וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסושי בר המיתולוגי של תל-אביב לא נכנע לקורונה

בשיתוף סושי בר בזל, בשיתוף סושי בר בזל

11.5.2020 / 16:13

סושי בר בזל היא מוסד תל אביבי ידוע כבר מעל 20 שנה - גם בביתה שבפרישמן. מגפת הקורונה אמנם עיכבה את תוכניות ההתרחבות אבל לא עצרה את השירות ללקוחות

סושי בר בזל. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

עולם המסעדנות ספג פגיעה קשה בעקבות משבר הקורונה. כדי להמשיך ולשרת את קהל הלקוחות המסעדנים השונים נשענים בימים אלו על שירותי המשלוחים.

במערכת "המומחים" החלטנו לבדוק מקרוב מי תגברו את השירות האישי ומצאנו כי אחד המקומות הפעילים ביותר הוא "סושי בר בזל" ברחוב פרישמן 20, מדובר באחת המסעדות האהובות ביותר על תושבי תל-אביב והסביבה, כזו שבאתרי הביקורות המובלים של איזי, גוגל, זאפ וטריפ אדוויזר נמצאת במקומות הראשונים כמעניקת השירות והאוכל הטובים ביותר.

אחת ממפיקות המערכת יצרה קשר עם בעלי המקום, זיו פלג, ממנו שמעה על הפעילות הנוכחית ותכניות שנדחו בגלל הקורונה.

סושי בר בזל. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

"סושי בר בזל" הוא מוסד קולינרי ידוע בעיר הגדולה לאורך למעלה מ 23 שנה, בשנים הראשונות הוא היה ממוקם במתחם בזל ולפני 7 שנים עבר דירה לרחוב פרישמן בעיר, על השתלשלות האירועים סיפר לי הבעלים של המקום, אחד משני שותפים, זיו פלג:

"לפני שבע שנים חזרתי לישראל לאחר שהות של כמה שנים בארה"ב שם עסקתי בנדל"ן, לאורך כל אותה תקופה תמיד תמיד דגדג לי בבטן לעסוק בתחום הקולינירה, הוא משלב בתוכו המון מגע אישי וישיר עם עובדים ולקוחות, אני אדם שאוהב את "הפאן" האישי מעבר לעולם הקולינרי והוא זה שמשלב נהדר בין השניים".

זיו רכש את המותג שעשה לעצמו שם בכל רחבי תל-אביב, אך משום שהבעלים הקודמים כבר מכר את המקום במתחם בזל עצמה, לזיו לא היתה ברירה אלא למצוא מיקום חדש, אליו נהרו הלקוחות הקבועים ומאז הצטרפו אליו לא מעט חדשים.

"סושי בר בזל" מכיל כיום מקומות ישיבה בכמה איזורים שונים בתוך המסעדה, כולל בר, מרפסת בחזית וחצר גדולה בצד האחורי שלה.

רכש נוסף שהגיע לעבוד בסושי בר הוא השף הידוע חיים אלוש, מאחוריו ניסיון גדול בעולם הסושיות וביחד הם שינו את התפריט מקצה לקצה, על כך סיפר לנו זיו: "בגלל הקשר האישי שאני נוהג לפתח את הלקוחות למדתי על הרצונות שהתווספו לאורך הזמן, לכן התאמנו את התפריט לקהל הרחב וזה כולל בתוכו תפריט טבעוני עשיר, מנות ללא גלוטן וגם מחלקה עם סושי לנשים שנמצאות בהיריון, עליו אנחנו מקפידים במיוחד מבחינת ניקיון וחומרי גלם נפרדים".

זיו ושותפו לבעלות המסעדה מיכאל שלימוביץ משמשים בפועל כמנהלים בשטח מדי יום ויומו, כך הם מאמינים ניתן להעניק את השירות הטוב ביותר, אך הם לא היחידים שבנו לעצמם מערכת יחסים אישית עם הלקוחות הרבים אלא גם שאר העובדים, חלקם נמצאים במסעדה 3 ו 4 שנים, לכן זו עשתה לעצמה שם של מסעדה קטנה ומשפחתית שאליה נוהרים בימים רגילים גם דור שני להורים שמגיעים לאכול בה לאורך השנים.

אחד הדברים שמאפיינים ומבדילים את "סושי בר בזל" אלו הם חומרי הגלם שמגיעים לישראל מיפן, "בלעדי זה לא היה הבדל בין מקום אחד לשני" סיפר לי זיו והוסיף, "לכן אנחנו דואגים שהחומץ, המירין, סוגי האצות, אורז ועוד יגיעו מארץ המקור, כך גם בנוי התפריט עצמו, באותם הגדלים המקוריים".

לא יכולתי שלא לערוך מבחן טעימה לכמה רולים שהוגשו לי, היופי היה שאפשר לבלוע רול בביס אחד ואז להרגיש את כל הטעמים מתפוצצים בפה בבת אחת, זאת בשונה ממקומות אחרים שם דוחסים כל רול באורז מיותר ומפספסים את כל החוויה האותנטית שסושי יכול להעניק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סושי בר בזל. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

דבר נוסף שיוצא דופן ב"סושי בר בזל" הוא שגם בשירות המשלוחים שלהם המנות יוצאות בדיוק באותו הגודל ואיכות כמו אלו שהוגשו ללקוחות על הצלחות.

על התכניות החדשות שעמדו לצאת לפועל ועכשיו יאלצו לחכות סיפר לי זיו: "המקום אמור היה לעבור שיפוץ גדול ועמדנו גם להוסיף מנות חדשות לתפריט, מנות ביניים עם רטבים מדליקים, מנות חלוקה, סושי עם אורז מלא ועוד, כל אלו יבואו לידי ביטוי מיד כשנוכל להיפרד לשלום מוירוס הקורונה".

עד אז תושבי תל-אביב, גבעתיים ורמת גן יכולים ליהנות משירות משלוחים מתוגבר שמביא את האוכל היפני האותנטי של "סושי בר בזל" ישירות עד הבית.

מספר טלפון להזמנות: 077-2317239

לעמוד הפייסבוק

לאתר המסעדה

למסעדה באי זי

בשיתוף סושי בר בזל, בשיתוף סושי בר בזל
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully