אוויר כשחלק נכבד מהתקלות מאובחנות על ידי מערכות מחשוב מתקדם.

הצלחתי לתפוס מספר מילים גם עם בעלי המוסך עודד דרזי, שאלתי אותו כיצד מחזיקים מעמד בתחום כה דורשני לאורך שנים רבות, הוא הסביר: "קודם כל אני אוהב את התחום, אני אוהב לשרת אנשים ומקבל סיפוק רב כאשר רואה איך לאורך השנים אספתי מאות לקוחות חוזרים, מבחינתי זה מאשר כי הדרך שבה אנחנו פועלים היא הנכונה וזה מה שמעניק לי את הדרייב להמשיך לעמוד ברף שהצבנו מבחינת שירות, מקצועיות, אמינות ומחירים".

"פינוק הרכב", 20 שנה של פעילות בשטח לא הולכות ברגל והן אות למופת למי שמכבדים את המקצוע ואת הלקוחות בצורה מעוררת השראה בזכות מקצועיות, אמינות ומחירים הוגנים ועל כך לא נותר אלא להוריד את הכובע ולפרגן בגדול.

מספר טלפון לבירורים והזמנות:
03-5582250


כרטיס ביקור דיגיטלי

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף פינוק הרכב, בשיתוף פינוק הרכב
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully