וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירות המפתיע של השנה: קיאק עמוס פירות מובחרים לכל אירוע חגיגי

בשיתוף קיאק פירות לאירועים, בשיתוף קיאק פירות לאירועים

11.5.2020 / 14:59

דור קול הוא רק בן 25 אבל כבר מנהל עסק מצליח המביא לכם פירות מובחרים היישר מהשדה אל דלת הבית

קיאק פירות. יח"צ,
קיאק פירות לאירועים/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" הסוקרות עסקים חדשים וצומחים, קיבלנו לא מעט המלצות על "קיאק פירות לאירועים". השמועות מספרות על בחור צעיר שמספק את הפירות הכי איכותיים לכל אירוע ושמחה, כאשר ישנו גם שירות יומיומי של אספקת פירות טריים עד דלת הבית.

חברת מערכת "המומחים" יצאה לשטח לפגוש את מלך הפירות החדש של ישראל, היא חזרה מוקסמת מיזם עסקי שחושב מחוץ לקופסא. דור קול הוא רק בן 26 אך מאחוריו כבר ניסיון רב בניהול של עסקים בתחום האוכל.

בשנים האחרונות הוא היה פעיל בעסק המשפחתי ברמת השרון, מסעדת באבי הידועה אשר מגישה מנות של המטבח העיראקי המפואר, ולפני כחצי שנה דור החליט לפתוח בנישה חדשה נוספת, עיצוב ואספקה של קיאקי פירות פרימיום בגדלים שונים למגוון אירועים פרטיים ועסקיים.

"לאחר מספר שנים שבהן התמחתי באחיזת סכין עבור בשרים, החלטתי להתפנות גם לאהבה הגדולה שלי באמת, פירות" סיפר לי דור והוסיף, "רק שהפעם אני משתמש בסכין אחרת והחיתוכים שעושה הם הרבה יותר מעוצבים".

קיאק פירות. יח"צ,
קיאק פירות לאירועים/יח"צ

את האהבה לפירות הוא ירש מעסק משפחתי קודם, חנות לפירות וירקות והדבר שדור חידש בהקשר של החנות ההיא הוא שירות Door to Door, בו הוא משווק את הפירות הטריים ביותר ממש משדות החקלאים בזכות שירות משלוחים סופר מהיר, על כך הוא סיפר לי: "יצרתי קשרים אישיים עם כמה וכמה חקלאים ברחבי הארץ, בזכות זה אני מקבל מהם את הסחורה שבאותו הרגע נקטפה בשדות ואת אלו אני מעביר ללקוחות פרטיים במשלוחים מצי שבניתי, זה כולל רכבים ואופנועים שמגיעים לכל פינה במרכז הארץ".

השמועה על פירות טריים במחירים מהנמוכים בשוק תפסה כמו אש בשדה קוצים, כאשר ההתחייבות של דור היא הגעת סחורה לדלת הבית עד שעה מרגע ההזמנה.

בזמן ששוחחתי עם דור הטלפון שלו לא הפסיק לעבוד כאשר בכל דקה קיבל שיחה או הודעה עם בקשה למשלוח חדש, כאשר חלק מהשיחות היו גם בדבר הזמנות לאירועי הקיאק שהקים. שוחחתי עם כמה לקוחות פרטיים שנהנו מהשירות החדיש ויוצא הדופן הזה, יעל כהן מראש לציון סיפרה לי, "הכרתי את "קיאק פירות לאירועים" מאירוע שהם עשו במקום העבודה שלי, שם בפעם הראשונה למדתי על פירות מעוצבים מהם, בטוב טעם כולל פירות אקזוטים, חיתוך אסתטי ברמה אומנותית לכל דבר. לאחר מכן ולפני מסיבת בר המצווה של הבן שלי, הודעתי מבעוד מועד לבעלי, אני יודעת מה יפיל את האורחים מהרגליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קיאק פירות. יח"צ,
קיאק פירות לאירועים/יח"צ

"העבודה מול דור היתה נעימה, למרות היותו בחור צעיר הרגשתי שמדובר במקצוען לכל דבר, הוא תקתק את השולחנות שלו בצורה מרשימה, הכל היה טעים והאורחים ממש ביקשו להצטלם ליד הקיאקים והפירות שהוגשו עליהם".

מה לגבי המשך הדרך? על כך דור סיפר לי: "המטרה היא להביא את הבשורה החדשה של קיאק הפירות לכל רחבי הארץ, לפתוח מרכזי שירות גם בדרום וצפון הארץ ולאחר מכן נראה, המוח שלי חושב נון סטופ כיצד לפרוץ גבולות ולהביא רעיונות חדשים".

אני אמשיך לעקוב בשמחה אחר מי שמבחינתי כבר הביא את הבשורה החדשה בתחום הקולינריה לשנה הזו, "קיאק פירות לאירועים", שירות מקסים וטעים.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קיאק פירות לאירועים, בשיתוף קיאק פירות לאירועים
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully