וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת עם נשמה: ליאורה נמני, מעצבת הפנים שלכם

בשיתוף ליאורה נימני, בשיתוף ליאורה נימני

12.5.2020 / 9:21

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. הכירו את ליאורה נימני, מעצבת הפנים שתעצב עבורכם את דירת החלומות שלכם

ליאורה נימני. יח"צ,
ליאורה נימני/יח"צ

בשנים האחרונות עולם עיצוב הפנים צובר תאוצה ואנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים על מנת להתאים את הדירה או המשרד לאופי ולצורכי הלקוח וכמובן, לתת טאץ' מקצועי שייצור ייחודיות ותחושה נעימה בכניסה למתחם.

למערכת המומחים הגיעו המלצות רבות אודות מעצבת הפנים ליאורה נימני. עורך המערכת יצא לפגוש את המעצבת ולהכיר את האדם מאחורי וילון העיצוב. כבר בתחילת השיחה, ניתן להבחין כי ליאורה היא מסוג האנשים שבמהלך השיחה הראשונית איתה, הנך מבין כי פגשת את האדם הנכון.


ליאורה מגוללת בפני את הסיבות שהובילו אותה לבחירה בעיצוב פנים "מסתבר שהעיצוב בחר בי. לאחר עזיבתי עבודה של שנים כשכירה באל על, הרגשתי שהנפש שלי בחסך. גמלה בליבי ההחלטה שהגיע הזמן שאני אעשה עבור עצמי, והחלטתי שאני רוצה לעסוק במה שאני כל כך אוהבת, לעצב. באחד הערבים אצל אמי, היא שלפה קלסר ששימש אותי בילדות. מסתבר שעוד בהיותי ילדה הייתי גוזרת רהיטים מתמונות בעיתונים ומדביקה בקלסר. הוכתי בתדהמה, אך כשהתאוששתי הבנתי שכבר מילדות זה כנראה היה הייעוד שלי."

נימני בוגרת תואר ראשון בניהול ותקשורת, ובעלת ניסיון של 10 שנים בתחום עיצוב הפנים. בין היתר עיצבה דירות חדשות מקבלן, דירות יד שנייה, וילות, משרדים ובתי קפה. במהלך השיחה ליאורה משתפת אותי בתפיסת העולם העיצובית שלה ''ראשית, כל פרויקט מבחינתי הוא כמו פרויקט אישי שלי. אני משתדלת להעניק את רמת העיצוב והדייקנות הגבוהה ביותר עד הפרטים הקטנים הכוללת עיצוב רהיטים ונגרות אישית מותאמת ללקוח. בנוסף, אני מאוד מתחברת ללקוחות שלי. נוצרו לי קשרים כל כך הדוקים עם רובם משום שאני מרגישה אותם ופועלת למענם."

תהליך הליווי של ליאורה עם הלקוחות מתחיל בפגישת היכרות ראשונה, ולאחר מכן נקבעת פגישת ייעוץ להתאמת הצרכים. ליאורה מבצעת תחקיר יחד עם הזוג, על מנת להבין את ההעדפות שלהם מבחינה עיצובית. "אני אוהבת להיכנס לפרטים דקדקניים במהלך התחקיר. למשל, כשאני מעצבת לזוג את המטבח בדירה, חשוב לי לדעת כיצד בני הזוג אוהבים לבשל, מהי היד החזקה שלהם, על מנת להתאים את המטבח האולטימטיבי עבורם." כך גם היא פועלת עם התאמת חדרי הרחצה, הסלון, חדרי שינה ושאר רחבי הבית.

ליאורה נימני עיצוב פנים. מרים חג'ג',
ליאורה נימני עיצוב פנים/מרים חג'ג'

תהליך הליווי ממשיך לאורך כל הדרך, כולל כתיבת תכנית העיצוב ויצירתה בטכנולוגיית תלת מימד, פגישה עם הספקים השונים והתייעצות לאורך כל הדרך עם הלקוחות. הסיום הרשמי של הליווי מתבצע רק ביום שהלקוחות מזמינים את ליאורה לקפה במשכנם החדש. למרות שעל אף הפגישה הזו, הליווי של ליאורה ללקוחותיה לא מסתיים לעולם.

הקשר עם הלקוחות הוא עניין ייחודי אצל ליאורה. משיחות שערכנו עם לקוחות רבים עולה כי מדובר באישיות יוצאת דופן, שנותנת את כל כולה למען הלקוחות שלה. מערכת היחסים בין ליאורה ללקוחות הגיעה לקשרי חברות של ממש עם חלקם, אשר ליאורה עיצבה להם את הדירה לפני שנים, אך עדיין הם עדיין שומרים על קשר בשל החיבור החזק שנרקם ביניהם.

אין זהו סוד שעולם מעצבי הפנים זוכה לביקורת בקרב לקוחות רבים בשל הריכוזיות שמאפיינת את עבודת המעצב. לעיתים ישנה התנגשות בין רצון הלקוח להעדפת המעצב, ומעצבים רבים בוחרים לבטל את רצון הלקוח מתוך מחשבה שהם יודעים מה טוב עבורו. ליאורה מודעת לבעיה, אך מקפידה לעבוד בשיתוף פעולה עם הלקוח מתוך הכרה בכך שמדובר במתחם שהוא אמור לחיות בו "אני תמיד אומרת ללקוחות שלי, בסופו של יום, הדירה היא שלכם - ולכן אתם אלו שתחליטו. חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה. ואם שיניתי עיצוב בהתאם להעדפה שלי, אך הוא לא לטעמו, חטאתי למטרה שלי כמעצבת בעיני."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאורה נימני עיצוב פנים. מרים חג'ג',
ליאורה נימני עיצוב פנים/מרים חג'ג'

לסיום, ליאורה מבקשת לחדד מסר חשוב "אני יודעת שהדעה הרווחת לגבי מעצבים היא שאנחנו לא אוהבים לעבוד עם תקציב מוגבל. אמנם לא ניתן לעצב דירה בכל תקציב, אך מבחינתי גם עם תקציב מוגבל סביר ניתן לעצב את הדירה בהתאם. אני לוקחת את זה בתור אתגר, למדתי שיש חנויות זולות שאפשר ללכת ולמצוא דברים מהממים שיותאמו לצרכים והרצונות של הלקוחות אשר נוכל להפוך כל דירה לדירת החלומות."

ישנם עסקים שהם בני אדם לפני הכל, ללא ספק מעצבת הפנים ליאורה נימני מבטאת הלכה למעשה את האמירה - מעצבת עם נשמה.

ליאורה נימני עיצוב פנים

ליצירת קשר - 0542478190

כרטיס ביקור דיגיטלי

בשיתוף ליאורה נימני, בשיתוף ליאורה נימני
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully