וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה החדשה בעולם העיצוב והאדריכלות

בשיתוף XYZ DESIGNS, בשיתוף XYZ DESIGNS

12.5.2020 / 9:38

XYZ DESIGNS מעצבת כבר 4 שנים אלמנטים עיצוביים וגם מתכננת פרויקטים עיצוביים שונים

"מתוך פרויקט תקרות דקורטיביות שביצענו עבור פיצו קדם אדריכלים". עמית גרון,
"מתוך פרויקט תקרות דקורטיביות שביצענו עבור פיצו קדם אדריכלים", אדריכלות: פיצו קדם ושירלי מרקו, אדריכלית אחראית: שירלי מרקו, עיצוב תאורה אדריכלית: אורלי אברון אלקבס, סטיילינג לצילומים: אתי בוסקילה, פיקוח: אייל שריג בע"מ/עמית גרון

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" הסוקרות את עולם עיצוב הבתים ומבנים מסחריים פגשנו אנשי מקצוע רבים, אולם רותם גולדבלט הבעלים של חברת ,XYZ DESIGNS חברה המשלבת משרד לאדריכלות ועיצוב בנוסף לסטודיו/מפעל המייצר את כל המוצרים המתוכננים, הוא מהבודדים שמצאנו כאחד שחי ונושם את התחום לאורך שנים מכמה כובעים שונים. בתחילת דרכו המקצועית רותם היה מנהל ומפקח על עבודות בנייה כאשר פיקח מקרוב על המתרחש בשטח, כיום הוא נמצא בצד שמתכנן מראש כיצד הפרוייקטים יראו.

שתי מפיקות חברות המערכת יצאו למשרדי החברה בתנובות, הן חזרו מאוהבות בעיצובים יוצאים מגדר הרגיל.

XYZ DESIGNS היא חברת אדריכלות ועיצוב הפעילה כבר כ 4 שנים, העוסקת בתכנון, עיצוב וייצור של אלמנטים אדריכליים ועיצוביים, חלקם דקורטיבים במאה אחוז ובנוסף עוסקת גם בפן הפרקטי כאשר יודעת להוסיף ערך מוסף לחללים של מבנים ולעיצובים שונים.

"מתוך פרויקט המשרדים של שגיב בלזר ושות' עו"ד". עידו אדן,
"מתוך פרויקט המשרדים של שגיב בלזר ושות' עו"ד", עיצוב פנים: בלה שבירו/עידו אדן

בבעלות החברה ישנו סטודיו ומפעל שמוציא לפועל את כל התכנונים המוקדמים של אותם הפתרונות העיצוביים לבנייה, בעזרת טכנולוגיית חריטה וחיתוך ממוחשב וטכנלוגיות מתקדמות נוספות.

על הסיבה שהובילה אותו לתחום האדריכלות ועיצוב הפנים סיפר לנו רותם: "את תחילת הדרך בעולם הנדל"ן עשיתי בפרוייקטים שהוצאתי לפועל, בהם ניהלתי ופיקחתי על העבודה מקרוב, אולם בעקבות משבר האשראי בארה"ב ב 2008, כזה שהשפיע על העולם כולו, החלטתי לא לשים את כל הביצים בסל אחד והמשכתי ללימודי הנדסאי אדריכלות במכללת שנקר ומאז אני לא מסתכל לאחור".

על הכשלים וחוסרים שרותם זיהה בתחום הוא סיפר לנו: "אחד הדברים שזיהיתי שיש בו צורך הוא לבנייה של שפה משותפת שתעזור לתאם בין כל הגורמים השונים בפרוייקט בנייה", סיפר לנו רותם והוסיף, "כי כאשר דברים ברורים לא רק למתכנני הפרויקט אלא גם לאנשי השטח, כל תהליך העבודה מתקצר עבור כולם ובנוסף יש קיצוץ משמעותי בהוצאות כספיות מיותרות ובסופו של דבר הלקוח מרגיש את זה גם בכיס".

לאורך השנים XYZ DESIGNS עבדו עם ומול משרדי האדריכלות הגדולים והמובילים בשוק, ביניהם מצאנו את פיצו קדם, ערן בינדרמן ואחרים, וגם מי שמתמחים בעיצוב תעשייתי, עיצוב פנים, קבלנים שונים וכמובן לקוחות פרטיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
"מתוך פרויקט משרדי שבירו, מתחם עזריאלי חולון". דורון טל,
"מתוך פרויקט משרדי שבירו, מתחם עזריאלי חולון", עיצוב פנים: בלה שבירו/דורון טל

עיקר החומרים ש XYZ DESIGNS עושים בהם שימוש: לוחות לבנייה של תשתיות רבות כגון רצפות, תקרות, קירות, גגות שטוחים ומרפסות, וחלקם העיקרי הינו תכנון, עיצוב וייצור של חיפויי קירות דקורטיבים לחיפוי חזיתות מבנים וקירות פנים.

חלק מהם אלו לוחות של בטון אדריכלי מסוג פייבר צמנט, לוחות אלו מגיעים בעובי, גוונים שונים ובצפיפות גבוהה והוא מיובא לארץ על ידי חברת STB פתרונות מתקדמים בע"מ.

בנוסף XYZ DESIGNS היא החברה הראשונה בארץ אשר עושה שימוש ועיבוד בלוחות MGO שהם לוחות מגנזיום, מעבר למטרות בנייה, אלו בעלי תכונות נוספות כמו בידוד אקוסטי ותרמי, בנוסף ליכולת לשחק איתם מבחינה דקורטיבית.

מעבר לחומרים הללו, XYZ DESIGNS משתמשת בחומרים רבים נוספים עבור הפרוייקטים השונים.

על תהליך העבודה הסביר לנו רותם: "השלב הראשון הוא תכנון הפרויקט, הבנת הדרישות של מי שמבקש את השירות שלנו, ניתוח הצרכים ומתן פתרונות אפשריים, בין אם מדובר עבור אדריכלים, מתכננים שונים, קבלנים או לקוחות פרטיים.

"השלב השני הוא עיצוב האלמנט, זאת אנחנו עושים דרך העברה של הדמיות להמחשבה עבור הלקוח, כך שגם עין לא מקצועית יכולה לראות בבירור איך הדברים יראו.

"השלב השלישי הוא כבר שלב העשייה, תחילת יצור, עיבוד העבודה והאספקה עצמה".

XYZ DESIGNS, היתה לנו פגישה מרתקת עם איש מקצוע מיוחד שהקיף עצמו באנשי מקצוע מובילים וביחד יצרו שפת עבודה חדשה שמחוללת פלאים בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים.

לאתר האינטרנט

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

טלפון - 073-3744449

בשיתוף XYZ DESIGNS, בשיתוף XYZ DESIGNS
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully