וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיות בלב" חנות חיות גדולה ומשגעת

בשיתוף חיות בלב, בשיתוף חיות בלב

11.5.2020 / 15:28

בחנות למוצרי בעלי חיים שבאשקלון יודעים לא רק לספק ציוד מתאים אלא באמת רואים שם את האהבה לחיות. לא סתם מגיעים למקום לקוחות מכל הארץ

חיות בלב. יח"צ,
חיות בלב/יח"צ

למערכת "המומחים" הגיעה שמועה על חנות חיות מיוחדת במינה שנמצאת באשקלון, "חיות בלב" שמה ולא סתם. ניתן לראות את האהבה הגדולה שלהם לכל סוגי החיות. לקוחות מכל רחבי המדינה מגיעים לרכוש את המוצרים השונים. כתבנו נסע דרומה לאשקלון לראות על מה מדובר וחזר הביתה עם תחושת כבוד והערכה למומחיות הרבה.

"חיות בלב" זו חנות חיות שעשתה לעצמה שם גדול ברחבי הארץ, השמועות שהגיעו אל שולחן המערכת סיפרו כי השירות החם והמקצועי הוא רק נספח קטן מכלל האפשרויות שמעניקים במקום.

מי שקיבל את פני במקום היה הבעלים, שחף קוטק, הוא הסביר לי בסבלנות מרשימה על על כל מגוון המוצרים שיש בחנות ועל כל המחלקות השונות אשר מעניקות מענה לכל החיות. התרשמתי מאוד משלושה דברים בעיקר. ראשית, העובדה שהלקוחות יכולים לרכוש מזון לבעלי החיים במשקל בשירות עצמי שזה דבר אשר ייחודי רק להם. מחלקת זוחלים, ציפורים ומכרסמים- מחלקה יוצאת דופן לעומת מקומות אחרים. שם גם נמצא חדר אקווריומים מרשים במיוחד, עם מגוון רחב של דגי נוי וצמחייה. חשוב לציין שקיים שירות של הקמה וטיפולי אקווריומים ובריכות נוי.

בעקבות ההצלחה המסחררת של סניף הדגל, הם החליטו לפתוח סניף חדש שהוא סוג של חנות "בוטיק" וממוקם במרכז המסחרי דוידי סנטר בלב שכונת ברנע ואפרידר והינו דוגמא מצוינת לקשר שלהם עם הלקוחות. הם סיפרו לנו שלכל שכונה ואזור ישנם צרכים ובקשות שונות לכן יהיה ניתן למצוא את אותו המגוון עם דגש על דרישות הקהילה האזורית. בסניף באפרידר ישנה מספרה חדישה וחדר אקווריומים עם מגוון רחב של דגי נוי וצמחייה בנוסף למגוון המוצרים הרחב, תוכלו כמובן למצוא את אותה רמה של שירות מקצועי ואדיב כנהוג בכל סניפי חיות בלב.

חיות בלב. יח"צ,
חיות בלב/יח"צ

לאחר ששחף התפנה לעזור ללקוחות אחרים, המשכנו להסתובב ולהתרשם מהמוצרים. באזור מזון הכלבים פגשנו לקוח בשם רועי מרחובות, הוא סיפר לנו "בפעם הראשונה שהגעתי לחנות לכאן, לא מצאתי את סוג המזון שחיפשתי כי לא היה במלאי. במקום זה קיבלתי ייעוץ והכוונה מקצועית על ידי עובדי החנות ששאלו אותי שאלות ממוקדות על אופי הכלב, המזון שאכל בעבר ולפי זה התאימו לי סוג אחר שהכלב שלי אהב מאוד ומאז אוכל רק את זה. הרצון שלהם לעזור והשאלות המקצועיות וזה שלא סתם דחפו לי ליד משהו והעיקר למכור, זה קנה אותי ומאז אני מגיע רק ל'חיות בלב'".

לחנות יש למעלה מ-3,000 חברי מועדון והם גדלים בממוצע של 15 לקוחות חדשים שמצטרפים בכל שבוע, החברות במועדון מוזילה עלויות ומעניקה נקודות זכות לרכישות השונות. אחת הסיבות למספרים המרשימים והתנועה הגדולה היא שירותי המספרה ש"חיות בלב" מעניקה גם כן, על ידי ספרית מקצועית עם ניסיון של עשור בתחום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חיות בלב. יח"צ,
חיות בלב/יח"צ

לראשונה בשנה האחרונה החנות הרחיבה את פעילותה מחוץ לאשקלון, כאשר הפיקה את היריד המקצועי הראשון בענף, FUR & TAILS והפתעות נוספות צפויות לקרות גם בשנה הקרובה.

אנחנו נמשיך לעקוב ועד אז לא נותר לנו לפרגן ובגדול, מדובר בחנות יוצאת מגדר הרגיל, בעלי החיים השונים, זה המקום עבורכם, מוזמנים לבוא ולהתרשם בעצמכם.

החנות מפעילה שירותי משלוחים בימי ראשון עד שישי, להוציא את יום שלישי, בשעות 17:00 - 20:00 ובימי שישי מהשעה 12:00 עד 14:00.
להזמנות ובירורים: 08-6521212.

לאתר החברה

בשיתוף חיות בלב, בשיתוף חיות בלב
  • עוד באותו נושא:
  • חיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully