וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרמרקט אל היתם, פנינה אמיתית בצפון

סופרמרקט אל הית

12.5.2020 / 8:20

למרות המיקום האסטרטגי היתם נוג'ידאת מתעקש לא לגבות מחירים גבוהים. המחירים הנוחים והשירות המעולה הפכו את הסופרמרקט שלו לאחד הבולטים באזור

סופרמרקט אל היתם. יח"צ,
סופרמרקט אל היתם/יח"צ

במסגרת סדרת כתבות הסוקרות סופרמרקטים נבחרים ברחבי המדינה, הגענו גם ל "סופרמרקט אל היתם" הממוקם במועצה בועיינה-נוג'ידאת שבגליל התחתון. שני מפיקים חברי מהערכת "המומחים" קפצו לצפון, לראות מקרוב כיצד הסופרמרקט הבכיר באזור פועל בימי הקורונה, אלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

"סופרמרקט אל היתם" הוא גדול ומרשים. הוא מציע מגוון רחב של מוצרים שונים, בשרים ודגים יבשים וקפואים, חומרי ניקוי, חלב וגבינות, כלים חד פעמיים, מוצרי נייר ואריזות, פירות וירקות, כשכולם מסודרים להפליא במחלקות לאורך כל המבנה עצמו, 180 מטר של שפע מכל טוב.

מי שמנהל את הסופרמרקט הוא הבעלים היתם נוג'ידאת, את עולם הקמעונאות הוא מכיר מגיל צעיר, כאשר סבו היה פעיל בתחום לאורך שנים וביחד איתו שלושה עובדים נוספים, אבל היתם מחפש עובדים נוספים, על כך הוא הסביר: "בעקבות משבר הקורונה כאשר רבים נמצאים בבידוד בבתים ואינם יכולים לצאת כרגיל, יש עומס של עבודה, אם זה בכל הנוגע לקנייה משלט רחוק ושירות המשלוחים שלנו שעובד שעות נוספות".

סופרמרקט אל היתם. יח"צ,
סופרמרקט אל היתם/יח"צ

למדנו כי "סופרמרקט אל היתם" פתוח גם בימים שישי ושבת, שאלנו את היתם אם גם זה בעקבות משבר הקורונה: "ממש לא, לאורך השנים היתה דרישה גדולה מצד אנשים שהגיעו בסופי השבוע לבלות ולטייל פה בצפון, כך שאנחנו רגילים לעבוד ללא הפסקה".

בזמן השהייה שלנו בסופרמרקט פגשנו מספר לקוחות, אחד מהם, דורון שהגיע מהיישוב מסד הסמוך סיפר לנו: "אני אוהב להגיע לפה לעשות את הקניות הגדולות למשך כל השבוע, קודם בגלל שהכל תמיד נקי, השירות אדיב ואיכות המוצרים, בעיקר ירקות ופירות הם ללא דופי".

גם יעל מקיבוץ יחד פרגנה: "אני אוהבת לצאת לטיולי שטח ביחד עם בעלי והילדים ויוצא שאנחנו מגיעים לכאן לא פעם, כך שתמיד מצטיידים במוצרים על הדרך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סופרמרקט אל היתם. יח"צ,
סופרמרקט אל היתם/יח"צ

שמנו לב שהמחירים הם תחרותיים עד זולים במיוחד, על כך היתם הסביר: "תפיסת העולם שלי היא לא לעשוק את הלקוחות, אומנם אני נמצא במקום אסטרטגי שבו יכולתי לדרוש יותר ולקבל זאת, אבל אני מאמין בגישה שונה שבה צריך להעניק שירות אישי ומחיר הוגן לכולם, זה כבר לבד יעשה את העבודה ולראייה, כמות הלקוחות הקבועים שלנו היא עצומה, יהודים וערבים מכל הסביבה".

"סופרמרקט אל היתם", שמחנו לגלות פנינה איכותית בצפון הרחוק, מקום גדול שמכיל בתוכו מגוון עצום של מוצרים מכל הסוגים, שירות משפחתי, מקום נקי ובמחירים נוחים לכל כיס.


לעמוד הפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully